Thursday, August 16, 2012

Movie-inspired

Hi my friends!

Yesterday I watched 'The hunger game' movie... OK, I'm a little late, but it's better ever than never . I liked one of Effie Trinket's manicure, so I tried to recreate it myself. If you watched the movie you'll surely recognize the manicure, if you didn't... maybe you should. 
Jučer sam pogledala film 'Igre gladi'... možda sam malo i zakasnila, ali bolje ikad nego nikad . Svidjela mi se manikura koju je na početku nosila Effie Trinket pa sam je pokušala napraviti sama. Ako ste gledale film, sigurno ćete prepoznati manikuru, ako niste... možda biste trebale. 





It looks even better on my right hand! It's really simple manicure, after polishing your nails in shimmery purple take your sponge, dip it in some god and tap it over the center of your nails. Don't forget the topcoat, of course. As base color I used gorgeous Catrice 'Poison Me, Poison You!', on next few pictures two coats without topcoat. Take a look at that gorgeous shimmer, you gotta love it!
Još je bolje ispalo na desnoj ruci! Ovo je baš jednostavna manikura, nakon lakiranja noktiju u ljubičastu uzmete spužvicu, umočite je u zlatni lak i tapkate preko sredine noktiju. Ne zaboravite nadlak, naravno. Za bazu sam iskoristila ovaj krasan Catriceov 'Poison Me, Poison You!'. Na idućim fotkama možete ga vidjeti sa dva sloja bez nadlaka, ma pogledajte taj fantastični shimmer, morate ga voljeti!






See that sparkle in the sun, it's just awesome! The color is more accurate in the pics taken in the shade but I just needed to throw in these from the sun because in these you can see the shimmer better.
What do you think of this manicure? How about that movie?
Vidite kako se bljeska na suncu, ludnica! Boja je doduše realnija na fotkama u hladu ali morala sam ubacit i posljednje dvije da vidite shimmer bolje. 
Što mislite o ovoj manikuri? A o filmu, jeste ga gledale uopće?

Till we meet again, take care of yourself... Žana

53 comments:

  1. wow! divno <3

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. It's very pretty and elegant - but wow, that Catrice is sooo gorgeous too!

    ReplyDelete
  3. gledala ja HG ali se ovoga uopste ne secam. Mozda sam prespavala a mozda si ti opsednuta noktima..nekako mi se cini da je ovo drugo u pitanju :))))))))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. priznajem, ti možda gledaš obleke a ja nokte ;-D
      na početku filma, kad su se u okrugu 12 izvlačili 'dobitnici', teta je imala ovakve nokte

      Delete
  4. nisam gledala, nekako izbjegavam gledat nahajpane stvari, mozda a koju godinu :) a manikure mi se svidjaju, poison nemam, ali ako ga nisu izbacili mozda bi mi trebao ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisi puno ni propustila ;-)
      mislim da je poison već out :-(

      Delete
  5. lak je predivan,manikura također a za film se ne sijećam da sam ga gledala

    ReplyDelete
  6. Nisam gledala film, ali ovu ideju ću ti ukrasti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, ma samo ti kradi, i ja sam je posudila ;-D

      Delete
  7. Ohhh wicked :) jednostavno a za napravit a tako mocno izgleda :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. što mi je duže na noktima sve mi se više sviđa :-D

      Delete
  8. Ja slabo gledam fimove, ponekad ako naleti na tv, a manikura je fina, fine boje, dobra kombinacija =D =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja filmofil, još jedna ovisnost ;-)
      hvala ti :-D

      Delete
  9. Moj teenagerski sin me je nagovarao da ga gledam s njim, nije mi se dalo :D Je li čemu? Ma meni na tvojim lijepim noktima sve dobro izgleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ništa specijalno, možda će nastavak biti bolji ;-)
      hvala ti na lijepim riječima <3

      Delete
  10. Nisam gledala, a manikura je prekrasna ;)

    ReplyDelete
  11. Odlicna manikura, a Poison Me, Poison You mi je u top 5 lakova :)

    ReplyDelete
  12. Not to worry-I still haven't seen hunger Games yet-not sure I want to ruin the book!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i can't get my hands on this book, it's always out from library... but will one day ;-D

      Delete
  13. I liked the movie and I love your mani! :)

    ReplyDelete
  14. Nisam pogledala Hunger games, pa mi je i manukura promakla! Mnogo mi se sviđa! Koji je ovo zlatni lak? Kombinacija je odlična!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala draga :-D
      zlatni je u stvari mučkalica zelenkasto-srebrnog i starog zlata, nemam pravi zlatni lak pa sam se morala snaći :-(

      Delete
  15. Film sam pocela gledati, a nakon 20minuta odustala jer ga jednostavno nisam mogla nastaviti. Ne svida mi se, ali manikura je vrh! :)

    ReplyDelete
  16. absolutely gorgeous manicure Zana!! <3 loved the hunger games movie but as always the book was way better LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you :-D
      the book is still waiting to be read, i also prefer books over movies :-D

      Delete
  17. I haven't watched it either. Love these nails.

    ReplyDelete
  18. manikura mi se sviđa, a film još uvijek nisam pogledala... al kad ću ga gledati definitivno budem obratila pažnju i na noktiće :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, obavezno, na početku filma je, sigurna sam da je nećeš propustit ;-D

      Delete
  19. Super izgleda.. I gledala sam film, al ups - nisam primjetila nokte! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, očito nisi lakoholičarka poput mene ;-D

      Delete
  20. Looks beautiful! xxx

    ReplyDelete
  21. LOve this, it looks so much like Effie Trinket's nails!! Great job!!

    ReplyDelete
  22. Nisam,ali tako sam željela :(
    Manikura je svemirska!

    ReplyDelete
  23. Film nisam videla..
    'Poison Me, Poison You!' je stvarno prekrasan, a tvoj konacni manikir isto tako, bas ekstra deluje! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      za film uvijek imaš vremena, ali moje nokte ne smiješ propustit lol

      Delete
  24. yes! from when she called the names! :) i love it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. finally someone who's spotted it in the movie ;-D
      thank you :-D

      Delete
  25. Tega filma še nisem uspela pogledati, ampak na tvojih nohtih mi je manikura tako všeč, da bom že samo zaradi tega morala pogledat film =).
    Res dobra kombinacija=).
    Sama imam že dolgo v planu naredit vijolično zlato kombinacijo =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto, mene je film inspirirao, inaće bi mi tko zna kad ova kombinacija pala na pamet ;-D
      a film... koliko je razvikan mislila sam da će bit i bolji

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...