Wednesday, August 8, 2012

Early this morning...


Hi my friends!

I have my very first Kiko polishes ! Thanks to dear Simona and the fact that she needed some polishes from Essence 'nails in style' collection. BTW, have you seen her nails!? 
Imam i prve Kiko lakiće ! Zahvaljujući dragoj Simoni i činjenici da je trebala neke lakove iz Essence 'nails in style' kolekcije. Usput, jeste vidjele njene nokte!? 


I love them!!! These polishes you'll see again, but the bonbons are mine... and almost gone .
Thank you Simona, I can hardly wait to try these beauties .
Predobri su!!! Lakove ćete sigurno još vidjeti, ali bonboni su moji... i skoro pa gotovi 
Hvala ti Simona, jedva ih čekam pronosati .

Till the next polishing... love, Žana 

37 comments:

  1. Super! Komaj čakam swatche :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajme, toliko je pridošlica da stvarno ne znam kojim ću ih redom nositi... zavisi od raspoloženja, ipak ;-D

      Delete
  2. Ovaj plavac mi je odmah privukao paznju,jedva cekam da ga vidim na nokticima:)

    ReplyDelete
  3. Nikad čula, ja lakovska neznalica. Namaži i poduči me ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha, polako, svašta ćeš još ćut od mene ;-D

      Delete
  4. Aww, lucky you, I still haven't gotten my hands on any Kiko's LOL - they look beautiful!

    ReplyDelete
  5. The blue one is #335? :)

    ReplyDelete
  6. Ovaj plavi imam i odličan jeee!!! i boja i nanošenje i sve!

    ReplyDelete
  7. Divne boje, jako sviam....i bomboni....mmmmmmmmmmm! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, krasne boje, a bonboni su bili prva liga *.*

      Delete
  8. Uh, dobre bombonice, "Sperlari" je jako dobra firma slatkisa...! Zurim, cao! :-)
    Dobro, dobro, necu komentarisati samo bombone, evo da prokomentarisem i lakove: pa, nisi stavila brojeve ova dva Kiko laka pa da mogu konacno da ti se pohvalim da ih imam (mislim, cini mi se da ih imam), obicno nemam nista od Catrice, OPI i milion drugih firmi koje sve ostale blogerke imaju, pa bar sa Kikom da se hvalim, hihihi...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina, bonboni su božanstveni... bili *.*
      335 i 347, vjerojatno ih imaš... previše je brandova, tko će to sve pohvatat ;-)
      swatcala sam ih samo na papir i sve mi se čini da se stvarno imaš čime hvalit, izgledaju mi height quality lakovi :-D

      Delete
  9. Nemam još njihove lakiće ali izgledaju krasno pa je tvoje veselje razumljivo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. daaaaa, izgledaju krasno, a ja se k'o malo dite radujem svakom novom laku i novom brandu :-D

      Delete
  10. pretty awesome! Can't wait to see those babies in action! :)

    ReplyDelete
  11. Još ih nisi namazala? Pa što čekaš?Bombonima nas mamiš?C-c!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah, bonbona više nema... našli su topliji dom ;-D
      a i lakovi će već doći na red :-D

      Delete
  12. lako za bombone hocemo swatch plavca hitno :)

    ReplyDelete
  13. Uživaj! Šteta što se kod nas ne može kupiti Kiko...

    ReplyDelete
  14. I really hope you will like them! Thank you so much for helping me!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...