Sunday, August 12, 2012

In love with blue

Hi my friends!

You'll see Kiko #335 or 'Ink Blue', awesome blue, semi jelly finish I would say, nice brush, perfect application, comfortable drying time... 3 coats outside in shade. Just look at it!
Vidjete ćete Kiko #335 ili 'Ink Blue', fantastična plava boja, polu jelly finiš rekla bih, ugodna četkica, savršeno nanošenje, sasvim pristojno vrijeme sušenja... 3 sloja vani u sjeni. Ma samo ga pogledajte!






On the pics you can see the nail line, but I promise you, not IRL. Incredible gloss, even without the topcoat. How can you not love it!? I was in such a hurry to take a pictures of it, that I forgot to take care of my cuticles , don't judge me too hard for that.
Thank you Simona once again, I'm so so so glad we did this, you made an excellent choice
Na fotkama se može vidjeti linija nokta, uživo je nisam uopće primjetila. Nevjerojatan sjaj, čak i bez nadlaka. Kako ga možete ne voljeti!? Žurilo mi se pofotkati ga pa sam zaboravila pobrinuti se o zanokticama 
, nemojte previše zamjeriti. 
Hvala ti Simona još jednom, drago mi je da smo ovo napravile, a ti si napravila super izbor .

Till we meet again... love, Žana

50 comments:

  1. Odlican plavac,super mi je sto je tako sjajan i bez nadlaka!

    ReplyDelete
  2. It's goooorgeous, I love it, thanks for sharing this beauty!!

    ReplyDelete
  3. ko da smo se dogovorile, i moji su trenutno plavi, samo malo svjetliji :))

    ReplyDelete
  4. Obožavam plavu boju na noktima! <3 Pogotovo ovaj ton

    ReplyDelete
  5. N° 335 je Ink Blue, i ja ga imam, jupiiii......!! Super je! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, drago mi je da ga i ti imaš... i hvala na prosvijetljenju glede imena ;-D

      Delete
    2. :-) Pa, lakoholicarke i za to sluze, hihih...! :-) Ma, bas je bezveze, ni meni se ne dopada kada nema imena na flasici, pa moram da ga trazim preko interneta...

      Delete
    3. srećom ih ja nemam puno pa nije problem ;-D
      ali ne bi bilo loše da ih je više <3

      Delete
  6. ooh i love it, you should make a jelly sandwich out of it!

    ReplyDelete
  7. Stvarno je krasan, iako nisam ljubitelj jellyja. Neodoljiva boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam ni ja, ali ovakvoj boji mogu oprostit ;-D

      Delete
  8. Boja je super, steta sto je jelly, ja ih ne probavljam :S

    ReplyDelete
  9. Stvarno mi izgleda kao velika staklena plava kugla.Ono,sjaj je sjajan!Baš sam nekako pometena....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tko te pomeo !? ne boj se, desi se svakom... meni ljeti malo češće ;-D

      Delete
  10. Replies
    1. i'm so glad you like it, because i love it ;-D

      Delete
  11. BAS JE DOBRA BOJA!!!!
    XX




    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. drago mi je da ti se sviđa, simona mi je rekla da je ovo njihova najpopularnija boja i da znaš da me ne čudi ;-D

      Delete
  13. e ovakva nijansa plave mi fali u kolekciji :O doduse ne svidja mi se sto su sve ovakvog tipa jelly konzistencije pa se vidi linija nokta

    ReplyDelete
    Replies
    1. prvo sam imala 2 sloja, pofotkala ih, kad sam vidila kako se linija vidi vratila se i dodala još jedan... ali uživo se stvarno ne vidi... ili sam ja totalno ćorava ;-p

      Delete
    2. ma ako se vidi vjerojatno se vidi samo pod odredjenim kutevima svjetla

      Delete
  14. I'm in love with blues always :). I guess I need this beauty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. not really, the question is do you want it or not ;-D

      Delete
  15. I am sooo happy you like it! I think this is the most popular Kiko, maybe together with #255! Thanks again for swapping with me!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...