Wednesday, November 5, 2014

Matching Manicure Sunday - Halloween Manicure

Hi there!

Halloween is gone, but I still have one more Halloween manicure to show you. But, I promise you, this one is not for those among you with weak nerves winking. Be afraid, be very afraid!

Halloween je već za nama, no meni je ostala još jedna Halloween manikura. Najozbiljnije Vam kažem, ova nije za one slabijih živaca  winking. O da, trebate se bojati!





Was I right or what winking!? You may call me crazy, but I really, really, really love how this looks love struck.

Zar nisam bila u pravu  winking!? Recite da sam luda, ali meni se manikura posve, sasvim i apsolutno sviđa love struck.


There's only one intruder in this sea of eyeballs - Frankie big grin. He survived, I like him, and want to keep him as long as I can - that's the story. 
Would you like to know how to create this manicure? No problem, let me show you.

Step 1:
I started with black dots... but, honestly, I think it's easier if you skip this step.

U ovom moru očiju jedan je uljez - Frankie  big grin. S obzirom kako se dobro drži, i na činjenicu da sam zadovoljna kako izgleda, želim ga zadržati koliko god mogu, to je cijela priča.
Zanima Vas kako rekreirati ovu manikuru? Bez imalo problema, pokazat ću Vam.

Korak 1:
Započela sam s crnom točkom... no mislim da je bolje da ovo preskočite.


Step 2:
Draw a circle and paint it, use what ever color you like, but to make manicure more vivid, it's best if you use blue or green. When the paint is dry, add a black dot in the middle. Much more simpler than drawing black dot and surrounding it with paint.

Korak 2:
Nacrtajte krug i obojite ga, koristeći koju god boju želite, no da bi manikura bila življa, predlažem plavu ili zelenu. Kad je boja suha, dodajte crnu točku u sredinu. Ovo je mnogo jednostavnije od crtanja točke koju biste okružili bojom. 


Step 3:
Now you have to round the whole nail with red, to give it the proper shape.

Korak 3:
Sad čitav nokat obrubite crvenom, da bi mu dali pravilan, odnosno okrugao oblik.


Step 4:
Using the tiniest brush you have draw some winding lines to create the effect of capillaries.

Korak 4:
Koristeći najtanju četkicu koju imate, izvucite par krivudavih linija koje bi trebale dočarati kapilare.


Step 5:
Seal your manicure with top coat, give some food to your poor cuticles, and run to place with natural light to take a proper photos of your masterpiece big grin.
Pretty simple, and looks awesome, well, at least to me. 
I used white nail polish and acrylic paints. I even add a touch of yellow to make those eyes look more realistic, but you don't have to bother with it.
What say you, will you try it?

Korak 5:
Zaštitite manikuru s nadlakom, nahranite zanoktice, i otrčite do mjesta s prirodnom svjetlošću kako biste svoje remek djelo pofotkale kako zaslužuje  big grin.
Jednostavno je, a odlično izgleda, no, barem meni.
Kao baza mi je poslužio bijeli lak, ostatak su odradile akrilne bojice. Čak sam u plavu dodala malo žute da bi oči izgledale što realnije, no i nema potrebe da se zamarate time. 
Što kažete, hoćete li probati ovo izvesti?

Thanks for stopping by, Žana

Wait, I'm not finished, yet. Please, check out what the other girls have done.
Čekajte, nisam još gotova. Budite tako ljubazne pa provjerite i što su druge cure napravile.

30 comments:

  1. Replies
    1. a je malo bizarno djeluju, ali meni se baš sviđa :D

      Delete
  2. super je ! kad mi budi kraci nokti i ovo bih mogla da napravim ! meni se jako svidja !

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da se sviđa barem nekom, ovo zbilja nije za svačiji ukus :D

      Delete
  3. Ne bih ovo isprobavala, ali tebi super stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Vedrana :D
      mogu ja svašta iznijet ;)

      Delete
  4. I like your nails - why is it I feel like I'm being watched..?? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Maria :D
      i don't know why such a feeling ;)

      Delete
  5. aaaaa kako je spuki, iz nekog razloga me je uvek plašilo sve vezano za oči

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma da, malo zastrašujuće djeluju, ali takva je tema ;)

      Delete
  6. Sto se tice izvedbe, stvarno se ne moze reci nista negativno :-) Mene ove "zastrasujuci" Halloween manikiri ne privlace, volim samo Halloween manikire tipa bundeva, crne macke, paukova mreza i vesticin sesiric :-) Valjda cu sledece godine nagovoriti sama sebe da nesto od toga napravim :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. iskreno se nadam da ćeš se dogodine sjetit napravit kakvu slatku halloween manikuru, ili barem da ću se ja sjetit podsjetit te ;)

      Delete
  7. Wooo!! These ARE very scary!! They make the lil Frankie look cute :D Thank you for the tutorial!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep, frankie is a cutie ;) thank you Minnie :D

      Delete
  8. joj lijepo mi se malo sjetit noci vjestica i frenkija, ove godine je bila najbolja noc ikad :D a dobri su i noktici :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. znači bila dobra ;)
      ma neka iduća bude i bolja :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...