Thursday, June 28, 2012

Still wearing the same mani... almost

Hi my friends!

I had another visit from my favorite postman . This is the item I was looking forward the most.
Moj omiljeni poštar me opet posjetio . Ovom sam se najviše radovala:


It's my 'glows in the dark' polish ! I purchased it with some other goodies from BornPretty Store. I wanted to try it immediately, but my cling wrap manicure still looks great... so I just put a two coats of it over that manicure. The polish is sheer, yellowish color, it dries mat, and it looks kinda like a mat topcoat. It dries pretty fast but it smells bad . Now my mani looks like this:
Evo mog 'svjetlećeg u mraku' lakića . S još par stvarčica kupila sam ga u BornPretty Store-u. Htjela sam ga odmah isprobati, ali posljednja manikura se još uvijek super drži... pa sam samo nanijela dva sloja preko nje. Lak je proziran, žućkast, suši se mat, i izgleda kao mat nadlak. Suši se prilično brzo ali zato smrdi . I sad moja manikura izgleda ovako:


That pink is muddy now... but that wasn't my problem. Oh no... I had a BIG problem with my camera, it  just canceled obedience when I turned of the lights. I don't know why, I guess my camera is afraid of the dark . No matter what I did or tried, there was no chance for a decent picture. This one is the best:
Ona roza sad izgleda nekako blatnjavo... ali nemam problema s tim. O ne... ali sam zato imala TONU problema s kamerom koja je jednostavno otkazala poslušnost istog trena kad sam ugasila svjetlo. Ne znam zašto, izgleda da mi se fotić boji mraka . Bez obzira što uradila ili probala, jednostavno se nisam uspjela dokopat pristojne fotke. Ova je još najbolja:


Maybe it's my fault, maybe I should do complete manicure with this polish, I bet that would look better... ok, I'll do that next time, but I was too excited and I wanted to show this to you as soon as possible.
What do you think of this kind of polishes?
Vjerojatnije je ipak moja greška, trebala sam napraviti kompletnu manikuru s ovim lakom, sigurno bi onda izgledao bolje... i hoću, drugi put, ali sam bila preuzbuđena njime i htjela vam ga pokazati odmah. 
Što mislite o ovoj vrsti lakova?

Till we meet again... love, Žana

32 comments:

  1. It dosn't seem to glow very strong, but it is a very fun effect.
    I have China Glaze Goulish glow, looks a lot like it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, it glows like crazy, only my camera refuse to capture it the right way :-(

      Delete
  2. Nemam ni jedan ovakav lak, do sada ih nisam videla kod mene u prodavnicama, kad ih vidim pretpostavljam da cu probati jedan! :-) Neverovatno sta se sve proizvodi, lakovi koji sijaju u mraku, lakovi koji menjaju boju u zavisnosti od toplote/hladnoce, lakovi koji "pucaju", magnetni lakovi... Kad sam ja bila teenager svega toga nije bilo... Uh, kako se ostarilo...! :-) Zato moram sada sve to propusteno da nadoknadim...! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, super je vidjeti sve ove novitete i revolucije u beauty industriji, osobno jedva čekam da vidim kakve će nam lakove donijeti za 10-20 godina. Loodnica. :)

      Delete
    2. Samo cekam da izmisle samoobnavljajuci lak (kao onaj Deborin karmin - protrljas usnu o usnu i on k'o nov:))

      Delete
    3. Tanja... pa mi živimo u revolucionarnom dobu, zamisli kad se kao bakice budemo hvalile kakve smo sve lakove vidjele ;-D

      Koa... hihi, ja se ne usudim niti zamisliti što nas sve čeka za 10-20 godina... možda ćemo imati aplikatore poput onih iz 5-og elementa ;-D

      My Perfect Lounge... eh, ta ti nije loša ;-D

      Delete
  3. a dobro izgleda, vidi se što si htjela postići ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uopće ne izgleda dobro, aparat me nije slušao... da samo vidiš kako uživo blješti - ludnica *.*

      Delete
  4. Meni su kul svi lakovi koji su neobični. Još kad bi bio šljokičasti svjetleći.. :)

    ReplyDelete
  5. wow! Odličan i odlično mi izgleda iako ti nisi zadovoljna. A i na slici se super vidi.
    Pa ti bi već s tim svojim poštarom mogla i kavu popiti he he
    pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. moglo je biti i bolje ;-D
      a danas me već ljuti, čekam neke stvarčice a on ne svraća :-(

      Delete
  6. Oduvijek sam željela svjetleći lak :) I šta pričaš ženo, odlično si ga uhvatila. :) A jedva čekam da vidim manikuru u kojoj ćeš potpuno njega koristiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako misliš da je ovo super stvarno bi ga trebala vidit uživo, totalno blješti... ali fotić ga ne vidi :-(

      Delete
  7. Hoću i ja!!!Vjerovatno bi super izgledalo preko neonskog laka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina... iako se i ovako u mraku super vidi, ne znam koji je vrag kameri pa ga ne hvata :-(

      Delete
  8. Ma ekstra je. Ja poželim biti tvoja susjeda pa da i meni naručuješ. Samo, nisam dobro skopčala, je li se on šta vidi na rukama ovako po danu? Ili je prozirnkast kao nadlak pa možeš ispod njega po danu imat primjerice, ribice, a po noći da svijetli? Jao pa sad kad počneš crtat kosture po noktima :-D ili nabaviš neki halloween pečat pa radiš one strašljive spodobe s tim u mraku :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. proziran je, možeš imat ispod njega što hoćeš... jedva čekam halloween pa da se igram ;-D

      Delete
  9. John Travolta,Olivia Newton-John i Briljantin...o yeah,o yeah!

    ReplyDelete
  10. Ti su mi lakovi super fora,odlicno,jedva cekam jos neku kombinaciju da vidim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. super je, samo ne znam kako da ga uslikam :-(

      Delete
  11. jao i ja bi da mi nokti svijetle u mraku :D ovo super izgleda preko ove manikure

    ReplyDelete
    Replies
    1. svi bi svjetlili u mraku ;-D
      stvarno mi je muka što ga nisam mogla uhvatit aparatom :-(

      Delete
  12. I don't have any glow in the dark polish, but I like them and this one is not exception ;).

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...