Friday, June 8, 2012

Smartie

Hi my friends!

Altough I don't appreciate small bottles, sometimes you can find a small bottle with interesting content, and all you can do is take it home with you. I'm talking about nail polishes, of course. This is 'smart girls get more' in #53.
Iako nisam pretjerano oduševljena malim bočicama, ponekad u njima možete naći dovoljno interesantan sadržaj, a sve što onda možete napraviti je da ih ponesete doma. Govorim o lakovima za nokte, naravno. Ovo je 'smart girls get more' u nijansi  #53.


Such a sweet, gentle color, would you agree with me!? Grayish blue, I' d said. I have three layers on my nails, with top coat, maybe I could do just one more, but I lost my patience. I was wearing it alone one day, and yesterday I decided to updated it. This is how. 
Baš nježna bojica, slažete se!? Sivkasto plava, rekla bih. Nosim tri sloja s nadlakom, mogla sam slobodno dodati još jedan ali sam već izgubila strpljenje. Šetala sam ga jedan dan, a onda mi je jučer na pamet pala i mala nadopuna. Evo kakva:




I made a gradient with Essence's 'viva la green', those two colors blended so well, then I added tears shaped decoration at the tip of the nails, some funky french, ha!? The tears surprised me in a good way, I thought they will last only for a few hours, but they even survived washing dishes so I'm still wearing this manicure. 
So, my dear girls, what do you think about this manicure?
Napravila sam gradijent s Essence-ovim 'viva la green', ove dvije boje su se savršeno stopile, a onda sam dodala i ove ukrasiće u obliku suze, funky french, jel'da!? Suzice su bile ugodno iznenađenje, mislila sam da će izdržati par sati a one su preživjele čak i pranje suđa, tako da ovu manikuru nosim i danas. 
Onda drage moje, što vi mislite o manikuri?

Till we meet again... love, Žana

47 comments:

  1. Bas je dobar plavac,i svidja mi se kako je ispao gradient

    ReplyDelete
  2. Čudovita funky french manikura!

    ReplyDelete
  3. ako je preživjelo pranje suđa, a to je uz pranje kose po meni najveći test izdržljivosti, onda stvarno svaka čast! :) jesi lijepila suze na lak ili koristiš neko ljepilo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne da se meni gnjavit s ljepilom, ja stavim nadlak pa onda još jednom sve pređem ;-D

      Delete
  4. Super ti je ova finalna verzija :) a i lakić je lijep.
    Skoro sam baš negdje komentarisala kako su mi njihove bočice preslatke.

    ReplyDelete
  5. Meni je prekrio u dva soja :ne zna: Al nijansa je prekrasna! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma kako tebi u dva sloja na te duge kanđe, nije mi jasno... al' bar smo se složile oko boje ;-D

      Delete
  6. I love it - looks really cute. Those flate tear shaps are very neat, only have seen something similar as rhinestones...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks... i thought to do it with the rhinestones but changed my mind ;-D

      Delete
  7. Predivno! Inače, meni ti smart lakići isto dojade jer im trebam 3-4 sloja stavljati... grrr
    lijepo noktići!

    ReplyDelete
    Replies
    1. daaa, još kad zbrojiš po sloj baze i nadlaka, ima ih ;-D
      hvala ti :-D

      Delete
  8. Bojica je predivna!! Inače ni ja nisma fan malih bočica, ali kad kriju tako nešto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a e, mala bočica - malo laka, a onda se uvijek budim sa strahom - šta ako ga potrošim ;-D

      Delete
  9. Imam sličnu boju, svjetliju i ja ju nosim u kombinaciji sa šljokiastim plavim ili ljubičastim ili zelenim šljokicama (samo da su šljokice u pitanju). Tvoja izvedba mi se baš dopala, lijepo, lijepo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... eto kod mene suzice umjesto šljokica ;-D

      Delete
  10. Fin mi je gradient, i bojica, samo su mi te kapljice suvišne :D

    Kožica ti super izgleda ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala... one su prekrile najzeleniji dio nokta, a kožicu ne spominji da je ne urekneš, nekidan sam dobila pohvalu za nokte i odmah se tri zapela pa ih morala kratit :-(

      Delete
  11. I like the shade of polish and LOVE the final mani! :)

    ReplyDelete
  12. baby blue :) volim baby blue, a ovaj dodatak za funky french mi je super, gdje si nasla te suzice, to nesto kod nas ili preko neta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala... ove su ti iz essence asortimana, one u okrugloj kutijici :-D

      Delete
  13. Smart girls get more is such a georgoous color! I <3 it....

    ReplyDelete
  14. Svidjaju mi se ti dodaci. :] Podseca me na sirenu. :D Morsku. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala puno... imaju i neke druge, sirene mislim ;-D

      Delete
  15. Svidja mi se i sam, a svidja mi se i sa gradientom i sa suzicama, lici mi na neki morski manikir! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala draga, baš i jesu neke morske bojice... ide nam ljeto ;-D

      Delete
    2. Da, da... jos malo pa cemo da krenemo da idemo na plazu, mmm... Znas sta mi je palo na pamet: mozemo da idemo sa lakovima kao oni prodavci raznih stvari na plazi (bar ih je u Grckoj uvek bilo, prodavali su neke mekike i slicnu klopu, a i ovde kod nas ih ima milion, prodaju kostime, peskire, tatuaze, razni jeftini nakit, kokos...) i da nudimo nase nail art usluge gospodjicama koje se po ceo dan "prze" do besvesti... Moglo bi nesto da se zaradi, hihih...!
      I jos nesto: da li bi ti ovaj manikir i suzice smetale u plivanju (mislim, sa ovim suzicama smanjuje se aerodinamicnost, hihihi...) ili bi na sve zaboravila kad se bacis u lepu osvezavajucu morsku vodu? :-)

      Delete
    3. lol, i tebi svašta padne na pamet... ali ideja o lakiranju noktiju na plaži, u hladovini, uopće nije loša ;-D
      srećom se na plaži s nikim ne utrkujem, samo se pustim i plutam pa nisam previše opterećena aerodinamičnošću ahahahaha

      Delete
  16. Divna neznoplava nijansa, mislila sam da sam ih vec izgustirala, ali ovaj bi eto kupila, samo kad bi ih bilo kod nas, valjda mi se svidja taj sivi ton koji ima

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala... ma nekih se boja nikad ne zasitimo ;-D

      Delete
  17. aj kako fino,odusevljena sam, =D

    ReplyDelete
  18. omg!! i love it!!!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  19. Beautiful! I love the gradient and the tips. The tear shaped glitter is really interesting!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you, i forgot all the stuff i have in my stash ;-D

      Delete
  20. Živjela manikura koja traje duže od jednog dana.Lajkam the boju!

    ReplyDelete
  21. Smart girls get more what??????? I am smart and I want to know what I get more of? Cause I'm certainly not getting enough of alot of things!!! HAHAH! You always crack me up on the comments you leave me so I thought I'd try to do the same for you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahaha, i'm so glad my comments make you smile... this is good one, thanks ;-D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...