Thursday, June 21, 2012

Is revvvolution worth the risque!?

Hi my friends!

How do you handling the heat, do you enjoy it or despise it? I'm praying for November's rains . Now, that we clear on this subject we can go to a next one - nails, of course.
In my last manicure the holographic polish wasn't visible enough, so I decided to wear some of my holos again, two of them in same time.
Kako podnosite vrućinu, uživate ili je mrzite? Ja osobno se molim za početak studenog i kiše . Sad kad smo to raščistili, možemo na iduću temu - na nokte, naravno.
U posljednjoj manikuri holo ljepotan baš i nije bio nešto vidljiv pa sam odlučila iznijeti neke od svojih holića, i to dva istovremeno.






The polishes involved are: 'revvvolution' and 'worth the risque' by Color Club. It's a simple manicure, but I love the simplicity of it . And I believe, that polishes as gorgeous as these two, doesn't need any extra decoration.  
Do you agree?
I'll send this manicure to Une Ruxi a Paris: Gradient contest, if you haven't send yours you still have time till the end of the month. I'm not expecting to win, but I love the manicure and I want it to be seen.
Lakovi su 'revvvolution' i 'worth the risque' od Color Club-a. Manikura je sasvim jednostavna, ali ja i volim njenu jednostavnost . I vjerujem, da ovako krasnim lakićima i ne treba dodatna dekoracija.
Slažete se?
Manikuru ću poslati i kod Une Ruxi a Paris, na natječaj za najbolju gradijent manikuru, ako niste poslali svoju imate vremena do kraja mjeseca. Ne očekujem pobjedu, ali mi se manikura sviđa i rado bih da bude viđena. 

Till the next polishing... love, Žana

p.s. the blogosphere has some issues with some nasty bugs, so I removed my blogroll list, it's a temporary solution until these problems solves 
p.s blogosfera ima problema s nekim gadnim 'bajama', pa sam privremeno uklonila listu blogova dok se ti problemi ne rješe

46 comments:

  1. Super je. Si me spomnila, da moram tudi jaz dati kak holo na nohte, ker je zunaj prav lep sonček.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel da, sad je pravo vrijeme za šetat holiće ;-D

      Delete
  2. Zanimivo vprašanje... Mislim, da ja ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudi jaz sem zaenkrat umaknila blog listo... Upam, da se to čimprej uredi.

      Delete
    2. ma prođe to... a u međuvremenu ćemo lakirat nokte ;-D

      Delete
  3. Hahaha, I immediately knew what colors you were going to show, sign of too many polishes - right???
    Personally I would have done reverse, with Revvvolution closest to the cuticles - but I love it anyhow :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, no - that just means that you have those polishes, not too many ;-D

      Delete
  4. i love how this turned out! looks awesome :)

    ReplyDelete
  5. I love it too. Good luck in the contest!

    ReplyDelete
  6. :O :O :O

    Od naslova do same manikure, mnooogo mi se sviđa!!! Holo all the way!

    ReplyDelete
  7. Tole je pa res zelo lepa manikura. Si me spomnila da moram tudi jaz kakšen holo uporabit in iskoristit tale sonček :)

    ReplyDelete
  8. Uau, tole je pa res nora kombinacija!! Pri holotih mi je gradient učinek najbolj všeč, ker je prehod bolj zabrisan in lahko uporabimo čisto kontrastne odtenke, pa vseeno super izgleda, kot tale tvoja manikura! =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      meni holići super izgledaju u bilo kakvoj kombinaciji ;-D

      Delete
  9. Divan je holic, al' nesto drugo htedoh da ti kazem. Probudi me nocas neko grebuckanje, upalim svetlo, kad tamo Zelembinina sestra od tetke Crnolina. Onako - dugacka, crna i plisana i jos rogove ima. Ganjale smo se nekih pola sata ali mi je uspesno zbrisala..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajme, naježila sam se od glave do pete... koliko god moja zelembina izgledala dobroćudno nekako mi ta tvoja crnolina izgleda opako ;-)

      Delete
    2. Lovicu je ovih dana (krecimo). Iskreno, uopste mi nije bilo svejedno :))

      Delete
    3. ne volim kukce uživo i gotovo, nikad dijete prirode od mene ;-D
      i ja trebam krečit, ali mi se sad čini debelo prevruće za išta :-(

      Delete
  10. i love this color club nail polishes and your manicure. yesterday i did gradient manicure too bu it wasn't like this! this is very good!

    ReplyDelete
  11. Odlicno su se uklopili i stvarno dobro izgledaju na suncu. Ne znam sto al ja moje holo lakice slabo nosam, volim ih na drugim al na sebi... pfff.

    ReplyDelete
  12. Oba laka su prelijepa :)
    Ja još nemam ni jedan pravi holo lak :(

    ReplyDelete
  13. Predivno izgleda draga...siva i crna zajedno uvijek su nepogrešiv spoj! <3 Jako volim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nema mi druge nego da se složim s tobom ;-D
      hvala :-D

      Delete
  14. totally worth it! haha my favorite color clubs! :) love it!

    ReplyDelete
  15. I HATE the heat! It makes me sad! I think I like this mani-reminds me of rainy days which I love!

    ReplyDelete
  16. So gorgeous! <3
    P.S. I enjoy the heat :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks... i really dislike the heat, maybe we can exchange our weather zone ;-D

      Delete
    2. You wouldn't like my weather zone :). It was +44 "in the sun" and +38 celsius digrees "in the shade" last week :)))

      Delete
    3. oh boy, i thought it would be colder up there in the north... i guess i'm staying here after all ;-D

      Delete
    4. Good decision ;).
      P.S. I just live in the south of Ukraine (in the north of the country it's colder of course)

      Delete
  17. Ovo mi je da se smrznem.Lijepo,lijepo,krasno!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kad je za smrzavanje, dobro će poslužit na ovoj vrućini ;-D
      hvala ti :-D

      Delete
  18. volim to sto si napravila na noktima, a sto se tice ljeta i vrucina, mrzim , mrzim i mrzim, nije normalno, =/

    ReplyDelete
  19. Wow! Never thought about a gradiente with these 2 colours, despite I'm a huge fan of CC holos! You gave me inspiration :)

    ReplyDelete
  20. Meni se ova manikura jako, ali ozbiljno jako sviđa! Ja bi tak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... ako imaš slične boje i malo spužvice ne bi je trebalo biti teško napraviti ;-D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...