Thursday, June 14, 2012

All dressed up...

Hi my friends!

I have a few things to finish up before the game, so let's go! I dressed up my nails, and trust me, when I say - they look fabulous . Just take a look at it!
Imam još par stvarčica za dovršiti prije tekme, pa idemo! Obukla sam nokte, i vjerujte mi na riječ - izgledaju fantastično . Ma samo ih pogledajte!







The idea to do this came to me after all those caviar and flocking powder manicures... I don't have any of that stuff at home, so I guessed, this glitter powder will do. And it does! I love it! Of course, you don't need to agree with me . The pics just don't do right to it... it really looks spectacular live. It's not the most practical thing, because after some time I started do leave the stardust behind me... but, to think about it - it's not such a bad thing to leave it behind you .
The base color was 'flash' by Vollare, #45, although it already disappeared from stickers, after just one polishing. Anyway, it's not the most original color in the world, but I'm kinda weak at this tipe of shades so I bought it anyway. On pics I'm wearing two coats, with no top coat.
Palo mi je ovo na pamet nakon svih onih kavijar manikura... Nemam ništa od toga doma pa mi se učinilo da bi i glitter prah mogao poslužiti. I jeste! Ludnica! Naravno, ne morate se složiti sa mnom . Fotke mi nekako nisu dovoljne... stvarno izgleda spektakularno uživo. Nije baš najpraktičnija jer sam nakon nekog vremena počela ostavljati zvjezdanu prašinu za sobom... ali, iskreno, nije ni loše ostavljati takav trag za sobom .
Boja u podlozi je 'flash' od Vollare, #45 koji je već nestao s naljepnice nakon samo jednog lakiranja. Nije to baš najoriginalnija boja na svijetu, već imam nešto slično, ali sam slaba na ovakve nijanse pa sam kupila i ovog. Na fotkama su dva sloja, bez nadlaka. 




I don't need to tell which of these pics are taken in the sun, and which in the shade, right!?
I'm wondering, what do you think of this kind of manicures?
Ne trebam vam reći koje su fotke sa sunca, a koje iz hlada, jel' da!?
I pitam se, što mislite o ovakvoj vrsti manikura?

Till we meet again... love, Žana

p.s. this is mine 333rd post, cool number
p.s. ovo mi je već 333. post, zanimljiva brojčica  

51 comments:

  1. You are definitely ready to go party - or at least your nails are LOL - gorgeous!

    ReplyDelete
    Replies
    1. let my nails go, i'll stay at home ;-D
      thanks dear <3

      Delete
  2. Meni je ovo puno bolje od kavijar manikura, one su mi nekako prefreaky na rukama, ovo tvoje s prahom je super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... ma to su sve manikure za pokazivanje, više nego za nošenje :-D

      Delete
  3. Replies
    1. hvala ti... još da nađem sličnu obleku ;-D

      Delete
  4. Ovo mi liči na True Love od Essence, sa izvrrrsnom nadogradnjom!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. o da, mislim da mi je ovo vrhunac bling-bling-a :-D

      Delete
  6. Very sparkly! Was it any harder to remove than a glitter polish?

    ReplyDelete
    Replies
    1. actually, it was easier, maybe because it wasn't sealed up with a top coat ;-D

      Delete
  7. "ovaj" boja je fantastična.a dodatak glitera?kao hladno oružje...časna riječ!

    ReplyDelete
  8. Gorgeous. I love the glitter nails. Love the idea

    ReplyDelete
  9. Kakva energija!Raskoš na kvadrat :))

    ReplyDelete
  10. Prepreprepredobro!!!!
    Palo je i meni nešto tako na pamet,ali sipanje "prašine" me je malo odbilo od ideje ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, a to je najbolji dio - barem djetetu u meni ;-D

      Delete
  11. Kada sam videla Vollare #45 (fotografija na suncu) shvatila sam da je to jedna od boja na koje ja "padam"..!
    A manikir sa glitterom je fenomenalan, znas da sam u prvom momentu pomislila da je neki jako jako glitterast lak, a onda sam videla da je to ipak "bogatije"! Lepo je, mnogo je lepo, volela bih da probam, mozda cu samo da promenim boju, hihihi.. :-)
    Nokti ti izgledaju kao da si ih obukla u neku svecanu haljinu, znas one super ukrasene koje su nosile dvorske dame... :-)
    Pa, s vremena na vreme je lepo videti da iza nas ostaje zvezdana prasina... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto na, samo mi nemoj lak ukrast ;-D
      nokte sam uparadila, sad još i sličnu obleku trebam naći ;-D
      a zvjezdana prašina je najbolji dio *.*

      Delete
  12. Bome puno postova, svaka čast! Meni je ova šljokičasta kombinacija savršenna, ali ne prakticiram ju naravno zbog praktičnosti, to je moguće jedino s gelom, a gel treba financirati..
    Ovaj drugi lak izgleda savršeno! Obožavam takve jake, a ne kričave nijanse!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh da, a u svakom postu nalakirani nokti... puno je to lakiranja ;-D
      drago mi je da ti se boja sviđa :-D

      Delete
  13. super ideja i super si se snašla.. pa da, čemu kupovati perlice kad imaš glitter, i ovako lijepo ispada na notkima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ne bi bilo loše ni ono probat, ali snašla sam se ;-D

      Delete
  14. Svakim dolaskom na tvoj blog ponovno se ocaram :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti na ovom, zbilja velikom, komplimentu :*

      Delete
  15. O svetovna je ! Super je ves ta bling-bling.

    ReplyDelete
  16. Opet sam odusevljena, i stvarno izgledaaaa fantasticno, prefantasticno, =D jooj, jos jedna stvar sto moram kupiti glitter prah, joj, bilo bi dobro da bude tirkizni, zamisli, =O , i cestitam na 333 postu, i da ih bude jos mnogo, =D

    ReplyDelete
  17. The loose glitter is beautiful! It looks great on you
    Go girl!

    ReplyDelete
  18. Preslatko! :D Skroz je girly. ^________^

    ReplyDelete
  19. Leaving stardust behind, so fairytal-y! :D It's purple and it's glittery, of course I like it!

    ReplyDelete
  20. meni se ovo puno više sviđa od kavijar manikure koja mi btw nikak nije sjela :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... ja bih je isto voljela probat ;-D

      Delete
  21. Predivno! Prekrasno! Kavijar manikure su za pokazivanje, to ej nemoguće nositi ako pereš suđe ili bilo što radiš uopće :D
    Ovo je divno! <3

    ReplyDelete
  22. sam lak nije nesto, al ovo s glitterom je prava bomba :D jesi probala utopit u top coatu to da ne ostavljas zvjezdanu prasinu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. probala, ali onda to nekako nije to... ma dobro je bilo, dobro sam kistom iščetkala višak glittera pa nije bilo tako strašno... ali ovo je šteta šetat po kući, za party idealno ;-D

      Delete
  23. a moja Žana, kako si ti ovo poslije skidala i gulila s noktiju?....

    ReplyDelete
  24. Kako sam ovo propustila ovo mi je apsolutno prelepo, sad bi i ja da probam nesto slicno!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...