Sunday, June 10, 2012

On a Sunday morning...

Hi my friends!

So, time for another manicure. I decided for a lovely deep blue color, my newest eBay catch.
Vrijeme je za novu manikuru. Odlučila sam se za tamno plavog ljepotana, moj posljednji eBay ulov.



It  supposed to be a magnetic polish, but the effect is hardly visible . Never the less, I love the color, and it's one coater, so I'll be wearing it after all . Having this lovely color on my nails and thinking what should I put it over it, Tatjana's manicure instantly came to my mind. She's the person that really deserves your attention, check her blog. This is my version, not as great as hers, but please, be gentle with me .
Ovo bi trebao biti magnetni lakić, ali efekt je jedva vidljiv . Nije važno, boja mi se baš sviđa, a dovoljan je jedan sloj pa ću ga se ipak nanosati . Imajući ovu krasnu boju na noktima i misleći se što bih još mogla dodati, Tatjanina manikura mi je odmah pala na pamet. Ova cura stvarno zaslužuje više pažnje, posjetite njen blog. Ovo je moja verzija, ne tako dobra kao njena, molim, budite nježne sa mnom .




The one on the middle finger was the first one, and that one looks the best... but when I have a nail art brush in my hand, there's no stopping until all the nails are painted . And I must say - it really looks so much better from the distance. I painted with nail polishes, because I don't have silver acrylic paint and I didn't want to mix acrylic paints with nail polishes. 
On the other hand funny thing happened...
Prvu sam napravila ovu na srednjem prstu, i ta mi najbolje izgleda... ali kad se dohvatim kista nema stajanja dok svi nokti nisu 'pošarani' . I moram reći - stvarno puno bolje izgleda s blage udaljenosti. Crtala sam s lakovima za nokte jer nemam sivu akrilnu boju a nisam htjela mješati akrilne boje i lakove. 
A na drugoj ruci se desilo nešto ludo...

  
Since this is not my 'swatching' hand I didn't use a top coat on the blue polish. However, it was dry before I started to paint on it... after the final stroke I used a top coat... and the white color slowly changed in a light pink, crazy. I never noticed something like this before. The guilt for this lies here, I suppose:
Kako ovo inaće nije ruka za fotkanje nisam stavila nadlak nakon plavog laka. Ali, bio je suh prije no što sam počela crtati po njemu... i nakon zadnjeg poteza sam stavila nadlak... a bijela boja se polako promijenila u rozu, ludo. Nikad prije nisam primjetila nešto ovakvo. Pretpostavljam da je ovo krivac:


The label said - uv gel polish !? I didn't had any problems with drying, but maybe it would be better if it was cured under the lamp... I don't know.
What say you!?
Na naljepnici piše - uv gel lak!? Nisam imala problema sa sušenjem, ali možda bi bio bolji da je 'spržen' u uv lampi... nemam pojma.
A što vi kažete!?

Till we meet again... love, Žana

51 comments:

  1. i love your manicure so much. and the roses look so elegant

    ReplyDelete
  2. The roses makes are very sweet - and LOL I think that polish should have been cured under a UV light ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you my dear... next time i'll take a walk to someone with a uv lamp ;-D

      Delete
  3. U kombinaciji manhattanovog magical laka za nokte neka metalik boja i ljubičastog šljokičastog s-heovog nail polish 438 (quick dry) sam dobila tamno ljubičastu boju koja izgleda na bočici ljubičastog laka, tako da to meni nije ništa novo da neki lakovi u kombinaciji dobe drugu boju. Zapravo mi je to odličan dio.
    I tvoja manikura je baš lijepa, plava boja mi je odlična!

    ReplyDelete
  4. "Molim, budite njezne sa mnom..." Uh, kako bih sada bila nezna sa tobom, mislim da bih ti lupila dve cvrge! :-) Pa, sta hoces bolje od ovoga? Super su ti ruze... ili jos bolje, kao sto si ti meni par puta rekla "Zeno...super su ti ruze!" :-)
    I znas sta? Meni se ove tvoje svidjaju vise nego moje, moje lice na nalepnice, a tvoje izgledaju zive! :-) Prekrasne su! I hajde, napravi jos neku verziju, bas ce biti lepa! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto na... a meni lipše tvoje, da ih mogu tako nacrtat stalno bih ih nosila na noktima :-p

      Delete
  5. Zana, izvini, toliko sam bila koncentrisana da te prvo grdim a onda hvalim, pa sam u prethodnom komentaru zaboravila da ti napisem jos i ovo: veliko hvala za lepe reci i za link ka mojim ruzicama koji si postavila u tvom postu! :-)

    ReplyDelete
  6. Ružice su preslatke. Ona na srednjem prstu je savršeno ispala :)

    ReplyDelete
  7. Lak je lep, ampak rožice so pa prekrasne. Super ti je uspelo.

    ReplyDelete
  8. Moćna boja, ružice čine kao da je u pitanju manikir neke šumske čarobnice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oho... odo' ja sad malo u brdo čarobirat ;-D
      hvala ti <3

      Delete
  9. prekrasne ružice, lajkam ih very much :) a sviđa mi se i plavi lak, šteta što se magnetizira dobro.

    ReplyDelete
  10. Beautiful and good luck with the football match Croatia is leading :)

    ReplyDelete
  11. First I simply liked the color :), but when I saw your flowers I felt in love with this mani! ;)

    ReplyDelete
  12. Bas mi se svidja ova nijansa plave, a i cvjetici su super :D

    ReplyDelete
  13. beautiful flowers!

    ReplyDelete
  14. ajme super mi je boja, a i ruzice su ti super ispale na obije ruke

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa modra je, mora ti se svidit ;-D
      hvala ti <3

      Delete
  15. sviđaju mi se ružice :) to si kistićima crtala? ja sam probala čačkalicom al katastrofa, samo sam šajze napravila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :-D
      jesam, crtam kistićima, jedva i s njima a s točkalicom ili čačkalicom mi nikako ne ide :-(

      Delete
  16. The magnetic effect really is subtle, but the blue is so rich and beautiful! Love it with those pretty roses, too--wonderful job with them! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks :-D
      i think the word rich perfectly describes this polish ;-D

      Delete
  17. the roses are very chic! Weird thing, if it's a UV polish then how did it air dry? Could it be both magnetic and UV? No idea :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you :-D
      i really don't understand this polish... but love the color ;-)

      Delete
  18. Ruže su stvarno vrhunski napravljene!! Svaka čast! Plava magnetic baza je savršena! <3

    ReplyDelete
  19. nije mi fina ta plava boja sa sjajem, ali kad si stavila ruze, onda sam pala od odusevljenja, pa tako da mi se sad i svidja taj lak,i ta boja, i =D =D

    ReplyDelete
  20. Sviđaju mi se obje izvedbe, mada mi je taj plavac dovoljno lijep da bude i sam =)

    ReplyDelete
  21. I love it when my middle finger comes out the best! Makes flipping people off classier!!HAHAHA!~ I'm not a magnetic fan but I do love that blue!

    ReplyDelete
  22. I prostranstvo plavo mi se svidjelo na prvu.A što fali tvojim ružicama?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaaa... još malo vježbanja pa valjda budu bolje ;-D

      Delete
  23. I love you tutorial! Gonna try all of them when I get the time!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...