Thursday, June 21, 2012

Essence Nails in Style

Hi my friends!

Once again, this post is only in Croatian.


Iz essence-a nam dolazi nova kolekcija, vani je bila pred... ohoho vremena, a konačno je stigla i do nas, od idućeg tjedna. Pa ćemo dobiti priliku probati:

essence nails in style kristali za nokte za 12,90 
essence nails in style lak za nokte za 16,90
01 style for summernights 

02 style me holo

03 style me love 

04 style-ish, baby!
essence nails in style 3u 1 rašpa za nokte 21,90
essence nails in style nail set za dizajn noktiju za 23,90

01 style my dream
02 style my glamour
03 style me pretty

essence nail in style nail fashion naljepnice za nokte za 17,90
01 style me mirror 

02 style up for leo

03 style me pretty

04 style it luxury

Idemo u shopping? Što vam se najviše sviđa?

Do čitanja, Žana

22 comments:

  1. Are you getting this LE this year?? Really? I'd really love the Style Me Love and style-ish, baby!
    polishes, I couldn't find them when this LE was released in Italy :( Maybe you can help? We could swap?

    ReplyDelete
    Replies
    1. i'll let you know if i catch them, they should be in our stores next week ;-D

      Delete
    2. Yes please! If you can find those two remember about me and just pick them up. I can paypal or swap. Just grab them if you find them!!! Thanks honey <3

      Delete
  2. i want it so much! please comes to Turkey essence!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. maybe i'm wrong, but i think that i saw on one turkish blog something about essence is coming to turkey... i'm not sure...

      Delete
  3. Awesome! Wish I could get these in US

    ReplyDelete
  4. Najvise me zanima 01 Style for summernights i 03 Style me love, kao i ova "raspica", izgleda mi slatka... :-)))
    Kristalcici za nokte: moze, samo to kod mene prezivi samo sat vremena... :-)
    Sa ovim setovima sa folijicom i lepkom bih se samo upackala do besvesti, znam... zato je bolje da ih izbegnem :-) A volela bih da vidim kako to izgleda kad neko to dobro uradi, hajde uradi ti, pa pokazi..! :-)
    Sto se tice nalepnica za nokte sasvim sam ravnodusna.. sama cu ih obojiti... hihihih...! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma folije su ti super lake za stavit, problem je samo što kratko traju :-(
      imaš i pravo, nisu tvoje manikure ništa lošije od naljepnica <3

      Delete
  5. Folije i lakovi. <3 Weeeee. ^^ Nadam se da ce doci i kod nas. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. vidiš koliko smo je mi čekali, možda dođe i do vas ;-D

      Delete
  6. haha tek sada? LOL xD imam style me love koji obožavam i rozu foliju. sve dobro ali folije dođe premalo al bolje išta nego ništa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a mi jadni uvijek kasnimo :-(
      nadam se da će biti za par manikura, volim folije ;-)

      Delete
  7. fascinira me cinjenica da sam ja ovu kolekciju htjela proslo ljeto XD mozda uzmem foliju za probu ali MOZDA jer protestiram protiv ovakvog bezobraznog kasnjenja, radije bi sad hvatala Snow White nego ovo

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina, samo ni snow white ne dolazi do nas :-(

      Delete
    2. neeeeeeeeeeeee :((((( a taman je dosla u Muller kad ja ne mogu nista kupit, a morat cu se pomirit da ostajem bez divota koje hocu

      Delete
    3. eto, barem je ima u mullera... a meni do mullera k'o do mjeseca :-p

      Delete
    4. ovih dana bome mi je i mars blizi valjda :P

      Delete
    5. hihi... ljeti stvarno nemam volje ići po shopping centrima, ni u dućan mi se ne da :-p

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...