Tuesday, June 26, 2012

Pink came first

Hi my friends!

Have you heard for 'saran wrap' manicure... or 'cling wrap' manicure? Probably... I like the way it looks so I just had to try it on my own. Here's my version of it:
Sigurno ste već vidjele ovakve manikure, ne znam niti kako da ih prevedem (manikure s najlonom ili ukrasnim papirom?). Meni se sviđa kako izgledaju pa sam morala i sama probati. Evo prvog pokušaja:


                               



I used China Glaze 'something sweet' and Aura 'Lotus Rouge' to create this. If you wondering how to do it, Lydz from Sekhmet's Purple Castle has made a nice tutorial for us all. It's fun to do it, and the result is so cool, at least - not an ordinary one polish manicure .
So, will you try it?
Upotrijebila sam China Glaza 'something sweet' i Aura 'Lotus Rouge' za manikuru. Ako se pitate kako je napraviti, Lydz s bloga Sekhmet's Purple Castle napravila je zgodan tutorijal za sve nas. Proces je zabavan a krajnji rezultat baš cool - bar nije obična jednobojna manikura .
Hoćete li i same probati ovu tehniku?

Till we meet again... love, Žana 

41 comments:

  1. Prvi put vidim.
    Moram priznati da mi se tvoja izvedba više svidja :)

    ReplyDelete
  2. I had never heard of this. It looks like a splatter mani to me?!

    ReplyDelete
  3. Prvi put sad cujem za ovo ali mi se jako svidja,moracu da probam:)

    ReplyDelete
  4. This is a very lovely cling wrap mani, love it!

    ReplyDelete
  5. Sta sve necemo smisliti! :D Jako zanimljivo, probacu sigurno. :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel'da, svašta nam padne na pamet, ne usudim se niti pomisliti što je iduće na redu ;-D

      Delete
  6. aa bas predobro izgleda =D fino je i njeno i tvoje =D

    ReplyDelete
  7. Pretekla si me, i ja sam htjela isprobati! stvarno mi izgleda super i djeluje lagano za napraviti!

    ReplyDelete
  8. Omg thanks for your post!
    I HAVE to go try this technique. Yay!

    ReplyDelete
  9. Žana these are great!! i love your combination, i really love yours! :)

    ReplyDelete
  10. looks awesome! i need to try it!

    ReplyDelete
  11. uopce nije komplicirano, a bas fora izgleda, probat ce se jednom -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. jednostavno, a kombinacija je beskonačno :-D
      samo se bojim da se sad ne uhvatim ovoga pa će mi sve manikure biti iste ;-D

      Delete
  12. kul, morat ću to probati kad izađem iz faze ljenjivca lijenog :=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj, i mene hvata ta faza... još se ne dam ;-D

      Delete
  13. Very interesting! Kind of like an easier way to water marble. Thanks for sharing this!

    ReplyDelete
  14. Okej, ovo je genijalno! Sad me zanima kombinacija crno-tirkizno, tadadaaa dala si mi ideju za probat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajoj, da samo znaš koliko ja kombinacija imam u glavi ;-D

      Delete
  15. Svidja mi se i sigurno cu probati! Ajoj, tako sam se ja uhvatila marble-a (ali bez vode, hihihi...) pa sam nedelju dana objavljivala istu stvar u razlicitim bojama, toliko mi se bilo dopalo! :-) Ako odlucis da objavis jos koji "wrap" manikir u nekim drugim bojama, vrlo rado cu ih pogledati! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jedva čekam vidit tvoje... a ja već imam sto planova u glavi, nemam pojma šta će biti iduće - iznenadit ću i sebe samu ;-D

      Delete
  16. sviđa mi se krajnji rezultat, najlon, je li običan kuhinjski, ona prozirna folija mekana ili je bolje uzet ono u šta budu umotane kutije ceigareta?

    ReplyDelete
  17. bolja je šuškavija, malo je tvrđa pa je luđe ;-D
    uzmi ovu od cigareta, ali s tuđe kutije, a ti nemoj pušit ;-p

    ReplyDelete
  18. Meni ovo i nije nešto, jer mi zgleda nekak čudno. :/

    ReplyDelete
  19. I think this is a cool look-must try this myself! I am a week behind in my posts and commenting-but I'm catching up!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...