Sunday, June 24, 2012

Rainbow Skittles

Hi my friends!

It's too hot for anything... even for nail polishing. So, no big ideas, no splendid results, just a simple manicure with rainbow colors.
Prevruće je za išta raditi... čak i za nokte lakirati. I tako, ništa od velikih ideja, od zadivljujućih rezultata, tu je jedna sasvim jednostavna manikura u duginim bojama.




I'm sorry that orange tip over red on my thumbs is not too visible... I'm not too happy with this manicure but it will last for a day, at least. 
Žao mi je što se na fotkama narančasti vrh preko crvene na palcima baš i ne vidi... ma i nisam baš zadovoljna s ovom manikurom ali izdržat će barem dan. 

Till we meet again... love, Žana

40 comments:

  1. Slatko i veselo, svidja mi se :)

    ReplyDelete
  2. Ovaj zeleni sa plavim vrhom mi je posebno lep :))

    ReplyDelete
  3. oh i like this rainbow :) very pretty. Its hot over here too :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks... and i'm sorry for the bad weather ;-D

      Delete
  4. a meni je baš kul. i nokti su ti porasli. ja sam ljubomorna na fotoaparat. moje se sve loše vidi i sve mi manikure upropasti fotka na blogu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... o noktima ne smijem previše da ih ne ureknem, ali za sada su dobri ;-D
      istina, imaš krasne manikure a s boljim fotićem izgledale bi još bolje :-D

      Delete
  5. Efektivno i slatko. Prava ljetna manikurica. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... sve gledam noktiće i baš mi djeluju vedro :-D

      Delete
  6. Oh,you are lucky to have it warm, this June has been the coldest June in forever :(
    But I really love your skittles with gradient and all!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i don't like it, it's too hot :-p
      maybe the rest of these summer months you'll get some sun ;-D
      thanks :-D

      Delete
  7. Možda izgleda jednostavna,ali je jako efektna.Što jese-jest, vruće je.

    A nije bilo m&m's-a :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, nije bilo ni juicy-ja od jabuke :-p
      hvala ti svejedno ;-D

      Delete
  8. Ma meni se manikura baš sviđa, šta fali duginim bojama?

    ReplyDelete
  9. Prekrasna,vesela prava ljetnja manikura:) Super

    ReplyDelete
  10. The index finger is super cool! It looks like burning flames!! And I love the green to blue gradient, too!

    ReplyDelete
  11. Super lepa, čisto poletna manikura

    ReplyDelete
  12. Simple, but really pretty!

    ReplyDelete
  13. Svidja mi se tvoja duga, super ideja! Meni se najvise dopada najmanji prst sa kombinacijom dve plave boje! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, ta tamnija plava je ljubičasta, ali ju je fotić pojeo ;-D

      Delete
  14. Jaz sem pred kratkim naredila skoraj enako manikuro :) http://moonchild666.blogspot.com/2012/06/spring-challenge-day-5-rainbow.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, stvarno, samo što je kod mene redoslijed obrnut :-D
      drago mi je da si uspjela okončati proljetni izazov ;-D

      Delete
  15. I love that your idea of a "simple" mani is a skittles gradient. :)

    ReplyDelete
  16. i love Skittles and your nails <3 =D

    ReplyDelete
  17. I actually like this a lot! Maybe some black stamping on top would help it a little? I love rainbow manis, though, so I love it the way it is! ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. it would definitely look better with some stamping but i wanted to keep it simple ;-D

      Delete
  18. na malom prstu mi je definitivno najdraza kombinacija, al sjajno mi izgleda ovako sve sareno sad za ljeto

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi... znala sam! :-) I meni se mali prst isto najvise dopada, mislila sam da su dve plave u pitanju, a iako su plava i ljubicasta opet su prekrasne! :-)

      Delete
    2. nisam ni sumnjala što ćete vas dvije reći - plavoljubci ;-D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...