Saturday, June 30, 2012

Laundry day

Hi my friends!

Saturday seems like a good choice for a laundry day - if you have a job than you probably won't work today , so it's time to catch up with some housekeeping tasks.
Subota je obično dan za pranje rublja - ako radite, danas vjerojatno imate slobodan dan pa je vrijeme da se nadoknade neke stvari doma. 




I washed my laundry . But now I see that my mint blouse with black collar and black buttons, have a stain, I guess I'll have to wash it one more time .
I was asked what's the purpose of this manicure... There are some things in our life that doesn't need a purpose or deep meanings, they are here just to make us happy, to charge our batteries and help us through the day.
What do you think?
Oprala i ja rublje, eno se suši . Ali sad vidim da je na mint bluzici s crnim ovratnikom i dugmićima ostala mrlja, morat ću je oprati ponovo .
Pitali su me koja je svrha ovakve manikure na noktima... Postoje neke stvari u našim životima koje ne trebaju imati ni svrhu ni dublje značenje, ovdje su samo da nas usreće, napune nam baterije i pomognu izgurati dan.
Što vi mislite?

 Till we meet again... love, Žana

56 comments:

  1. hahaha kako mi je simpaticna ova manikura :D i podsjeca me da moram maknut rucnik sa susila

    ReplyDelete
    Replies
    1. brzo da se ne presuši, onda dođe k'o karte devera ;-D

      Delete
  2. svrha? osmjeh na licu! hvala :)

    ReplyDelete
  3. Joj, ja imam jednu takvu majicu :)
    A sto sve mora da ima svrhu? Smej se i pevaj..a ves nek se susi..

    ReplyDelete
  4. A very funny manicure ;D. Looks nice!

    lg Neru

    ReplyDelete
  5. Meni je ovo bas super i originalno,jedna vrlo cool manikura:) A za one koji se pitaju koja je svrha,ne shvacam zasto uopste prate nail art blogove ili stranice,jer ocigledno nisu u nasem filmu:D

    ReplyDelete
  6. haha, divna ideja, svaka čast na detaljnoj izvedbi, ja ne bih imala živaca ali ti si to super odradila. :D

    ReplyDelete
  7. ideja je extra,a izvedba fantasticna :)

    ReplyDelete
  8. to ce sad biti moj status na fb: ''Postoje neke stvari u našim životima koje ne trebaju imati ni svrhu ni dublje značenje, ovdje su samo da nas usreće, napune nam baterije i pomognu izgurati dan.'' aaa nokti su extra, predobra ideja, =D, ma ti si najbolja =D

    ReplyDelete
  9. :D Baš je slatko! Svaka čast za ideju!

    ReplyDelete
  10. Darn, maybe you should try some kind of intensive care for that stain hahahahaha, I love this mani it's so cute :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i should have been more careful ;-D
      thank you my dear :-D

      Delete
  11. ha ha ha i like it so much :) i don't know did you watch it but it remind me Rosalinda's district. Everyday the people from Rosalinda's district wash the clothes and dry it like this :)

    ReplyDelete
  12. Bas izgleda zanimljivo i cute bna noktima! ^^

    ReplyDelete
  13. it looks so much fun! i did my laundry yesterday.. i might do this nails when ill do my laundry again

    ReplyDelete
  14. ohhh these are toooo cute! i love love love them! and yes its totally a laundry saturday :)

    ReplyDelete
  15. Haha!! I LOVE this design!! You're sooooo creative~:D I love doing and lokking at pointless designs!! It's FUN;p

    ReplyDelete
  16. These are too cute for words!! :D

    ReplyDelete
  17. This is such a creative idea. It made me smile. Awesome!

    ReplyDelete
  18. Meni je ova manikura totalno kul! I najvažnije je da lijepo izgleda na naoktima i to vlasniku istih, jer je najviše vlasnik ta osoba koja će gledati svoje nokte. :)

    ReplyDelete
  19. Buaaaaa........ ja radim i subotom...... a u toku letnjih meseci i nedeljom........ :-( Smrk! Smrk!
    I mrzim da po vrucini kacim i skidam ves sa konopca...! Ali, ovakav ves bih rado okacila na moje nokte! :-)
    Svrha ovog manikira je zabaviti se i uzivati u necem kreativnom i neobicnom bar jedan dan! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako te to tješi, nisam ni sama nikad imala posao od ponedjeljka do petka ;-D
      hvala ti <3

      Delete
  20. Odlično je :)
    Ja nikad ne tražim razloge zbog čega je neka manikura na noktima, bitno da je ima :) Dobro...i da je uredna.

    ReplyDelete
  21. This is so fun and funny! I'm glad you did this- it's cute!

    ReplyDelete
  22. Pa svrha je upravo ta...da pogledamo što ima,tko se čega dosjetio i podijelio s nama.

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...