Thursday, July 11, 2013

Roses are (not) red, thanks for being my friend

Hi there!

Here's one of those polishes who's being waiting from last summer... poor little polish, all forgotten sad.  Luckily, he wasn't alone winking. He's name is Depend, Depend 041.
Evo jednog od lakića koji čeka čak od prošlog ljeta... jadničak mali, tako zaboravljen sad. Srećom, nije bio sam winking. Njegovo je ime Depend, Depend 041.







On pics I'm wearing three coats, no topcoat. The formula is kinda watery, first coat is super transparent... I can't even imagine how many layers would need someone with long nails. The brush is ok, color is great - deep blue with tons of shimmer in it, drying time... I'm not sure about it, maybe it's this polish, maybe it's my new topcoat. I'm wearing it for a few hours and already having visible  tipwear sad. In this case, I'm glad that polish is in tiny bottle of only 5 ml. Don't get me wrong, it's not that bad, I really love the color, but I just expected more. 
My best friend is having a birthday today, so, instead of buying her roses, I'm wearing them on my nails big grin
Na fotkama imam tri sloja, bez nadlaka. Formula je vodenasta, prvi sloj razočaravajuće proziran... ne mogu niti zamisliti koliko bi slojeva trebao netko s iole duljim noktima. Četkica je ok, boja mi je super - modra s tonom shimmera, vrijeme sušenja... za ovo nisam sigurna, ne znam jel' do laka ili novog nadlaka. Nosim ga tek par sati a već imam izlizane vrhove sad. U ovom slučaju mi uopće nije žao što je lak u sićušnoj bočici od 5 ml. Nije on baš tako loš, bojica mi je super, ali sam jednostavno očekivala više.
Moja najbolja frendica ima rođendan danas, pa umjesto da joj kupim ruže, nosit ću ih na noktima big grin.



This silver acrylic paint is such a disappointment,it's weakly pigmented so you have to do every stroke at least twice. That's my excuse for bad performance winking
Anyway, Zdravka happy birthday... and thanks for sticking with me for more than 20 years big hug.
Srebrna akrilna bojica je strava loša, tako je slabo pigmentirana da morate svaki potez ponavljati barem dva puta. Eto isprike za lošu izvedbu winking.
Nego, Zdravka sretan ti rođendan... i hvala što si sa mnom već dulje od 20 godina big hug.

Thanks for stopping by, Žana

p.s. almost forgot, I decided to reward the person which left most comments here. Through july, 89 of you left more than 300 comments, thanks each and every of you kiss. Most of them were by Tina, so she'll be receiving this small award - essence 'glam! click & go nails', Avon nail polish 'cosmic blue' and Avon eyeshadow 'nutmeg shimmer' - everything new and unpacked.
p.s. skoro zaboravih, odlučila sam nagraditi onog od vas koji je ostavio najviše komentara.  Tokom lipnja, vas 89 je ostavilo preko 300 komentara, a najviše od njih od Tine pa će ona dobiti ovih par sitnica - essence 'glam! click & go nails', Avonov lak 'cosmic blue' i Avonovo sjenilo 'nutmeg shimmer' - sve novo i (skoro) neraspakirano.



52 comments:

  1. Lijepo! Sigurno će joj se svidjeti ;)

    ReplyDelete
  2. Nice color and roses! Happy Birthday to your Friend! :)

    ReplyDelete
  3. Tale Depend lakec je res čudovit. :)

    ReplyDelete
  4. Obozavam plavce <3 Divna ideja sa ruzicama :)

    ReplyDelete
  5. prelep! liči na njihov 252, kog sam u rekordnom roku potrošila.

    ReplyDelete
  6. ahah moj prvi mini lak je bio takve boje, mama mi kupila, davno davnoo, tako da mi se svidja =) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma kad je boja ok, sve se nekako može oprostiti ;)

      Delete
  7. Lak je presavršen, tako duboko plava, kao da u sebi nosi bar pet različitih nijansi :O I moja siva akrilna je užasna, retko je i koristim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina, sa svakim slojem boja djeluje drugačije :D
      imam paleticu osnovnih boja, ovu sam kupila naknadno i grozna je :P

      Delete
  8. Imam samo jedan Depend, ali ako se dobro secam u pitanju je "magnetni" lak (hehehe... ovo "ako se dobro secam" navodi te da pomislis da je i moj neke slicne sudbine kao i tvoj, tj. da ceka u nekoj fioci da ga se setim...). Svidja mi se boja, ali mi se ne svidja sve ostalo sto se i tebi kod njega ne svidja (razvodnjenost i to sto se brzo izlizao na vrhovima noktiju...) :-)
    Mislim da uopste nemas nista zbog cega bi trebala da se "opravdavas" i da pronalazis razloge zasto nisu lepo ispale, ruze su bas lepe! :-)
    Sto se tice srebrne akrilne boje u potpunosti si u pravu, isti je slucaj i sa zlatnom bojom, kao i sa svim tim bojicama koje su "sjajne", moras prelaziti 2 puta preko iste linije, pa hajde sad izvedi bas potpuno isti potez ako mozes...! :-) Ako slucajno pronadjes neku bolju srebrnu akrilnu boju koja je "prekrivna", javi mi! :-)
    Srecan rodjendan tvojoj prijateljici? Da li si joj napravila neki lep manikir, to bi bio kao neki "mini artisticki pokloncic" sa tvoje strane? :-)
    P.S. Ako potvrdis da ces i narednih meseci nagradjivati tvoje blog prijatelje koji ti najvise komentarisu, razmislicu da komentar kao ovaj vecerasnji "iseckam" i da ga pretvorim u bar tri komentara, hihihi... Sta da radim, zavidim Tini, to izgleda ljubomora iz mene progovara... :-) ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. imam još stvarčica viška, samo ti nastavi s komentarima ;)
      možda da počnem nagrađivati najdulje ;)
      a ova srebrna akrilna me totalno izludila :P

      Delete
    2. Aha, pa eto, ako pocnes da nagradjujes najduze komentare, onda cu mozda imati malo vece sanse... :-) Evo, nailazi mi inspiracija za veceras... Jesam li ti ispricala koliko volim plavu boju i koliko mi se dopadaju cvetni nail art-ovi...? Evo, ovako, da pocnem: bilo je to pre davne 2 godine..... :-) Hahaha... ma, salim se... :-)

      Delete
    3. lol samo nek te lupa inspiracija, jedva čekam vidjeti u kakvom će obliku ovaj put doći :D

      Delete
  9. Lijepo. Samo bi ja ruze napravila s rozom :D kod mene nema depend lakova :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. vjerojatno bi bilo bolje da sam išla s nekom drugom bojom, al' ok - šta je tu je :D
      ovaj depend je doputovao iz danske, ni moj kozmo nema depend ali vidim da su ubacili one nove, barem nešto ;)

      Delete
  10. Koliko god ti vidila mane, ja vidim da stvarno sve izgleda super. I ove ružice! :D

    ReplyDelete
  11. Aw, I'm happy he found a new home - I love your mani though :)

    ReplyDelete
  12. Predivno ti stoji! Sva sreca nikad nisu sami :P

    ReplyDelete
  13. Ovaj mi je na shopping listi iako se sad razmisljam jel t pametno ako je tako vodenast :/ svidjaju mi se ruzice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. preskoči, ima sličnih nijansi a bolje pigmentiranih ;)

      Delete
  14. kme, kod mene ni kozma ni dependića! :(
    sviđaju mi se ružice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. imam kozmo ali bez dependa, ovaj je doputovao iz danske ;)
      hvala ti :D

      Delete
  15. Draga, nominovana si na mom blogu, pa pogledaj: http://bydanijela.blogspot.com/2013/07/sisterhood-of-world-bloggers-award.html

    ReplyDelete
  16. manikura je još ljepša u zivo! hvala ti na nagradi,prekrasna je!

    ReplyDelete
  17. Baš lijep lak :D i čestitke Tini :)

    ReplyDelete
  18. Very beautiful mani :) Amazing colour :)


    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Desde luego que el esmalte es una preciosidad, me encanta y la rosita le cae fenomenal.

    ReplyDelete
  20. oh look at that blue and beautiful rose

    ReplyDelete
  21. Lovely idea to paint roses, they look great. A pitty the paint doesn't work that well, but it's not noticable. Shiny color for the summer ;-).

    ReplyDelete
  22. Onaj tko kaže da ruže (ni)su crvene,laže :))))
    Boja je fantastična,a poteškoće me ne diraju :P

    ReplyDelete
  23. @Lydz... thanks dear, nice to hear from you again ;)
    @Katherine-Weekly Nails... glad you like it, thanks :D
    @Tatjana... i tako je u redu, hvala ti :D
    @Sarita... hvala ti :D

    ReplyDelete
  24. Evo i na mojim noktima je danas Depend ali je plavi holografik :)
    A taj na tvojim noktima je predivan, šteta što treba tako puno slojeva :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ali na kraju je izdržao 4 dana što uopće nije loš rezultat ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...