Sunday, July 7, 2013

Blue or green? Or both?

Hi there!

Sometimes even the simplest decision, like should I wear blue or green polish, are impossible to make. Good thing is - we can always compromise big grin.
Koji put su i najjednostavnije odluke, poput one da li se odlučiti za zeleni ili plavi lak, zbilja nemoguće za donijeti. Srećom, uvijek možemo pronaći kompromis big grin.







I love the way this turned out! How can you make it? Quite simple, paint your nails with blue polish, then sponge randomly with some sparkly green, at the and do more sponging with lighter shade of blue and, of course, finish with topcoat. Isn't the sponge great invention!?
Skroz mi se sviđa kako je ovo ispalo! A kako ćete vi napraviti nešto slično? Ma jednostavno, nalakirajte nokte plavim lakom, onda nasumično naspužvajte svjetlucavog zelenka, pa još malo spužvanja sa svjetlijom nijansom plave, i naravno, završite s nadlakom. Zar spužva nije super izum!?

Thanks for stopping by, Žana 

42 comments:

  1. Or both! :) Very nice!

    ReplyDelete
  2. Draže mi je ovo raditi sa spužvom nego npr. prati suđe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. stvarno??? ma ne mogu vjerovat, obićno pranje suđa u nama ženama izaziva euforiju ;)

      Delete
  3. Ovo je fantastično!! Kao tirkiz je ispalo :D

    ReplyDelete
  4. Dobar ti je ovaj kompromis! :-) Slazem se sa Josipom GirlyGirl, i meni je mnogo draze ovako raditi sundjerom nego koristiti ga za pranje sudova...! :-)

    ReplyDelete
  5. kako dobra ideja, moram ovo probati! ma spužva je zakon :D

    ReplyDelete
  6. Bas ti je onako morska manikura, svidja mi se :)

    ReplyDelete
  7. Original sponging :-). Me like ;-).

    ReplyDelete
  8. Interesantan manikir, svidja mi se zeleni preliv :)

    ReplyDelete
  9. zanimljivo :) moram probat :)

    ReplyDelete
  10. Bas interesantno :) Super izgleda :)

    ReplyDelete
  11. I agree, it turned out really well, great match!

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. hvala... ovaj mjesec neću brojiti tvoje komentare ahaha

      Delete
  13. Taman sam pomislila da je ovo neko novo cudo od laka. :D Odlicno izgleda. Bas mi se dopada kako si uklopila boje. :)

    ReplyDelete
  14. Super ideja! Bas dobro izgledaju :).

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...