Tuesday, July 30, 2013

Catherine Arley in #673

Hi there!

You probably can guess from the title what you're about to see, so here it is:
Vjerojatno iz naslova već znate što ćete vidjeti, pa evo fotki:






It's gorgeous and super awesome purple colored shattered holographic polish love struck. On pics you see two coats, no topcoat, first three pics taken in the sun, last two in the shade. I had my dose of bad luck with this polish - every time I polished my nails with it, getting ready to take some pictures... the sun would hide behind some cloud. Seriously, this happened on two occasion, this is the third time I'm wearing it! With the weather lately, there's no chance for some cloud to appear in the sky winking. Never the less, we had out dose of clouds with heavy wind and rain tonight... but not as bad as in the capital of Croatia, where the wind pulled out the trees from the ground. But today they have a great weather, while here by the coast, we're still sweating our souls out in this heat sad. Well, I don't like summer, the heat, the sweat, yuck tongue.
Anyway, I got this polish from Marijana, I won on her nail art contest (way back in february I think), but like I said - I had problems with weather while wearing this polish. Please, check her blog, her drawing is just great big grin.
I had a compulsion to draw some roses over, I don't know what's going on with roses and me lately winking.
Ovo je prekrasan ljubičasti lakić s 'raspršenim' holo efektom love struck. Na fotkama su dva sloja, bez nadlaka, prve tri fotke na suncu, zadnje dvije u debeloj hladovini. S ovim sam lakom imala svoju dozu nesreće - svaki put kad bih ga nalakirala i spremila se za fotkanje... odnekud bi se pojavio neki oblak. Ozbiljno, ovo mi se desilo u dva navrata, pa je ovo čak treći put da ga nosim! S vremenom kakvo imamo u posljednje vrijeme nema šanse da se nacrta koji oblak winking. Ipak smo noćas dobili svoju dozu oblaka, kiše i jakog vjetra... ali ne tako strašnu kao građani naše metropole gdje je vjetar čupao drveće. Zato oni danas uživaju u pristojnim temperaturama dok se ovdje na obali, mi još uvijek kupamo u vlastitom znoju sad. A što da vam kažem - ne volim ljeto, vrućine, znoj, ma bljaks tongue.
Nego, lak sam dobila od Marijane, osvojila ga na nail art natječaju (još tamo u veljači čini mi se), no kao što rekoh - bilo je nekakvih problema s vremenom dok sam nosila ovaj lak. Obavezno provjerite Marijanin blog, cura ima krasne nokte i super crta big grin.
A onda sam osjetila neodoljivu potrebu da nacrtam ruže, ne znam što je to s ružama i sa mnom u posljednje vrijeme. 


Those on my right hand look good too, I must brag a little winking.
I ove na desnoj ruci dobro izgledaju, moram se malo praviti važna winking.


That's all folks, join me next time in another adventure winking.
Nema više, pridružite mi se i u idućoj avanturi winking.

Thanks for stopping by, Žana 

31 comments:

  1. Even if the holo isn't so strong - it really is lovely!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. not so strong as in ch polishes, but i agree, it's still lovely :D

      Delete
  2. Prelep je lak i super su ti ispale ružice :)

    ReplyDelete
  3. this is sooo beautiful and i love the roses!

    ReplyDelete
  4. obozavam ovakve lakove, stvarno je predivna nijansa

    ReplyDelete
  5. Kako ja volim ovaj lak! Prelep je!
    I ja planiram tokom avgusta da uradim sve recenzije CA holo lakova koje imam, jer je u najavi vreo i suncani avgust, pa taman za fotkanje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      ako ništa drugo, dugi sunčani dani bar će poslužiti za dobre fotke holića ;)

      Delete
  6. Savršen lak, tako dolazi na suncu do izražaja :))

    a ružice su ti fantastične ! Preslatke !

    ReplyDelete
  7. Wow, super si ruže nacrtala, precizno. :D A lak je čista krasota!

    ReplyDelete
  8. Amazing holo! And roses too! <3

    ReplyDelete
  9. Predivan lak i super ruzice! :-) Ako, ako, samo se ti hvali, imas se zbog cega hvaliti, mnogo je lepo! :-)

    ReplyDelete
  10. ZNAM JA sto je tebi s ruzama, gledas previse cvijeca kod Raggio di Luna :P ruzice su mi super kao i lak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, jao... pa cvece je bas lepo za gledanje :-) A meni i onako cvece ne uspeva u pravom zivotu, uspeva mi samo na noktima, pa valjda zato tako cesto radim "cvetne" manikire! :-)

      Delete
  11. Lepe su slike na suncu,bas se vidi pravi izgled laka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... s ovakvim lakovima treba se držati sunčane strane ulice ;)

      Delete
  12. koja lipa boja i ruzice... dobitna kombinacija :)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...