Friday, July 5, 2013

Uninspired post

Hi there!





I'm not even sure if this manicure deserve four pics... I applied two coats of Gabrini Multivitamin Summer Edition M103 (no swatch because to look decent it takes at least one more coat for which I wasn't in the mood). So I added one coat of  L.A. Girl 'uninhibited'... but wasn't too happy about it too, so I applied one more coat of this yellow Gabrini. 
Well, it's one of 'those' days sad
Nisam čak ni sigurna da ova manikura zaslužuje četiri fotke... Počela sam s dva sloja Gabrini Multivitamin Summer Edition M103 (nema swatcha jer da bi izgledao pristojno treba mu barem još jedan sloj a meni se baš nije dalo). Pa sam ga začinila slojem L.A. Girl 'uninhibited'... a onda ni sa tim nisam bila presretna pa sam dodala još jedan sloj ovog žutog Gabrinija.
Ovo definitivno izgleda kao jedan od 'onih' dana sad

Thanks for stopping by, Žana 

46 comments:

  1. gde ne zaslužuje, odlično je!

    ReplyDelete
  2. Meni se vidja. Bas je nekako zanimljivo sto su sljokice ispod pa se tak naziru. Meni je lepo ;)

    ReplyDelete
  3. I know "those" days, but it really isn't that bad!

    ReplyDelete
  4. JELLY MANICUREEEE :D baš je lijepo. mada svim gabrinijevim treba 3-4 sloja da izgledaju ok. jedino im je ona neon kolekcija malo bolja. nisam neki veliki fan njihovih lakova, flormar i GR <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. neke bojice baš budu fino pigmentirane, a do flormara i gr mi je malo teže doći :(

      Delete
  5. A meni se bas svidja! Ja taj Gabrini frljnula u djubre posle prve upotrebe i sad sam u potrazi za pigmentiranim zuckom :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajme jadničak... a vidi šta si mogla napravit s njim ;)

      Delete
  6. meni je baš genijalno i ne bi mi smetalo da si nabacila još fotkica :===)

    ReplyDelete
  7. Zašto ne valja? Baš je fora. Podjeća me na ptičja jaja :)

    ReplyDelete
  8. Super je.
    drugače pa ima vsakdo kdaj tisti dan

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, pretpostavljam da nitko nije na njih imun... hvala ti :D

      Delete
  9. Ti možda nisi zadovoljna, ali meni fora izgleda i pitam se na koji način se radi ovakva manikura?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nalakiraš nokte u jednoj boji, poviše staviš šljokičasti lak pa onda dodaš još jedan sloj 'temeljne' boje, tako jednostavno :D

      Delete
  10. Replies
    1. jep... ali danas je bio bolji... dan, mislim ;)

      Delete
  11. we all have been there on one of those days, but i still really like this!

    ReplyDelete
  12. ma kaj fali manikuri? meni se baš sviđa ;) btw i kod mene je žućko na noktima, baš se pripremam nešto crtati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako bude sponge bob poludit ću... ne znam šta me puca bob u zadnje vrijeme ;)
      hvala ti :D

      Delete
  13. Replies
    1. hvala ti :D
      ne znam zašto je ovaj komentar bio u spamu :(

      Delete
  14. slažem se, manikura je na mjestu! :)
    mene su uhvatili ti dani cijelo prošlo ljeto a sad nemogu prestat crtat po noktima :)
    bit će bolje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sve prođe pa tako i 'oni' dani ;)
      hvala ti :D

      Delete
  15. ja nemam vremena a ne inspiracije,a znam kako ti je. morala bi na poduku kod tebe,pa bi se mogli dogovorit za jedan vikend?

    ReplyDelete
  16. I like it ! I don't know why you panic at all ?!? Because it looks great :))

    ReplyDelete
  17. Opet je dobro ispalo! :D Te spontane su najbolje. ;)

    ReplyDelete
  18. I like this sandwich! :)

    ReplyDelete
  19. svidja mi se i ova "neinspirirana" :D

    ReplyDelete
  20. We all know those days. I like your nails though, good idea to make a sandwich with this polish.

    ReplyDelete
  21. Most of mine only deserves 3 pics - and that is by the way more than enough to see a mani IMO - I know those days too, best to sit back and let them pass LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. can't help it, love a lot of pictures ;)
      luckily, that day is gone with the wind :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...