Tuesday, July 23, 2013

Delia No. 1

Hi there!

It's been really long since I wrote the last post and now I feel like I'm doing this for the very first time. This baby waited from last Christmas to be showed here.
Prošla je čitava vječnost od mog posljednjeg posta pa mi se sad čini da ovo činim po prvi put. Ovaj malac čak od Božića čeka na prvo pojavljivanje.







Not quite summery color but what a beauty big grin. It's name is Delia No.1 #67. On pictures you see two coats with no topcoat. The color is kinda bluish grey with lots of shimmer in it. It has amazing gloss, even without the topcoat. In bottle is only 5 ml, the brush is ok, drying time too... I'm not sure if you can found this brand in Croatia, I got it from Serbia, but it's Polish brand. I love it love struck.
This baby instantly reminded me of one essence polish - 'you're a heartbreaker' from '50's GIRLS Reloaded' collection. Let's see these two together.
Nije baš ljetna boja ali kakav je ovo krasotan big grin. Ime mu je Delia No.1 #67. Na fotkama su dva sloja bez nadlaka. Boja je plavičasto siva s brdom shimmera. Ima prekrasan sjaj, čak i bez nadlaka. U bočici je svega 5 ml, četkica je pristojna, vrijeme sušenja isto tako... Nisam sigurna da ovaj brand možete naći u Hrvatskoj, do mene je došao iz Srbije, ali je inaće Poljski brand. Volim ga love struck.
Malac me odmah asocirao na jedan essence lak - 'you're heartbreaker' iz '50's GIRLS Reloaded' kolekcije. Da ih vidimo zajedno.




Essence is just a hint lighter, on nails it's hardly visible. You probably don't need both of them, but I'm so glad they both in my stash big grin. In case you're wondering, essence is on my ring finger.
Essence je tek trunku svjetliji, na noktima je to jedva vidljiva razlika. Vjerojatno vam ne trebaju oba, ali meni je drago da ih imam u kolekciji big grin. U slučaju da se pitate, essence je na prstenjaku.

Thanks for stopping by, Žana 

32 comments:

  1. Prekrasan, baš mi se sviđa...volim te neke muljave, nedefinirane nijanse :)

    ReplyDelete
  2. Poor little polish that had to wait that long :)
    It looks great on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. glad you think so, thanks my dear :D
      p.s. i really neglect so many of them, shame on me :(

      Delete
  3. Vidi se maaaaaaala, mala razlika, tek kad znaš koji je Essence :D Divan je lakić!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mala mala... a mogla sam i ne reć' koji je essence ;)

      Delete
  4. Krasan je, podsjeća me na moj sivac iz Denim Wanted kolekcije od Essence-a. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. imam i ja jedan iz te kolekcije, ali nema shimmera, čisti krem :D

      Delete
  5. Apsolutno super nijansa !! Baš sam zapela za neku takvu asfalt boju :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, još ćemo mi tebe natjerat da nosiš čitav spektar na noktima ;)

      Delete
  6. Imam essence tako da nemam zasto slinit nad deliom, al super mi je ovaj tip nijanse :D

    ReplyDelete
  7. ohhh i love these types of shades :) beautiful

    ReplyDelete
  8. Great color! These polishes look really close :)

    ReplyDelete
  9. I like it a lot!

    ReplyDelete
  10. Jos jedan u nizu lakova koji su morali negde usamljeni da cekaju na prvo pojavljivanje...! :-) Imam i ja par takvih, ali se uglavnom trudim da nove lakove ostavim negde na vidnom mestu (na primer na sred stola) da bih ih sto pre namazala na nokte, fotografisala, prikazala na blogu (bez i sa nail art kreacijom) i tek onda ih smestam u neku prigodnu fiokicu... :-)
    Fin lak, volim ove sive malo "mutne" boje! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. najtragičnija stvar što kod mene novi lakovi stoje na radnom stolu, tek nakon prvog šetanja ih spremam... ali uvijek neki drugi i noviji odvuku pažnju ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...