Tuesday, July 2, 2013

Hot Leopard Lips

Hi there!

Some time ago I received this item from KKCenterhk for a review.
Prije nekog vremena dobila sam ovu stvarčicu od KKCenterhk online shopa.


With it, I used these polishes to make an appropriate manicure. 
Uz to, iskoristila sam i lakiće dolje za prigodnu manikuru.


Now, when you met my associates you may see what they help create. 
Sad kad ste upoznali moje suradnike možete i vidjeti što su pomogli stvoriti.






I thought some wild cat will go great with these hot lips. This lip shaped black and purple leopard nail art decoration is basically pretty simple to use. You need decent amount of topcoat or nail glue under it, press it, add topcoat on top and you're ready to go. Let me tell you a little secret - this baby even survived shower and washing the dishes, and that's great! If I don't loose it I could probably use it few more times. You will found it here, but please remember to use my nailcrazy69 code for 10% discount. They're sold out for the moment, but I'm sure you'll found  other great thingies on KKCenterhk site. 
Now it's your turn, tell me what you think.
Palo mi je na pamet da bi se kakva divlja mica-maca dobro složila s ovim vrelim usnama. Nail art dekoracija u obliku usana s ljubičastim i crnim leopard printom je u biti super jednostavna za korištenje. Ispod nje stavite pristojnu količinu nadlaka ili ljepila za nokte, kako vam drago, pritisnite, stavite na vrh još nadlaka i to je to. Da vam odam i malu tajnu - ove su usne preživjele i tuširanje i pranje suđa! Zar to nije super!? Ukoliko ih ne izgubim negdje putem, sigurno ću ih iskoristiti još koji put. Možete ih pronaći ovdje, i obavezno se sjetite iskoristiti nailcrazy69 kod za 10% popusta. Doduše, trenutno su rasprodane, ali na KKCenterhk situ možete pronaći još brdo zanimljivih stvarčica.
Sad je red na vama, da čujem što mislite.

Thanks for stopping by, Žana

PR sample
PR uzorak

38 comments:

  1. Ovo je jedna od mojih najomiljenijih manikura. Oduvijek sam htjela imati leopard nokte, čak sam kupila i one pločice za to. Međutim, badava...ja sam prevelika šeprtlja pa uživam u tvojim noktićima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala draga, samo ti navrati, neće mi bit problem ukrasiti te ;)

      Delete
  2. I love this mani! :)

    ReplyDelete
  3. LOL so pretty - for a moment I thought you had painted your lips in leopard pattern ;)

    ReplyDelete
  4. I love the purple and black combo! These lips are so cool!

    ReplyDelete
  5. Super si ovo uklopila, divno je :)

    ReplyDelete
  6. Ajme - predivna je! Hoću i ja! Mislim da je vrijeme da se malo pozabavim svojim noktima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. e stvarno... ako ti se ne da samoj, ti navrati pa ćemo se skupa igrat ;)

      Delete
  7. Wow, perfect match!Aggressive and super-stylish.
    Ps. I love Black Satin

    ReplyDelete
  8. Kako je samo ovo lepo :)
    Leopard dezen obozavam :) Ali te divne usnice...joooj zelim!!! :)

    ReplyDelete
  9. Preslatko,jedna od mojih omiljenih manikura <3

    ReplyDelete
  10. predivno! *__* kad gledam tu manikuru u glavi mi je stalno cougar....weird shit I am :D

    ReplyDelete
  11. Na trenutak sam i ja pomislila da si se dala u bojanje usana u uzorak leoparda :))) Nisam inače od životinjskih printova, ali ovo mi izgleda baš fora u ovoj ružičasto-ljubičastoj varijanti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. prema usnama sam birala boje za manikuru ;)
      meni se ovo više sviđa nego cvjetići ;)

      Delete
  12. I'm very impressed that the lips stayed on through a shower! Great mani you did with this--your design coordinates so well with the lips design.

    ReplyDelete
    Replies
    1. today is the third day that i'm wearing this manicure, lips are still holding... but honestly, they are bit annoying because they always stuck in my hear ;)

      Delete
  13. malo su mi too much ove usne, al ja i tako nisam za leoparde

    ReplyDelete
  14. Usne... uhm... ni da ni ne :-) A, sto se tice leopard manikira, definitivno da! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sve treba probati ;)
      da znaš da sam ih danas na silu zgulila, jer mi je manikura dosadila, super su se držale, i lakovi, naravno :D

      Delete
  15. ludilo je! želim i ja tu manikuru!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...