Saturday, September 15, 2012

'Three' nail challenge - Day 5

Hi my friends!


Today's theme in 'three' nail challenge is favorite book. I'm a book worm, always was... and when you read so much it's not easy to choose your favorite book, but one of my favorite book is of course 'Lord of the Rings' by John Ronald Reuel Tolkien. First time I met this guy and his characters I was in high school.  I still remember like it was today... actually,  the very first his book to me was 'Hobit'... oh boy, I just couldn't sleep until I finished it! Next day after school I rushed to the library for 'Lord of the Rings'. When it comes to the books, I kinda have OCD, if the books intrigues me - no sleeping for me . I'm glad to tell you that even today, there are books out here that will keep me awake all night... and it's absolutely worthy! I kinda feel sorry for the people that doesn't know the joy of reading, I really do... blah blah blah... We're here for the nails, so I'll just stop babbling 
There was so many scenes from the book (and from the movies, which I absolutely adore) that are worth of attention, but I'm not so good at nail art, so I decided for something simple - the moment when the Ring ends up in the lava of Mount Doom. I started last night...
Današnja tema 'tri' izazova je omiljena knjiga. Ja sam vam knjiški crv, uvijek sam bila... a kad čitate tako puno nije lako izabrati omiljenu knjigu, ali definitivno jedna od omiljenih je 'Gospodar prstenova' John Ronald Reuel Tolkien-a. Prvi put smo se sreli u srednjoj školi i još se sjećam kao da je bilo jučer... u stvari, ta prva knjiga je bila 'Hobit'... bože moj, nisam mogla zaspati dok ju nisam završila! Sutradan nakon škole sam požurila do biblioteke po 'Gospodara prstenova'. Kad su knjige u pitanju, čini mi se da imam OKP, ako me knjiga dovoljno zainteresira - nema spavanja . Drago mi je što mogu reći da još uvijek povremeno naletim na knjige koje me drže budnom cijelu noć... i vrijedi probdijeti zbog njih! Nekako mi je žao ljudi koji ne poznaju radost čitanja... bla bla... Nego idemo mi na nokte, prestat ću 'laprdat' .
Ima brdo upečatljivih scena iz knjige (i filmova, koje apsolutno obožavam), ali kako ja i nisam nešto vješta s kistovima odlučila sam se za nešto jednostavno - trenutak kad Prsten završi u lavi Klete gore. Počela sam sinoć...


... but this morning I found out that I don't like it at all, so I did another manicure... with better lava.
... ali jutros sam zaključila da mi se ovo ne sviđa, pa sam napravila novu manikuru, s uvjerljivijom lavom.






In my humble opinion, the lava looks just fine, but the ring... well, it's the best I could do, it's not easy to draw over crackles, because they're... cracked .
I applied red polish, then sponged it with an orange and yellow polish, at the end I add one coat of black crackle polish. Then I draw (or tried) the ring, and seal it all with a topcoat. 
What would you say - yay or nay? Do you read? What's your favorite book/books?
Po mom skromnom mišljenju, lava izgleda ok, ali prsten... nisam mogla bolje, nije lako crtati preko 'pucarka', jer je... pa ispucan .
Nalakirala sam nokte crvenim lakom, spužvom nanijela narančasti pa žuti, na kraju ih prešla crnim crackle lakom. Onda sam nacrtala (ili bar pokušala nacrtati) prsten, i sve pokrila nadlakom.
Što vi mislite - može li proći? Čitate li? Koja je vaša omiljena knjiga/knjige?

Till we meet again... love, Žana

p.s. I'm going to see what are favorite books from the other participants in this challenge, you can do the same
p.s. a sad odoh vidjeti što vole čitati ostale cure koje učestvuju u izazovu, možete i vi  za mnom

58 comments:

  1. Very nice lava nails, don't burn yourself LOL

    ReplyDelete
  2. Meni je ovo super,bas mocno izgleda!A prstenu ne fali nista,dobro je ispao :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... ma malo je grbav i nepravilan, načeo ga zub vremena ;-D

      Delete
  3. Nemam ni ja omiljenu knjigu, nikako ne mogu odlučiti koja bi to bila :)

    Nisam ti do sada rekla... blog ti je odličan i veoma inspirativan! Ponekad ti ukradem ideju i počastim svoje nokte tako lijepim manikurama :)

    ReplyDelete
  4. its absoultely beautifull i love the effect it just wows me!

    ReplyDelete
  5. fenomenalno mi je, lava je ispala SUPER!!!! ;)

    ReplyDelete
  6. Ti si ženo kraljica! Odlično si napravila. Sviđa mi se i lava prije pucajućeg :) I ja sam ti knjiški moljac. Trenutno mi je u rukama drugi dio trilogije Millenium Djevojka koja se igrala vatrom od Stiega Larssona. Muškarci koji mrze žene su me oduševili, a kako čitam drugi dio tako se i u njega zaljubljujem sve više i više.
    Nikada neću zaboraviti ni Harrya Pottera. On mi je ispunio djetinjstvo i zbog njega sam ostajala budna kao ti zbog Hobita. Ma toliko knjiga i izbora...uff
    a ja se raspisala...eto šta mi učini haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :-D
      larsona sam našla još prije par godina, genijalac! šteta što ga više nema, mogao nam je dati još kakav dobar uradak... lisbeth mi je najbolji ženski lik ikad!
      a harry potter... moj je klinac odrastao uz njega, a ja sam trčala kupovat knjige, obožavam ih! predivna naracija i mašta <3

      Delete
  7. Obožujem LOTR! :)
    Predobra manikura! Obvladaš! :))

    xo Deja
    Deja Zu

    ReplyDelete
  8. još jedanom reci kako nisi vješta s kistom dobiš po turu! šala naravno :) ja sam isto knjiški moljac,sad sam u fazi ljubića,sve sam pročitala ovo lito pa mi je sad dosadno. LOTR nisam čitala već gledala nekoliko puta na tv-u. znam da nije isto što o knjiga ali...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, ovo je bilo lako - ima malo crtanja ;-D
      joj, ljubiće mrzim iz dna duše iako sam imala fazu gotičkih - hedwig courths-mahler, mislim, imali smo doma čitavo kolo njenih knjiga... ali to je bilo još u osnovnoj školi ;-)
      pročitaj lotr, nećeš požaliti :-D

      Delete
  9. OH MY GOSH :O
    I love this and I love the fact that we chose the same book :)
    Your design is amazing sweetie :)
    hugs

    ReplyDelete
  10. Znas da mi se dopadaju obe verzije i ne znam koja mi se vise dopada! Super si to uradila! :-)
    Ja trenutno citam neke knjige koje sam skinula sa interneta (citam ih pomocu ebook reader-a), u pitanju je Ellis Peters, a radi se o nekoj vrsti srednjevekovnih kriminalnih romana (radnja se desava 1100-1200 godine), vrlo neobicni... Slucajno sam ove godine naletela na prvu knjigu u toj seriji, pa sam se nesto "navukla" i sve ih poskidala sa interneta i sada ih brstim...! Inace, obozavam "Gospodar prstenova"!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :-D
      joj, obožavam njenog cadfaela, doduše nisam čitala, samo gledala, sramim se :-(
      probaj i monaldi i sorti i njihove: imprimatur, secretum i veritas, uvjerena sam da će ti se svidit... ili stanson-a, i on je taj đir :-D

      Delete
    2. Ja sam odgledala samo jednog Cadfaela i cinilo mi se da su sve to dosta "zbrzili" za potrebe televizijske serije / filma... tako da mi se knjige mnogo mnogo vise dopadaju...! I uglavnom mi se knjige mnogo vise dopadaju nego filmovi koji su po njima radjeni!
      Hvala za predlog, bacam se na trazenje po internetu! :-)

      Delete
    3. naravno... još nisam čula za film koji bi bio bolji od knjige prema kojoj je nastao... kad čitaš knjigu gledaš vlastitu maštu, na filmu toga nema, zato su nam većini knjige ipak zanimljivije :-D

      Delete
  11. savrsena inspiracija, gospodar mi je jedna od omiljenih knjiga svih vremena :D a bome mi se i izvedba jako jako svidja

    ReplyDelete
    Replies
    1. znam da se i tebi sviđa gospodar ;-)
      hvala ti :-D

      Delete
  12. Manikura je mrak. Ja čekam svoj plavi puc puc da mi stigne.
    A kaj se čitanja tiče, moram priznati 0 bodova. Nemam vremena, a drugo, mene knjige uspavljuju :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      lol, onda su dobar lijek za nesanicu ;-D
      desi se i meni koji put - pročitam pola stranice i gotova sam...

      Delete
  13. Obe verziji sta odlični :) super je!

    ReplyDelete
  14. Looks beautiful!
    Love cracked nails!
    Prekrasno obožavam popucali lak!

    SmashinBeauty I Halloween 2012 Makeup Tutorials I Makeup Reviews

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      malo sam pucarke zanemarila, desi se ;-)

      Delete
  15. kako cool! i ja obožavam LOTR, stvarno kao lava izgleda :)

    ReplyDelete
  16. Obe manikuri sta super! :D Jaz začnem pa Hobita (in Gospodarja prstanov) brat šele ta teden. Pozna sem, vem ... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      nikad nije kasno, uvjerena sam da će ti se svidjeti :-D

      Delete
  17. Great work and lovely result.

    ReplyDelete
  18. originalno :D prave jesenje boje ;)

    ReplyDelete
  19. Wow, predivno!
    Zavidim ti na kreativnosti, ja ne znam uopste lakirati nokte, svaki put krivim lak, ali vidi se da je do mene, a ne do laka :D

    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      samo polako, nitko se nije rodio savršen, ako to voliš samo vježbaj ;-)

      Delete
  20. oh what a wonderful manicure! i love it!

    ReplyDelete
  21. Kad sam vidjela prvu sliku odmah sam pomislila kako podsjeća na Gospodar prstenova ;)

    ReplyDelete
  22. Tko šiša presten.Meni je lava s prve slike srednjeg prsta jako,jako dobra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, tko šiša prsten a kamoli gospodara prstenova ;-p
      hvala ti :-D

      Delete
  23. I feel the same when I start reading a good book!
    Your nails look so good without that crackle top coat! I don't know, that marbling effect is so cool by it's own!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no one who doesn't read can't understand that feeling ;-)
      thank you :-D

      Delete
  24. Very cool! I love how creative this manicure is! :D

    ReplyDelete
  25. Moj drai obožava Gospodare, ja nisam baš fan, ali ovi nokti su prlčično uverljivi, nema šta:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      možda te sad nagovorimo i na knjigu ;-)

      Delete
  26. Ovo je baš za mene! mijauuuuuuu....<3

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...