Tuesday, September 11, 2012

'Three' nail challenge - Day 4

Hi my friends!

Today's mission - favorite song. This is mine, I love those guys!
Današnja misija - najdraža pjesma. Evo moje, obožavam ove momke!


'Linkin Park' is one of my favorite bands, wish I could see them live... hope one day I'll do.
Anyway, this was a great opportunity to recreate one of my favorite manicures (to tell you the true, if I need to choose one mani and wear it till the rest of my life, this will probably be the one).
'Linkin Park' je jedan od mojih omiljenih bendova, voljela bih ih vidjeti uživo... nadam se da jednom i budem.
Nego, ovo mi je bila super prilika da ponovim jednu od omiljenih manikura (iskreno, kad bih morala izabrati jednu manikuru i nositi je do kraja života, ovo bi vjerojatno bila ta).





It's done with nail polishes and needle, and I love this effect! Hope you'll like it too.
Napravljena je uz pomoć lakova i igle, obožavam ovaj efekt! Nadam se da će se i vama svidjeti.

Till we meet again... love, Žana

p.s. don't forget to check favorite songs of the other girls
p.s. ne zaboravite provjeriti omiljene pjesme ostalih djevojaka

66 comments:

  1. love the song and the design is awesome!

    ReplyDelete
  2. Aaa..dry marbling ;) Hiljadu godina nisam to napravila..eto meni ideje..taman i boje imam :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. sreća da imaš sve što ti treba ;-D

      Delete
    2. Polako sustizem vas kolekcionarke..za 10 dana 8 komada :)

      Delete
  3. Odlično! Ovo ti definitivno kradem čim se dočepam crnog laka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajajajaj, nemaš crni lak? pa kakva si ti to ovisnica ;-D

      Delete
  4. Wow, fenomenalna manikura. Baš plamen realno izgleda, ne znam da li bi ga i sama znala tako lijepo napraviti. Svaka čast!

    ReplyDelete
  5. boze dragi! s koje si ti planete? ovo je...nemam pravu riječ osim da si genijalka kojoj skidam kapu! svaka čast umjetnice a LP i ja obozavam.

    ReplyDelete
  6. Oooo ovo je savrsenstvo!Predivna manikura,sjajno!

    ReplyDelete
  7. I love LP and your mani! :)

    ReplyDelete
  8. Danas bas, bas razbijas! :-) Vec znam da ce ovaj biti jedna od mojih tvojih (mislim, znas sta hocu da kazem!) omiljenih septembraskih manikira! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaze meni moja sestra pre par dana (a to je, sudeci po datumu kada si objavila ovu vatricu bilo ne pre par dana nego pre 3 nedelje, hihihi...):
      "Jao sto je lepa ona vatrica one tvoje blog koleginice iz Hrvatske!"... i naravno ja odmah ukapiram ko je ta moja blog koleginica...
      I onda krenem "u napad": "Pa ti moj blog ne pratis i skoro nikad mi nista ne komentarises, a njen pratis?!?"
      A jadna moja sestra nista nije bila kriva, ona je jednostavno videla tvoju vatricu na facebook-u, tacnije videla je da sam ja "lajkovala" tu tvoju slicicu vatrice koju si objavila na fb-u i svidela joj se... Inace, moj sestric joj oduzima svo slobodno vreme, pa ne prati ni kakve blogove, ni tvoj, ni moj, hihihi...
      Eto, samo da ti kazem da imas i obozavaoce u Beogradu i to zahvaljujuci vatrici! :-)

      Delete
    2. lol, isprepadala si bidnu sestru ni krivu ni dužnu :p
      znam kako je to s malim ditetom, nećemo se ljutit šta ne čita postove ;)

      Delete
  9. aaaa i ja obožavam LP i tako bi htjela da imaju koncert u Zg!! A manikura je pravo umjetničko djelo :)

    ReplyDelete
  10. Also, if you could make a tutorial on that, it would be great ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      dobra ideja, mogla bih napravit i tutorijal :-D

      Delete
  11. aww. Prelepo! Sliči na Hunger Games, girl on fire :D

    xo Deja
    Deja Zu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :-D
      p.s. može proći i za omiljeni film ;-)

      Delete
  12. ooooo, this is soo great! really fantastic manicure!

    ReplyDelete
  13. woooooow, so cool!
    www.easynailart1.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I love this effect, beautiful work.

    ReplyDelete
  15. LP is also one of my favourite bands! And this song got stuck in my head for days ehehe! Such a cool song and lovely manicure :D I wish I was able to do that flame design like you :)
    xoxo

    ecoutemoiregardemoi.blogspot.pt

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you :-D
      i'll do a tutorial once, so you could do it too :-D

      Delete
  16. Great flame nails, you're on fire girl ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i'm on fire, i'm on fire... it burns, it burns ;-D

      Delete
  17. wow the flames looks amazing! really realistic! amazing job

    ReplyDelete
  18. Ta pesem je tudi meni super!
    A manikura, ta je pa še bolj super! Res čudovit ogenj na nohtih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da ti se sviđa moj izbor... i noktići, naravno :-D

      Delete
  19. I'm mad about these guys! Love Linkin Parl \o/ This song is amazing! I'm watching this video here by the fourth time \o/
    Oh, yeah, the nails are something, they're awesome!!!

    Rock ur Nails!
    rockuroutfit.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  20. super m je manikura nikad nisam probala rekreirat vatru na svojim noktima a mislim da bi mozda i trebala :D a linkin park bas sam se u proslih mjesec dana ponovno navukla na njih, doduse samo na hybrid theory i meteoru kao i u osnovnoj :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. trebala bi, trebala ;-D
      dok sam ja bila u osnovnoj, ovi momci nisu ništa radili ahahaha

      Delete
  21. uuuuu, genijalno, ovo moram probati... :)

    ReplyDelete
  22. Ovo je tako coool! Pardon, vruće ;)) izvrsno, izvrsno!

    ReplyDelete
  23. These are gorgeous! I love your fire mani!

    ReplyDelete
  24. Oh my goodness :O
    I was completely in shock when I saw this cause you did a AWESOME JOB :D The flames look real :D
    Can´t put in to words really how awesome this is :D
    hugs

    ReplyDelete
  25. odlična inspiracija! veliki lajk za LP (vidimo se na koncertu ako se dečki sjete lijepe naše ;)) a manikura je vrh, jedna od naj! :) vidjeh i tutorial i uopće ne izgleda komplicirano... vatricu i galaxy ima da vježbam tak dugo dok ne usavršim, pa makar potrošila sve lakove... jednostavno ih moram imati na noktima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      samo ti vježbaj... a u međuvremenu se nadajmo da će se lp sjetit i lijepe naše ;-D

      Delete
  26. volim i ja LP, tako da volim i tvoje nokte, pjesma je odlicna, =D

    ReplyDelete
  27. vracam se uvek negde us red bloga kao mi ponudi u >you may also like < pa ove je prava vatra ! bas mi se dopada ! bas bas !

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...