Saturday, September 1, 2012

'Three' nail challenge - day 1

Hi my friends!

I'm so happy! We finally had some rain today! After... who knows how long... it came with a storm, lightnings and thunders, but I enjoy it! Now, the temperature outside is normal and I'm expecting to finally have some good sleep tonight  . How little do we need to be happy!?
After all this been said, let's speak of today's manicure. I joined the 'Three' nail challenge' by Mateja & Mateja.
Da samo znate kako sam sretna! Konačno je pala kiša! Nakon... tko zna koliko vremena... stigla je s vjetrom, munjama i gromovima a ja sam uživala! Sad je vani temperatura sasvim normalna pa očekujem da se konačno dobro naspavam . Kako nam malo treba da budemo sretni!?
Nakon što sam s vama podijelila ovo, idemo na manikuru. Pridružila sam se 'Three' nail challenge' dviju Mateja


It will last throughout the entire September. Here you can see what it's all about. First theme is: time - antique. This was a challenge indeed, because I didn't knew what to do with it. Finally, the old coins crossed my mind  - you know how old coins look like when you save them from the sea? They are all rough from the salt, the color is kinda greenish... that's what I've tried to achieve... but I'm not sure if I succeed. Anyway, here is my first manicure for this challenge.
Trajat će kroz čitav rujan. A ovdje možete vidjeti i podrobniji opis izazova. Prva tema je: vrijeme - antika. Ovo je baš bio izazov, jer nisam imala blage veze što napraviti. Konačno (nakon jonskih i dorskih stupova, amfora i prvih bicikli) na pamet su mi pali stari novčići - znate kako izgledaju ako ih kojim slučajem spasite iz mora? Grubi su jer ih je sol izgrizla a zbog oksidacije i zelenkasti... to sam probala dobiti... nisam baš sigurna da sam i uspjela. Uostalom, ovo moje prve manikure za ovaj izazov.




Here are the others bloggers participating in this challenge, go and take a look what they have done, I'll be doing just the same.
Evo i ostatka ekipe koji sudjeluje u ovom izazovu, slobodno pogledajte što su one napravile, idem ih i ja provjeriti. 

39 comments:

  1. really pretty, definitely looks antique!

    ReplyDelete
  2. You could have painted a portrait of you - you are antique muuuahahhha - sorry couldn't resist :)
    It really has that tarnished look like old coins, well thought :)

    ReplyDelete
  3. O waw, super, kovanci na nohtih, zelo mi je všeč :D

    ReplyDelete
  4. I love your interpretation! Old coins are amazing and so is this mani!

    ReplyDelete
  5. ja u izazovima ne sudjelujem jer nemam dovoljno lakova za sve te divne teme a i nebi znala sto napraviti za određene teme zbog nedostatka ideja :(

    ReplyDelete
  6. Really beautifull, deff antique!
    Xx

    ReplyDelete
  7. Stvarno bas cool efekat!Definitivno si uspjela!

    ReplyDelete
  8. Super ideja! Res izgleda kot en stari kovanec =). Imaš prav, mislim da se je res večina punc odločila za zlato barvo =). In vse ste jo zelo lepo uporabile =)

    ReplyDelete
  9. This challenge is really amazing! This mani is stunning, I like the effect!
    =D
    Rock Ur Nails!
    rockuroutfit.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  10. Dobra ideja. In izgleda tudi lepo.

    ReplyDelete
  11. I LOVE this :) So pretty :)
    Im a new subscriber :)
    hugs

    ReplyDelete
  12. Hajde da nas dve malo skocimo u more, da potrazimo neki kovceg sa gomilom takvih starinskih novcica, pa cemo sve do jednog lepo da ih izglancamo, prodamo i sredimo finansije do kraja zivota... a veliki deo dobiti cemo naravno potrositi na... lakove...! :-) Super ideja, super kombinacija boja, prvi dan izazova uspesno savladan! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, nije ti loša ideja... samo mi se čini da je naše more previše puta prekopano da bi se više išta našlo... ali tko zna ;-D

      Delete
  13. Manikura je divna! A popuštanje vrućina je i mene razveselilo iako želim da ljeto i dalje traje jer već danas opet imam smrznute prste i mrzim to. I ne volim munje, odmah pobjegnem u kuću :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      ali munje sasvim zgodno izgledaju kad ih gledaš iz udobnosti doba, sigurna i kroz prozor ;-D

      Delete
  14. Rekla bih da si totalno pogodila! Prava antika i odlična kombinacija boja. Meni se sviđa!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...