Wednesday, September 5, 2012

New Essence polish bottles are here!

Hi my friends!

Finally, girls from Croatia can buy new Essence polishes in every 'dm' or 'kozmo' store! I know you've probably seen this pics hundred times, but no harm can be done if we see them once again .
New brush is here, and the bottles contains 8ml instead of 5ml... there's even a few new shades. 
Konačno i cure u Hrvatskoj mogu kupiti nove Essence lakove u svakom 'dm'-u ili 'kozmu'! Znam da ste ove fotke vidjele barem već sto puta, ali nema štete ako ih vidimo još jednom .
Nova četkica je tu, a u bočicama je 8 ml laka umjesto 5... dobile smo i nekoliko novih nijansi.



















































Have you already pick your favorites?
Jeste već odabrale svoje favorite?

Till we meet again... love, Žana

p.s. any ideas for today's theme 'ultra modern' of 'three' nail challenge?
p.s. imate koju ideju za današnju temu 'ultra moderno' 'tri' izazova?


34 comments:

  1. Moram priznati da uopće nisam uzbuđena, nove bočice me uopće ne privlače....bolje su mi bile ove manje slađe...tko zna, možda se predomislim ? ;)

    ReplyDelete
  2. Uh,srecom pa mi essence nije blizu inace bi me muz izbacio iz kuce :D Sto se ideje tice,na tom i ja moram poradit jer mi nista pametno nije palo na pamet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni se čini da bih se trebala odselit na mjesec, ali se bojim da bi koji poduzetnik ubrzo stavio dostavu i do gore... prošli mjesec sam apstinirala, sve mi se čini da ću i ovaj ;-)

      Delete
  3. Ovo ljeto su goli i ćelavi, odnosno "nude" i "bold" bile moje nožne nijanse. Definitivno ću morati probati ovaj "Chic reloaded" za jesen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ima ih tu koje baš želim, želim... chic reloaded jedan je od njih ;-D

      Delete
  4. Jučer sam bila u SK u Mulleru i vidjela sam da je Free Hugs rasprodan!

    ReplyDelete
  5. Woohoo! Thanks for posting this, I have been looking for something that had all the names of the colors listed! Very helpful!

    ReplyDelete
  6. I have 10 of them, Happy shopping!

    ReplyDelete
  7. upecala 2 ljepotana,111 i 126 <3 spremam se za jos :D

    ReplyDelete
  8. Oh My glitter and I'm Bluetiful are so going to be in my stash!!

    ReplyDelete
  9. The new colors are really great bit I miss some old colors. In germany this new essence polishes are in store since august, but I didn't bought some because I use essence not so often :D.

    lg Neru

    ReplyDelete
    Replies
    1. agree with you, some of old colors were awesome... but, there's nothing we can do about it except enjoy in new ones ;-D

      Delete
  10. Odbijam da ih detaljno pregledam jer cu se sigurno rasplakati jer ih ovde nemam... Vraticu se na ovaj post za nekoliko dana kad skupim hrabrost! :-( Smrk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, pogledaj po dva svaki dan, tako ti neće biti strašno ;-D

      Delete
  11. I only have 1, the sparkling water lily and I love it. I'll buy a few more though.

    ReplyDelete
  12. joj boje uopće nisu realne :( onaj ultimate pink ni približno nije tako kričav uživo. niti naughty and pink. čak je pomalo crvenkast kad se nalakira. btw jel imaš onaj plavi let's get lost? baš me zanima jel ista boja takva. još ga nisam vidjela u mileru

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam ih vidila uživo, nemam nijedan... još ;-D
      ali promo fotke znaju bit drugačije, a i sami lakovi se čine drugačiji kad ih nalakiraš, tako da... vidit ćemo ;-)

      Delete
    2. uzela ga danas :D napokon stigli u dm. al potpuno drugačije izgleda tamo pod onim svjetlom nego vani :/ još ga nisam nalakirala :D

      Delete
    3. istina, one puste neonke ubiju svaku boju :-(

      Delete
  13. ja kad sam bila još su uvjek imali stara izdanja essenca

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam barem dva tjedna bila do dm-a, nadam se da su sad već u svima :-D

      Delete
  14. kupila sam vec cetri komada i zabranih si kupovinu ikakvih lakova dok ne dobijem kakav posao

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni vidila a kamoli kupila... i meni se čini da ću nastavit s apstinencijom, neisprobani lakovi se samo slažu a to nema smisla

      Delete
  15. bila sam u dm , pa sam vidjela te nove bocice, zanimljive su, al opet, vise volim one klasicne, one stare. .. pa mi je neobicno sad, =D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...