Monday, September 24, 2012

Halloween is almost here!

Hi my friends!

When I saw this contest on The Manicured Monkey  blog, I just have to do something about it . I love Halloween manicures, in fact Halloween is the time of the year when I have the most inspiration. Here's what I came up to:
Kad sam vidjela ovo natjecanje na The Manicured Monkey blogu, morala sam napraviti nešto u svezi toga . Volim Halloweenske manikure, u stvari, to je doba godine kad imam najviše inspiracije. I evo do čega sam došla:



Tim Burton's 'The Nightmare Before Christmas' is one of the best animated movies ever! No wonder I choose Jack and Sally. And what I used for this manicure:
Tim Burtonova 'Noćna mora prije Božića' je jedan od najboljih animiranih filmića ikad! Nije ni čudo da sam se odlučila za Jacka i Sally. A da ne nabrajam sve što mi je bilo potrebno...


If you like it, please vote for me here. The voting is open only for blog's followers, so if you want to vote, you need to follow her blog. And that's not such a crazy idea, there's lot of great stuff to see it there 
What do you think about Halloween as inspiration for nail art?
Ukoliko vam se manikura dovoljno sviđa, možete za nju glasati ovdje. Glasanje je otvoreno samo za sljedbenike bloga pa ako želite glasati, morat ćete pratiti njen blog. A to i nije tako luda ideja, možete vidjeti super stvari na njenom blogu .
Što vi mislite o Halloweenu kao inspiraciji za nail art?

Till we meet again... love, Žana 

44 comments:

  1. Super manikura. Glasuje se lahko pa vsak dan, ane? :)

    ReplyDelete
  2. I love halloween and this manicure is the bomb! I follow manicured monkey, but I coudn't figure out how to vote :\

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you :D
      didn't you see a rafflecopter bellow?

      Delete
  3. kako je ovo dobro! nesmije mi sestra to vidjet ona je u fazi kostura vec skoro 2 godine a kad bi ovo vidjela trazila bi od mene da joj ja to napravim

    ReplyDelete
  4. I love nightmare before christmas your nail art is great!!!

    lg Neru

    ReplyDelete
  5. Odlično, mnogo mi se sviđa! :)
    Posebno ideja - volim Burtonove filmove. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti, drago mi je da se i tebi burton sviđa :D

      Delete
  6. Maksimalno obozavanje!! Sve tvoje prethone crtkarije pale su u vodu posle ovoga :)))
    Jel' to meni nesto steka posto ne vidim nikakav pool sa strane..kako se uopste glasa ovde?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      glasat moraš tu:
      http://manicuredmonkey.blogspot.com/p/halloween-nail-art-contest.html

      Delete
  7. this is the best freaking mani ever!!! i loooveee Halloween and i super love nightmare <3 amazing

    ReplyDelete
  8. I LOVE THIS MANICURE!!! Because I love Nightmare Before Christmas. <3

    ReplyDelete
  9. It's marvelous my friend, so well painted :)

    ReplyDelete
  10. Amazing work. I like halloween and would love to try a mani for it, one of these weeks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks... next month is great time for halloween manicures ;)

      Delete
  11. Svaka tvoja nova manikura me uvijek iznova oduševi. Što drugo reći osim da je ovo prekrasno, kao i uvijek :)

    ReplyDelete
  12. AAAAH OMG HOW ADORABLE :D
    Im a huge Tim Burton fan <3
    You did a great job sweetie... this is a fantastic manicure :)
    hugs

    ReplyDelete
  13. Jao, pa ja ovo uopste nisam videla, u kolikom sam zakasnjenju, sramota! Ovo je stvarno super, idem da vidim da li jos moze da se glasa... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a stvarno, nešto zabušavaš ;)
      hvala i na glasu :D

      Delete
  14. obožavam Burtona - odlična manikure pre preslatko <3

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...