Friday, September 7, 2012

Isidora

Hi my friends!

I recently won some pics on one giveaway. I'm so in love with what came in the mail, that I just have to share with it .
Nedavno sam na jednom darivanju osvojila par fotki. I to kakvih! Toliko sam oduševljena onim što je stiglo da to moram podijeliti sa svima vama .



Awesome pictures, you can really see her artistic soul in it. And the way that she packed all of them... so cool! She's Isidora Vujošević, unfortunately she recently give up on her blog, but I'm glad I had the opportunity to know her work, even for a such a short time. 
Thanks Isidora, have a great life!
Fantastične fotke, stvarno možete vidjeti dio njene umjetničke duše na njima. A način na koji je sve to upakirala... ludnica! Ona je Isidora Vujošević, na žalost, nedavno je odustala od bloganja, ali meni je drgao da sam imala priliku upoznati njen rad, makar i na ovako kratko vrijeme.
Hvala Isidora, želim ti svako dobro u daljnjem životu!

Till we meet again... love, Žana 

17 comments:

  1. Divne fotografije,vidi se umjetnicko oko :)

    ReplyDelete
  2. wow very pretty pictures. Especially of the girl...

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, the girl with a horse is my favorite too :-D

      Delete
  3. ja sam od nje dobila par stvarčica jer smo se mjenjale,super je draga cura,voljna pomoć,nazalost i sa fb je otišla

    ReplyDelete
    Replies
    1. je, sasvim je otišla... isto nam je mogla ostavit blog da ga povremeno ćirnemo, nije ga morala brisat :-(

      Delete
  4. Lovely photos and the rest looks gorgeous too :)
    Congrats!

    ReplyDelete
  5. Odlične su, baš je talentirana!

    ReplyDelete
  6. A baš sam htjela pitati za njezin link da malo pogledam kad toliko hvalite.. i sad vidim u komentarima da je sve obrisano, baš šteta :(

    ReplyDelete
  7. šteta... nadam se da će se jednom predomislit

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...