Saturday, February 14, 2015

Moonstruck, with Liquid Latex review

Hi there!





Hope you see these two cats mesmerized by the Moon. The fact that their tails are intertwined is purely coincidental, doesn't have anything to do with Valentine's Day. Now I think the manicure would look better if I left those two cats white, but you know what they say - in the dark every cat is black. 
Anyway, I made gradient with essence 'got a secret', CATRICE 'so suit!' and Chanel 'black satin', then painted the cats with black and white acrylic paints. No, I painted the Moon first winking.
This manicure is purely accidental, I wanted to show you this:

Nadam se da možete razaznati ove dvije mačke opčinjene Mjesecom. Činjenica da su im repovi isprepleteni je sasvim slučajna i nema nikakve veze s Valentinovom. Sad mi se čini da je sve izgledalo bolje dok su mačke bile bijele, no znate kako se kaže - u mraku su sve mačke crne.
Nego, gradijent je plod suradnje essence 'got a secret', CATRICE 'so suit!' i Chanelovog 'black satin'-a, nakon čega sam nacrtala mačke s crnom i bijelom akrilnom bojicom. Ne, ipak je Mjesec nacrtan prvi winking.
Manikura je donekle slučajna, htjela sam u biti napraviti post o ovome:



I had something dark on my mind, and I wanted to try Liquid Latex

Imala sam nešto tamno na pameti, jer sam htjela probati Liquid Latex, odnosno tekuću gumu.


I painted my nails with essence 'got a secret', and frame them with Liquid Latex. This product doesn't have a brush in the bottle, but I used the old polish brush. It's dry almost instantly, I used pretty thin layers.

Nokte sam nalakirala essenceovim 'got a secret' pa ih uokvirila tekućim latexom. U ovom pakiranju ne dolazi s četkicom pa sam se poslužila jednom iz potrošenog laka. Brzo se sušila, slojevi nisu bili debeli.


If you ever did gradient that included black, you know how messy it can be.

Ukoliko ste ikad radile gradijent koji je uključivao crnu, znate kako neuredno i prljavo to može biti.


I pushed latex from one side, grabe it with tweezers and just pull it off. Well, this was a piece of cake.

Latex sam zgurala s jedne strane, uhvatila ga pincetom i povukla. Ništa lakše!


This is how my nails looked after removing the latex. See, sides are super clean, next time I have to pay more attention to the roots of nails. 

Ovako su moji nokti izgledali nakon što sam skinula latex. Sa strane su zanoktice super čiste, idući put samo moram malo više pažnje obratiti na zanoktice pri samom korijenu nokta. 
 

After few strokes of brush with acetone everything looks great! I would probably spent next hour cleaning if I didn't used Liquid Latex. Thanks to this, now I can even try water marble again... maybe winking.
I bought it on ebay, here. Although it came from UK, it's made in China. First thing I noticed when I opened it, was a strong ammonia scent, which instantly reminded me of old hair colors. Don't know if this is common with all liquid latex manufactures,  but that smell won't stop me from using it again. Shop where I bought it, doesn't offer ingredients list. Like I said, it doesn't have brush inside. 
If you like to play with gradients, or water marble, something like this would come pretty handy. I'm glad I got it. 
Now back to what's really important - do you like my moonstruck cats?

Nakon par poteza kista i acetona sve je čisto! Vjerojatno bih provela idući sat vremena čisteći da nisam koristila tekući latex. Zahvaljujući ovom čudu, mogla bih se usuditi opet probati water marbel... možda winking.
Tekući latex sam kupila na ebay-u, ovdje. Premda je stigao iz Velike Britanije, proizveden je u Kini. Prvo što sam zamijetila nakon otvaranja bočice je jak miris amonijaka, koji me sjetio starih boja za kosu. Ne znam je li miris zajednički proizvodima i drugih proizvođača, no mene sigurno neće spriječiti da ga koristim ponovno. Na stranici gdje sam ga kupila, nisam našla popis sastojaka. Kao što rekoh, dolazi bez četkice.
Ukoliko se volite igrati gradijentima, ili water marble-ima, nešto ovakvo može se pokazati jako korisno. Meni je drago da sam ga nabavila.
A sad natrag na ono zbilja važno - sviđaju li Vam se moji mačkovi opčinjeni Mjesecom? 
 
Thanks for stopping by, Žana

55 comments:

  1. Nisam nikada probala latex, ali mi ovako deluje kao prilicno korisna stvar. :)
    Mace su prosto divne, i ja trenutno imam jedan manikir sa njima na noktima. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. evo sam trčala na tvoj blog vidjeti mace, ali još nisu gore :(
      hvala ti :D

      Delete
  2. Jep, volim gradient, ali ne radim ga često upravo zbog nereda. Ovo mi definitivno treba u životu, izgleda punooo jednostavnije od ljepljenja selotejpa oko noktiju :D Btw super su mi ove mačketine, i gradient isto odlično izgleda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. gradijent sa svijetlijim bojama još nekako, ali ako hoćeš nešto tamnije onda je nered ajme majko, a ovo je zbilja jednostavnije od selotejpa ;)
      hvala Sanela :D

      Delete
  3. mačkići su super :D a ovaj tekući latex se skroz simpa čini

    ReplyDelete
  4. I ja sam ovoga gledala na ebay u ali sam odustala od kupnje upravo zbog toga sto nije bilo sastojaka :/ malo me strah koristiti takve stvari.. odlučila sam potražit u našim hobi dućanima liquid latex.
    Ps na ebay u ima i onaj što ga američke blogerice koriste ali je baš skup :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobro, nije da ću ga koristit baš svaki dan, i da će to nešto dugo stati na koži, najbitnije mi je bilo da nema alergijske reakcije ;)
      taj sam viđala na blogovima, ali na ebayu ga nisam vidjela... bolje, uštedjela sam koju kunu ;)

      Delete
  5. beautiful nail art :) thanks for the review, I'm thinking about liquid latex too, because I would like to try more watermarble, galaxy or gradient nails, but I don't do that, because of the cleaning-up time.

    ReplyDelete
    Replies
    1. my thought exactly, cleaning is a night mare :/
      thank you Sara :D

      Delete
  6. Gradijent mi se mnogo sviđa jer sam mračnjak pa me privlače tamne boje. :D

    ReplyDelete
  7. Ja sam to probala napraviti s Drvofixom - i isto funkcionira :) :D
    Dušu dalo za gradient i stamping!!!
    A naravno - pohvaljujem i manikuru! - Mačkice sam skužila na prvu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. s drvofixom sam se igrala kad je krenulo ono ludilo oko peel off baza, vi'š voljela bih da sam se njega sjetila... ma potrošit ću ja već i ovo ;)
      hvala darling :D

      Delete
  8. Odmah sam skontala miceke, baš su šljatki :D Cijela manikura mi je baš odlična, malo umjetničko djelo :)

    ReplyDelete
  9. ja bas zato ne radim gradient jer ne volim zamrljane zanoktice, i nikad ih i ne cistim kad radim nokte jer pazim, ali mi se ovo cini kao jako dobra stvar
    dopadaju mi se mackice nego sta !super si !

    ReplyDelete
    Replies
    1. kod 'običnog' lakiranja ne čistim ih ni ja, no zbilja volim gradijent pa će mi ovo čudo dobro poslužit :D
      hvala ti :D

      Delete
  10. Ovaj post je upravo promijenio moj pogled na svijet :D Ja to čudo moram odmah nabaviti i učiniti svoj život jednostavnijim :D Btw manikura je prezakon ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da sam pomogla informacijom, hvala :D

      Delete
  11. Lovely mani and I do see the cats :)

    ReplyDelete
  12. Da da to se cekalo, definitivno must have za ovako neuredne stvari. Sto se macora tice, na prvu mi je asocijacija bila snjezna noc i borova suma, a i na drugu je, iako definitivno vidim mace ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lakše mi je kad vidim da nisam jedina kojoj se to učinilo! Posebno jer za čitanje koristim naočale sa četvorkom haha. :D

      Ja osobno ne volim crni lak i općenito tamne lakove,ali svaka čast na kreativnosti i strpljenju za ovako nešto.I ovaj latex je definitivno `must have` stvar!

      Delete
    2. i meni se na prvoj fotci pričinilo nešto takvo ;)
      hvala cure :D

      Delete
  13. Hej Žana! Evo, vratila se ja u nail polish blogging svijet. :) Obe maćkice su fantastične, manikura ti je perfektna, vidim da si u pola godine što nisam ništa sljedila, postala samo bolja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey you, drago mi je da si opet s nama :D
      hvala ti puno :*

      Delete
  14. Latex bas korisno djeluje, nisam ga nikad probala :) macke su mi preslatke, super si ih izvela <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ja svašta moram probat, blogosfera gadno djeluje na mene ;)
      hvala ti :D

      Delete
  15. Ovaj post je meni toliko moćan ono :D Em ti, em mačke, em tamno, em gradient. I came to heaven. Savršeno, ono, neman riči za mujse. Zbog nji mi je lateks pa u, ne u 2, nego u xy plan :D <3

    ReplyDelete
  16. to je nešto tipa liquid palisade. najvise sam to viđala na instagramu kod sveta_sanders... samo je dosta skuplji od ovog tvog. Uglavnom, odlična alternativa za njega.

    ReplyDelete
  17. Gorgeous mani and I'm loving it :-)

    ReplyDelete
  18. Odlicno izgleda! Svaka cast za mackice. :)

    ReplyDelete
  19. this is so beautiful! I love it :)

    ReplyDelete
  20. Vec neko vreme vidjam latex po stranim blogovima ali nisam imala prilike da ga sama probam. Definitivno spasava zivot kad su gradijent i water marble u pitanju. Sto se tice samog manikira ne mogu ti opisati koliko je ovo meni preslatko, bas mi se svidjaju mace takve kakve jesu. =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti Tanja :D
      evo sam jutros štambiljala i izludila se čisteći jer se nisam sjetila upotrijebit latex, definitivno ga vrijedi imati pri ruci :D

      Delete
  21. latek mi se cini fakat koristan :D a mice su mi prekjut, a i mjesec nije los :D

    ReplyDelete
  22. Mackovi su divni, vrlo romanticni! :-) Liquid Latex je odlicna ideja za zastitu kozice oko noktiju, divan proizvod za sve one osobe koje ne vole ciscenje "nereda" posle saran wrap, watermarble ili gradient manikira... :-) Sutra objavljujem moje resenje problema prljanja, NYC Strip Me Off :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. baš mi je drago da ću probati i taj nyc, nemam pojma otkud mi ;)

      Delete
  23. I love the cats! Awesome mani! :)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...