Tuesday, February 17, 2015

Matching Manicure Sunday - Saran Wrap

Hi there!




This manicure turned out to be real challenge for one reason only - everything went wrong that day. It all started with essence 'i love bad boys'... The polish refused to dry, and every time I tried to take a photo, I would bump in something and ruined the manicure. The fact that I polished it three times and finally decide to take a photo of my right hand says it all.

Moram priznati da je ova manikura ispala pravi izazov - sve što je moglo je krenulo naopako taj dan. A naopako je počelo već s essence 'i love bad boys'. Lak je tvrdoglavo ostajao vlažan i svaki put kad bih krenula poslikati ga, desilo bi se kakav sudar i pokvarena manikura. Činjenica da sam lak lakirala tri puta i na koncu slikala desnu ruku dovoljno govori.



essence 'i love bad boys', two coats, no topcoat, outside / dva sloja, bez nadlaka, vani

Essence 'i love bad boys' misbehaved... or maybe just it wasn't my day. The color is nice, kinda smoky blue with tons of shimmer. Live you can't see the nail line like on photos. I was surprised by bad drying time and weird formula, the polish kinda shrink on tips. Essence usually do it better.
Finally, this polish dried, so I added a layer of essence 'the boy next door' with wrapping. I tried to do something with liquid latex, but that end up as major disappointment too, so this manicure looks much simpler than I thought it will. I really hate days like this one. 
How about you, do you have days when everything seems to be going absolutely wrong?

Essence 'i love bad boys' je bio zločest prema meni... ili jednostavno nije bio moj dan. Boja je zgodna, zadimljena plava s tonom shimmera. Uživo se ni linija nokta ne vidi kao na fotkama. No, iznenadilo me loše vrijeme sušenja i čudna formula, lak kao da se skupio i povukao s vrhova noktiju. Essence obično napravi bolji posao.
Kad je lak konačno bio suh, dodala sam sloj essence 'the boy next door' te ga potapkala prijanjajućom folijom. Pokušala sam nešto izvesti s tekućim latexom, no to je tek završilo totalnom katastrofom. Na kraju je ova manikura ostala puno jednostavnija no što sam planirala. Pripisat ću to tek lošem danu. Na žalost, danas nije bilo vremena za popravni jer je vani bio prekrasan sunčan dan kojeg bi bila šteta prosjedjeti doma.
Što je s Vama, muče li i Vas dani kad apsolutno sve krene naopako?

Thanks for stopping by, Žana 

29 comments:

  1. Šteta što je bazni lak bio tako tvrdoglav. Konačni izgled je ipak odličan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ne izgleda toliko loše koliko me prvi lak izludio ;)
      hvala ti :D

      Delete
  2. Baš mi je ža što ti je takva situacija bila. Ja san saran radila prvi put baš za ovaj mms i sve je išlo prilično glatko, ajde da san i to doživila prilikon kreiranja mms manikure bar jednon hahaha :'D
    Žalim za essenceom, baš me začudila ta formula i sušenje, inače su oni, ma znaju svi da su mi najdraži :D I love bad boys neman, niti sad žalin za njin :D ETO DA SE I TO DESILO A? :D Sve u svemu, jedna plava manikura i jedna žena koja samnon odskače od rozih nijansi ovoga mms-a :D Iako san ja još u (d)efektu od tvoje bajkerske manikure, nemogu prić priko nje nikako :D <3 :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. sa saranon nisam imala problema, osim s tim glupim plavcem, zbilja me iznervirao :P
      ne znam, možda mi je u sobi još uvijek hladno pa je i do toga... vidit ćemo, probat ću ga još koji put
      kad smo već bajkerske manikure, danas imam rockersku, kladim se da će ti se i ta svidit ;)

      Delete
  3. Replies
    1. pa da, na kraju ispali prigodno morski, hvala :D

      Delete
  4. It looks OK with the two 'boys'. And yes, I have days when manis don't look as I'd like.

    ReplyDelete
    Replies
    1. the combo looks fine, but 'i love bad boys' really gave me a headache ;)
      thanks Aneta :D

      Delete
  5. LOL I do know those days, had one recently - a serious one hahaha
    But I still do not see anything wrong in your mani tho :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. luckily, the final look is not bad, but not thanks to troubles with 'i love bad boys' ;)
      thanks dear :D

      Delete
  6. Imam i ja takvih dana kad baš ništa ne ide po planu :(
    Ali hej, da to sve nisi napisala rekla bi da ti je manikura savršeno ispala od prve :) :D

    ReplyDelete
  7. Super je ispala kombinacija. :)
    Dešava se da poneki Essence lak ne bude dobar, ali to su retki slučajevi. Meni je npr grozan mlečno beli give me nude baby...ne pokriva nokat ni iz 10 slojeva :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. zna essence izbacit i promašaj, premda ne prečesto... ne znam, probat ću još jednom s ovim lakom, možda je zbilja do mene ;)

      Delete
  8. ajoj. a bas si mislim akao s ovom manikurom nemozes falit, bar kad je brzosušeći lak u itanju :/ imam isti lak, ja sam ga imala u jednom sloju i bio mi je ok, ali nisam probala saran s njim. vidit cu i to pa da bas vidim je li do formule laka. manikura je za pet iako se po ničemu ne slute te muke ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni taj jedan sloj ovog laka zvuči kao znanstvena fantastika :D
      eto, bar se u konačnici ne vide muke po plavcu ;)

      Delete
  9. Nekada su jednostavnije stvari bolje, ljepše i zanimljivije od kompliciranijih :D
    Sviđaju mi se, iako rijetko posežem za plavim nijansama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina, treba cijeniti jednostavnost u životu... osim kad se zakomplicira ;)
      hvala ti :D

      Delete
  10. Gorgeous colour and pretty mani :-D

    ReplyDelete
  11. unatoč problemima, izgleda jako lijepo! :D

    ReplyDelete
  12. Blu je plavo, na,na,na,na :D Kako volim te plave kombinacije :D

    ReplyDelete
  13. Uprkos problemima u toku nastajanja manikira, krajnji rezultat je jako fin, svidja mi se odabir boja, naravno :-) Ova tehnika mi se dopada, mislim da sam uradila samo jedan saran wrap manikir, a trebala bih se malo ponovo zabaviti necim takvim, u drugoj kombinaciji boja :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. samo jedan ccccc
      ja sam ih par, meni ovo dobro izgleda, ali moram priznati da mi je spužva ipak draža od najlona ;)

      Delete
  14. I like this combo! :)

    ReplyDelete
  15. muce muce, al ne dam im da zagnjave previse il popravim manikuru il skidam komplet, a svidja mi se tvoj konacni rezultat ;)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...