Tuesday, February 3, 2015

Matching Manicure Sunday - Tape Manicure

Hi there!
 


I had something completely different in my mind, but Vedrana already did that, so I switched to something else. This time I'm not so happy with the manicure, one of the polishes I choose was to thin, and the striping tape kinda lost its color... well, sometimes thing are just not going the way we want. 
Anyway, the idea is simple, I used three colors that complement each other, and connected (or separate) them with silver striping tape. 

Imala sam nešto sasvim drugačije u planu, no Vedrana je upravo to i napravila, pa sam se prebacila na nešto drugo. Ovaj put baš i nisam presretna s manikurom, jedan od lakova je bio prerijedak i nije htio slušati, a trakica je mjestimično izgubila boju... no, koji put stvari i ne idu onako kako smo ih zacrtali.
Uglavnom, ideja je jednostavna, koristila sam tri boje koje komplementiraju  jedna drugoj, i povezala ih (ili odvojila) srebrnom trakicom. 


I must share my displeasure with BEYu 144, which was kinda watery and didn't quite behave the way I wanted. I started with p2 'remember me'.

BEYu 144 je ime laka koji me tu razočarao, dosta je vodenast i nije se ponašao onako kako sam tražila od njega. Započela sam s p2 'remember me'. 



p2 'remember me', three coats, no topcoat, outside / tri sloja, bez nadlaka, vani

P2 'remember me' is a lovely pale blue, and it's part of COLOR VICTIM line. The formula is a bit chalky, like in almost all pastels and I needed three coats to completely cover my nails. I could go with two, but three would look better on photos. Drying time is great, application with medium wide flat brush just fine.
Have you already check out what did the other girls have done? Do you use striping tapes with your manicures?

P2 'remember me' je zgodna blijedo/baby/pastelna plava bojica, dio COLOR VICTIM linije. Formula je donekle krečasta, poput većine pastelnih lakova, a za potpuno prekrivanje trebala su mi tri sloja. Mogla sam proći i s dva, no tri će sigurno bolje izgledati na fotkama. Vrijeme sušenja je super, aplikacija sa srednje širokom i ravno rezanom četkicom sasvim uredna i bezbolna. 
Jeste već provjerili što su druge cure napravile? Koristite li se trakicama pri izradi svojih manikura?
Thanks for stopping by, Žana 

34 comments:

  1. baš su fora :D nekako su ljetni, super za hladne dane :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobro si primjetila, boje jesu malo hladnije... ali nosivo u svim godišnjim dobima ;)

      Delete
  2. It's a beautiful combination of colors and tape!

    ReplyDelete
  3. Žao mi je što sam ti uzela ideju, ali to se desilo samo zato što veliki umovi misle slično. Divne su ti boje, a i traku si odlično uklopila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti Vedrana :D
      tko bi ti zamjerio, manikura ti je ispala savršeno, tko zna kakva bi moja bila ;)

      Delete
  4. super izgleda :) ja se uvijek mucim sa tim trakicama, bas me iznerviraju i onda sve skinem i samo nalakiram noktice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ne volim ih ni ja, ali eto, koji put posluže ;)
      hvala ti :D

      Delete
  5. Nice nails. :) Perfect mint!

    www.nailsandmore2.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Nevolin trake, nije mi lako kontrolirat ih sa kandžama, a nije mi super ni to što triban čekat malo da se lak baš osuši, manikura prošla hvala Bogu ahhahah Lipa kombinacija, p2 rastura :D Moran i ja nabavit neku fensi šolju pa tako slikat nokte :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam ni ja baš neka ljubiteljica ovih trakica, no poslužile su svrsi ;)
      može i obićna čikara hehe

      Delete
  7. P2 fantastican, kombinacija boja takodjer, ali nekako nisam ljubitelj tih nail art trakica, cudno mi izgledaju na noktima. Ove boje bi radje vidjela u gradijentu ili water marble-u. Steta sto je be yu zlocko jer mu je boja divna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma to su takve trakice ;)
      nadam se da će se be yu bolje ponašat kad bude sam :D

      Delete
  8. Bez obzira na to sto nisi radila prvenstveno zamisljen manikir ovaj ti je svakako odlican! Izbr boja mi se posebno dopada. :)

    ReplyDelete
  9. Nice mani, theses colours look really good together :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aren't they, glad you think so... thanks Ananka :D

      Delete
  10. Beautiful color combo and mani! :)

    ReplyDelete
  11. P2 je prekrasan lakić..zapravo, sviđaju mi se sve 3 nijanse :) Nego, mene zanima kako se ove trakice drže? Imam filing da bi se meni to odljepljivalo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jedan dan će sigurno izdržati, meni su se drugi već počele odljepljivati... danas, nakon tri dana tek je polovica na noktima ;)

      Delete
  12. sviđa mi se kako su se uklopile boje

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...