Friday, February 6, 2015

Of January...

Hi there!

No new manicure today, but still this post is very happy.

Bez nove manikure danas, no ovo je ipak jedan sretan post. 




These two boxes-drawers are new, and my best buy this January. Now I have four of them... who knows, maybe I'll need few more winking.

Ove dvije kutije-ladice su nove, i vjerojatno najbolja kupovina prošlog siječnja. Sad imam četiri... tko zna, možda mi zatreba još koja  winking. Kupljene su u Bauhausu, ako koga zanima.


One is used as temporary place for new thingies. And inside...

Jedna služi za privremenu pohranu novih stvarčica. A unutra...
 

January's Avon buy - Polished Plum and Black Sequins polishes from STARDUST collection, and Avon hand treatment for extremely dry and sensitive skin, trust me when I say that mine is just like that. The cream is good and  nourishing, but my cuticles need even more care. 
As for polishes... gotta love it, they look awesome love struck.

Siječanjska kupovina kod Avon-a - Polished Plum i Black Sequins lakovi iz STARDUST kolekcije, i Avonov tretman za ruke za ekstremno suhu i osjetljivu kožu, moja nažalost sasvim odgovora ovom opisu. Krema je gusta i hranjiva, no mojim zanokticama ipak treba dodatna njega.
A lakovi... uf, tko ih ne bi volio kad ovako dobro izgledaju  love struck.


Liquid Latex is something that I just had to have. Unfortunately, not tried yet. But I believe that this stuff will be of great help when it comes to cleaning messy cuticles after some gradient. The only objection that I have so far is that there's no brush in this bottle. 
Fingertips protectors or finger gloves, what ever, are super useful, and I' using them almost daily. When it comes to glitters removal, you know that the foil method is the best (that is, if you've forgot about peel off base). Well, these guys are more convenient and faster than foil wraps. Also, when I' doing manicure for someone else and don't wanna ruin mine in process, these are great solution.  

Liquid Latex je nešto što sam morala imati. Na nesreću, nisam još imala prilike probati ga. No vjerujem da će ovo čudo biti jako korisno kad na red dođu nezgodne manikure, tipa gradijent. Jedina primjedba koju imam je da bočica nema četkicu. 
Štitnici za prste, ne znam kako bih ih drugačije nazvala, su zbilja praktični, i često ih koristim. Kad skidanje glittera dođe na red, ništa bolje od folije (no, ukoliko ste zaboravile ne peel off bazu). Ipak, ovi su malci zgodniji i brži od motanja folije. Uz to, kad nekom drugom sređujem nokte, a ne želim uništiti svoje u procesu, u ovim malcima nađem spas.

A couple of new stamping image plates, don't have much to say about them, one you could see here.

Tu je i par novih pločica za štambiljanje, nemam puno za reći o njima, jednu ste mogli vidjeti tu.


I love orange scent  love struck. Knowing that, is it any wonder that two new hand creams have that scent winking. Haven't test them properly, after few applications they both seem great, and smell super refreshing and eatable, maybe the one from Yves Rocher even better, because you can smell cacao in it too. OMG, now I'm hungry! Anyway, they are both made with natural ingredients, at least that's what the manufacture claims. And Kozmo is after all, a croatian brand.

Obožavam miris naranče love struck. Sad kad i to znate, činjenica da dvije nove kremice za ruke imaju taj miris neće Vam biti čudna winking. Nisam ih još propisno trošila, za sad jedino mogu reći da mirišu božanstveno, osvježavajuće i jestivo, možda ova od Yves Rocher čak i bolje, jer u njoj miriše i kakao (jaffa keksi!). OMB, sad sam i gladna! Uglavnom, obje su napravljene od prirodnih sastojaka, barem tako proizvođači tvrde. A Kozmo je i hrvatski brand, treba i to cijeniti.


Lately, this is the nail polish remover that I love the best - nail art ultra remover by essence. Free of acetone, my skin doesn't care for acetone at all. 
Couldn't leave that gorgeous, deep forest green, and matte, nail polish to spent another night at Flormar shop, I gladly gave him a warm and cozy home.
Finally, I promised myself that there's no sense in forcing no-buy policy (it seems like that's not my thing, anyway), I'll buy what I like, when I like, and be happy about it big grin.  
How about you, have you made yourself happy during January... big time or just a bit winking?

Već se dulje vrijeme držim ovog odstranjivača laka - nail art ultra remover by essence. Bez acetona, jer moja ga koža nimalo ne voli.
Ovog prekrasnog zelenka, duboke šumske boje, uz to i mat, jednostavno nisam mogla ostaviti da još jednu noć provede u Flormarovoj trgovini, usrećila sam sebe i njega udomivši ga. 
I na koncu, obećah samu sebe da nema smisla forsirati apstinenciju od shoppinga (koja mi baš i ne ide, uzgred budi rečeno), kupit ću si što mi se svidi, kad mi se svidi, i biti sretna zbog toga  big grin.
Što je s Vama, jeste li znale usrećiti se tijekom siječnja... puno ili tek maaalčice winking?

Thanks for stopping by, Žana 

38 comments:

  1. te ladičice su super :D polished plum i elegant green imam i divni su. Što se pečata tiče ja se tu još moram ispraksirat, a manikurice su kjut :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesu, ladice su super, legle su mi k'o budali triska ;)
      hvala ti :D

      Delete

  2. Ladice su predivne! I velike kako mi se cini :D
    A sto se onih naprsnih rukavica tice - ne raskesaju se od acetona i laka kako to obicno biva sa takvim rukavicama?
    Izgaram od zelje da citam tvoja iskustva i dojmove o tekucem latexu. Vec ga par dana mjerkam po ebayu haha

    Obozavam tu mirisnu liniju sa kakaom od YR, a nova politika ti je naj <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. 15,5 x 20 x 10 cm, eto sam izmjerila ladice za tebe i buduće naraštaje ;)
      aceton uništi ove naprstke, neke uspijem upotrijebiti 2-3 puta ali nisam ni mislila da će trajati svaka po godinu dana ;)
      jedva se čekam igrati s latexom :D
      nema se smisla zamarati ograničenjima, život je prekratak za sve te gluposti :D

      Delete
  3. Vidiš, zgodne su prstne rukavičice iako je meni prva asocijacija bila nešto drugo :-Đ. Tekući lateks me odavno privlači. Uvijek kad gledam neke lude zombičaste makeup lukove hoću i ja!
    Avon lakovi izgledaju predobro! Hoću!
    Koliko koštaju te ladice?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, taman stigneš nabacit latex do maškara ;)
      ladice su 40 kn komad, nije prestrašno :D

      Delete
  4. Nice stuff. I like the Avon creams and the Stardust collection is cool :-) Orange cream - oh wow that sounds really nice :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Ananka :D
      you should definitely try some hand cream with orange scent :D

      Delete
  5. Uopšte ti nisu loši ovi noviteti :D

    ReplyDelete
  6. I really love the Polished Plum and Black Sequins. They are gorgeous :D I need some thing for my cuticles too. I will seach for Liquid Latex. This post is very helpful for me :D

    ReplyDelete
  7. Honestly, we women buy many things we can live without and feel bad because of it. But it all depends on if we accept we buy too much or not.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i most definitely don't need any new polishes, but they bring me such a joy that there's no point in giving up from buying ;)

      Delete
  8. So many nice things - and those Fingertips protectors look good, but also slightly naughty :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. they look kinda naughty... or maybe you have naughty imagination ;)

      Delete
  9. Čim je riječ o novitetima odmah je sretan post <3 Ladice su odlične :D Za Avon Sturdust lakovima slinim jer nikako da si nabavim koji, a YR kremu za ruke sam imala prošle godine i baš je ko jafa i otvara apetit, a ovu Kozmo bih željela probati jer sam također fan naranče :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ladice su pun pogodak, spasile su stvar i moj stol opet izgleda uredno :D
      nadam se da će se stardust lakovi vratiti u novom katalogu... a kad si kupiš kozmo kremu pogledaj i piling kremu za lice koja isto ovako predobro miriše ;)

      Delete
  10. "kupit ću si što mi se svidi, kad mi se svidi, i biti sretna zbog toga" novi životni moto by nail crazy. :D Ladice izgledaju prekrasno, ko i flormar lak *_*

    ReplyDelete
  11. Imam tu YR kremu za ruke, i da, miris <3 <3 moram nabaviti tekući lateks do Halloweena ove godine, haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. barem do halloweena ako već propuštaš sezonu maškara ;)

      Delete
  12. Ovi avonovi lakovi su mi predivni ali prezirem skidati šljkoice tako da im se mogu samo ovako izdaleka diviti. :D Gdje si kupila ovaj latex?To bi mi dobro došlo,s obzirom da redovito pored noktiju,namažem i prste. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. evo ti bezbolnog načina za skidanje šljokica:
      http://nailcrazy69.blogspot.com/2013/02/how-to-remove-glitter-polish.html

      link za latex ti je u textu, podebljani teks druge boje ;)

      Delete
  13. ladice su prefora :)
    i ja sam nekoliko lakića kupila u prvom mjesecu pod istim motom - neću pretjerivati ali ako neki jako želim onda ću si ga priuštiti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ladice su super rješenja jer se ne mislim previše širit pa nema smisla da kupujem nešto veće ;)
      recimo da sam sad više probirljiva i da kupujem ono što mi se baš sviđa :D

      Delete
  14. kutije fioke su super, texturni lakovi , mat flormar..uzivaj draga !kupujem dalje ali gledam bar da nemam iste ..sta reci, negde mora da se ima ventil

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina, moraš koji put učiniti nešto i za sebe, novi lak je još uvijek jeftiniji od novih cipela ;)

      Delete
  15. Sviđa mi se tvoj sretan post :). Ladice su odlične i stvarno jako praktične, a Flormarov lak mi je baš posebno lijep :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. lijepo je s nekim podijeliti stvari koje te čine sretnim, hvala ti :D

      Delete
  16. Nice haul! I also bought in January one of Flormar mattes ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Irina, guess we're all been good and happy :D

      Delete
  17. Imam ove ladice i dušu su dale za organizaciju :)
    Prvo sam se smijala ko luda na ove prstokavica (hahahahaha) ali nije to baš tak bedasti proizvod :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemoj se ti smijat mojim naprstcima, trošim ih k'o luda i skoro će trebat nabavit nove ;)
      jooooj ladice, sve mi se čini da će past još koja ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...