Sunday, October 19, 2014

Matching Manicure Sunday - Ruffian

Hi there!

I have another party edition today winking.

Joše jedno party izdanje i danas na mojim noktima winking.






See, nails in party design big grin. By the time I finished my manicure Sun was almost down, so I had to jump around on my balcony, trying to catch some of those last sunbeams. Although the outside looks like summer, I have to remind myself that is autumn, and the Sun goes to sleep earlier.
Nothing special to say about this manicure, I used L'oreal 'lush tangerine' and Catrice Plum Fiction
Here are few photos of L'oreal's.

Kao što rekoh, nokti su baš za kakav party  big grin. Dok sam završila manikuru, sunce je već skoro zašlo, pa sam skakala po balkonu pokušavajući uhvatiti još koju zraku. Premda vani zbilja izgleda, miriše i osjeća se poput ljeta, moram se podsjećati da je jesen, i da Sunašce ide ranije na spavanje. 
Nemam ništa posebno reći o ovoj manikuri, a lakovi koje sam koristila su L'oreal 'lush tangerine' i Catrice Plum Fiction.
Evo i par fotki L'orealovog lakića.



L'oreal 'lush tangerine', two coats, no topcoat, outside / dva sloja, bez nadlaka, vani

I'm not comfortable with orange on my nails, but I really can't say nothing bad about this polish. L'oreal 'lush tangerine' comes in 5 ml bottle, like all polishes from this line, with wide rounded brush, which I just love. The formula is great, polish is pretty pigmented and cover nails in just two coats. I must say that on nails it looks a bit darker than in the bottle. Drying time is great too. If you see any color you like in L'oreal assortment, give it a good home, you'll be happy too winking.
As for Catrice Plum Fiction, you'll learn more about some other time.

Premda mi nije baš ugodno s narančastim na noktima, zbilja ne bih mogla ništa ružno reći o ovom laku. L'oreal 'lush tangerine' stiže u bočici od 5 ml, poput svih lakova iz ove linije, s širom zaobljenom četkicom, koju obožavam. Formula je super, a lak pristojno pigmentiran pa je moje nokte prekrio u dva sloja. Moram primjetiti da je na noktima čak malo tamniji no što izgleda u bočici. Vrijeme sušenja - fantastično. Ukoliko u L'orealovom asortimanu ugledate kakav lakić čija Vam boja paše, slobodno ga udomite, i Vama će biti drago winking.
A što se tiče Catrice Plum Fiction, više o njemu saznat ćete kojom drugom prilikom.

Thanks for stopping by, Žana 

Please, do check out what the other girls have done.
Obavezno provjerite i što su druge cure napravile.


56 comments:

  1. Replies
    1. nije problem u narančastoj, već u mom tenu ;)

      Delete
  2. This looks cool and I like the two polishes, they work so well together :-D

    ReplyDelete
  3. Vidiš, vidiš, dala si mi ideju da složim neki ljubičasto-narančasti look, to bi moglo baš dobro izgledat...hvala za inspiraciju :)

    ReplyDelete
  4. super mi je taj catrice lak, baš lijepo izgleda :D
    i super si odradila zadatak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      catrice će, valjda, skoro i sam ;)

      Delete
  5. Super su lakici i manikura je odlična :)

    ReplyDelete
  6. Odlično, zanimljiva kombinacija boja :)

    ReplyDelete
  7. Ma znaš ti šta, grijeh je ovakvu lijepu šljokičastu ljubičastu miksati s bilo kojim lakom!! ;))))))

    ReplyDelete
  8. meni nije uspjela, slike koma, koma, a u stvarnosti ni blizu onog kako prikazuje i još pola mutne :( odlazi i fotić

    ReplyDelete
  9. kombinacija ovih boja mi je jesenska i pomalo halloweenska :D

    ReplyDelete
  10. I have Plum Fiction but I haven't used it yet ;)

    ReplyDelete
  11. That Catrice was the one I bought immediately when the new display arrived in Italy! I also love the L'Oreal brush but those polishes last on me less than a day :( I guess they don't agree with my nails' chemistry :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. maybe you can use l'oreal brush with some other brand to fix that problem ;)
      thanks Simona :D

      Delete
  12. OH lala - we are fancy today :)
    I like the bold color combo!

    ReplyDelete
  13. Jedva cekam neki postic o ovom Catrice ljubicastom lepotanu. I ovaj L'Orealov deluje lepo, ja sam pre par meseci kupila neku crvenkastu nijansu na snizenju i jos je nisam isprobala, sad si me bas podsetila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da stignem catrice što skorije pronosati :D
      u povjerenju, zatrpaše me novi lakovi ;)

      Delete
  14. I'm not a fan of orange polish also but I think this still looks gorgeous!
    (^^,)

    ReplyDelete
  15. Narandzastu bih pokrila sa bar deset belih cvetica na svakom noktu, hihihi... ali, svidja mi se Catrice Plum Fiction i svidja mi se zavrsni manikir :-) Pre par dana sam jedno deset minuta gledala neki novi L'Oreal lakic koji je izgledao nesto kao mermer, zalepila sam se za tamno zelenu i tamno plavu boju... i na kraju sam izasla iz prodavnice praznih ruku... samo zbog cene koja je stvarno preterana... pa cekam neko snizenje... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sram te bilo, jadna narančasta s tobom ;)
      slažem se, l'orealci su tako mali a cijena napumpana... ja nijednog nisam platila po punoj cijeni hehe

      Delete
  16. Awesome combo and mani! ;)

    ReplyDelete
  17. Nice colours and interesting combination, I like :D.

    xoxo Neru

    ReplyDelete
  18. Pozdrav:)) I love this party combo very much!! It's so Halloween:D I take photos with natural light too and the same thing happens lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooooooo pozdrav :*
      it's so sweet of you that you used a word on my language, now i'll have to learn something on yours ;)
      to bad we don't have sunlight every time we want to take a photos of our polishes :D

      Delete
  19. odlična manikura, taman jesenska :D

    ReplyDelete
  20. Neobična kombinacija, ali me se baš sviđa :D

    ReplyDelete
  21. I love the colors, perfect for Halloween :)

    ReplyDelete
  22. Wow I love the orange and purple pairing, so unique but really beautiful! xx

    ReplyDelete
  23. Great mani--I love the color combination and the design both!

    ReplyDelete
  24. Replies
    1. really? no, you're just kidding me ;)
      thank you :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...