Saturday, October 18, 2014

Essence 'hello foils!'

Hi there!

I was in 'play mode' whole day long big grin. Among other things (like sponges, vacuum cleaner, cooking, baking etc) I found some time to play with my nails. These are my new toys:

Čitav dan sam provela u 'play modu'  big grin. Između ostalog (poput spužvi, usisivača, kuhanja, pečenja i sličnog), našlo se vremena i za igru s noktima. Evo mojih novih igračkica:




I got nail foil for a review from essence team, and since it's was really long time since last time I used something like it, I decided to give it a try. This one is made for graffiti look, I got 01 'hello flashy!' version. You get two foils in a rounded plastic jar, with instructions inside. For complete look you'll also need transfer solution too. 
When your nail polish is completely dry, apply thin coat of transfer solution. After few seconds, when the transfer solution is almost, but not completely dry, you need to press it down on your nail in a quick motion. Repeat more times, until you're satisfied with the effect. On instructions says that you'll have to do your nails one by one, but I did them all at once. If you're quick, it'll do. My intention wasn't to cover the whole nails, I wanted the foils randomly placed on my nails.

Od essence tima sam dobila neke stvarčice na probu, među njima i foliju za nokte, a kako se već dugo nisam igrala s nečim sličnim, odlučila sam započeti s njom. Namijenjena je za graffiti izgled Vaših noktiju, kod mene je verzija 01 'hello flashy!'. U valjkastoj posudici dobijete dvije folije, s uputama za korištenje. Za nanašanje na nokte trebat će Vam i transferna solucija
Kad je lak potpuno suh, nanesete tanak sloj transferne solucije. Nakon par sekundi, kad je ova skoro, ali ne potpuno suha, pritisnete komadić folije (sjajna strana uvijek ide gore) na nokat i odstranite brzim pokretom. Ponavljajte više puta, na različitim mjestima na noktu, dok niste zadovoljne efektom. Na uputama piše da se manikura s folijom radi nokat po nokat, no ja sam ih nalakirala sve odjednom. Ukoliko ste brze i ne želite sasvim prekriti nokte, to će biti u redu. Ja ovdje nisam imala namjeru sasvim pokriti nokte, htjela sam da komadići folije budu nasumično razbacani po noktu.



First I tried it over essence 'play it cool!'...

Prvo sam ih isprobala preko essence 'play it cool!'...




then over essie 'over the edge'. More of these polishes some other time winking.
Well, it looks so much better over darker polish, if you ask me. It was really a problem to take a proper photo of these foils, it shines so much that my camera goes bananas. Maybe this short video will let you imagine how it looks in reality. Green polish wasn't completely dry, so I made a mess while pressing the foil down. When I was done with manicure, I used slow drying topcoat, because, in my experience, fast drying topcoats will made your foil shrink.

a onda preko essie 'over the edge'. O ovim lakovima više nekom drugom prilikom  winking
Ako mene pitate, bolje mi izgledaju preko tamnijeg laka. Bilo je užasno teško poslikati manikuru, jer folija tako sjaji i reflektira svjetlost da je sasvim izludila moj jadni fotić. Možda se na ovom kratkom videu uvjerite kako to zapravo izgleda. Zeleni lak nije bio sasvim suh (premda je izgledao), pa sam napravila nered u pokušaju ljepljenja folije. Na kraju manikuru sam zatvorila sporosušećim nadlakom, jer, po vlastitom iskustvu, brzosušeći nadlak redovito nagužva foliju.

 

I love the way this foils looks. My nails are ready to party, right big grin
It's easy to work with them, you only have to pay attention that the transfer solution doesn't dry completely, otherwise you won't be able to make the imprint. In Croatian dm drugstores the transfer solution cost 15,90, and transfer foils 12,90 kn. Transfer foils are available in three versions.
Would I recommend these products? Yes, I'm pretty happy with this effect.
How about you, did you like what you just saw?

Odlično mi ovo čudo izgleda. Nokti su spremni za party big grin.
Folijama je zbilja jednostavno rukovati, jedina stvar na koju morate pripaziti je da Vam se transferna solucija ne osuši sasvim (no ne smije biti ni mokra), inače se folija neće zalijepiti za nokte. Kod nas se u dm-u ova folija može kupiti sa 12,90, a transferna solucija za 15,90 kn. Postoje tri verzije folije.
Bih li preporučila proizvode? O da, sasvim sam zadovoljna efektom koji sam dobila.
Što je s Vama, je li Vam se svidjelo ovo što ste vidjele?

Thanks for stopping by, Žana

PR samples

45 comments:

  1. Baš mi se sviđa folija. I dobila si baš super efekt. Gledala sam neki dan te folije dal bi kupila ili ne, ali sad cu se vratiti po njih. :) I više mi se sviđa ova tamnija kombinacija. :) Lajkić za svjetlucanje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. morat ćeš ih nabaviti, ja sam presretna s novom igračkom ;)
      sad još trebam probati nešto ovakvo sa starim folijama :D

      Delete
  2. Baš mi se sviđa kako izgleda na noktima, moram priznati da nisam imala baš neka prevelika očekivanja no rezultat je ugodno iznenađenje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. desi se da essence noviteti budu ili super ili ajme majko... drago mi je da ovaj ide u prvu kategoriju :D

      Delete
  3. Premoćno izgleda preko tamnog laka!

    ReplyDelete
  4. I always loved foils, but rarely use them. This looks very gorgeous, I might give it a try if I see it the next time I go to Germany!

    ReplyDelete
    Replies
    1. me too... there's always so much new stuff so the old one just laying around :(

      Delete
  5. I think I prefer it over the black base because it stands out more then but it's OK on green too :)

    ReplyDelete
  6. I ja imam iste ove i nisam imala problema iako sam nanijela fast drying top coat... nije ih smanjio na noktima

    ReplyDelete
    Replies
    1. super, bolje da nije ;)
      to se redovito dešavalo s onim ranije folijama :(

      Delete
  7. Essie je za party, essence je za proljeće. :D Super efekt a video hipnotizira :D

    ReplyDelete
  8. Prekul izgleda, al ja neman živaca to radit. :D Taman za na party za Novu godinu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. rješen problem novogodišnje manikure ;)
      ma nije ovo tlaka radit, ide super brzo i ne troši živce :D

      Delete
  9. Wow, predivno mi je, pogotovo u kombinaciji s Essićem :D Kako se samo lijepo presijava u videu, baš dobra kombinacija :))

    ReplyDelete
  10. Izgleda zanimljivo, a na videu se vidi i da je bas "blingy" :-) Mislim da sam samo jednom probala neku foliju, samo sto je u pakovanju sa njom bio neki lepak a ne solucija... i posle ulepljivanja nista mi nije ispalo kako sam ocekivala... i tako sam tu foliju negde zaboravila u dubini neke fioke :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. daaa, imam i ja nešto folija i to ljepilo... meni se u principu sviđaju ali nekako me uvijek novije stvarčice zaokupe, sad ću morat iskopat i koju staru ;)

      Delete
    2. Ako iskopam negde tu staru foliju poslacu ti je, mozda ce ti biti korisna... ja sam izgleda izgubljen slucaj sto se tice folija, tracica i svega sto mora da se lepi i odlepljuje... :-)

      Delete
    3. ne šalji nego vježbaj, možda ti se na kraju ipak svidi :D

      Delete
  11. bas sam se pitala kad ce ih netko recenzirat jer sam vec gledala te primamljive folije u mulleru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da si zadovoljna, pa idući put možeš u shopping ;)

      Delete
  12. don't like :( vise bi volila kad bi cili nokat bio popunjen folijom kao npr. vodene naljepnice a da se te boje presijavaju po cijeloj duzini. ovako su samo komadići na noktima što me nije oduševilo :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. e, tako su se prije nosile naljepnice, sad je u điru da idu samo komadići ;)

      Delete
    2. naručila sam ipak onu foliju, jedva čekam da dođe micky ili neki drugi crtani lik :)

      Delete
    3. super, baš me zanima kakve će bit :D

      Delete
  13. Love how it looks over Essie! ;)

    ReplyDelete
  14. super izgleda preko tamnijeg laka :)

    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    ReplyDelete
  15. Nice these foils look good. I've never tried them. I've got a set from Ciate and really should try it soon! :-)

    ReplyDelete
  16. I love foils, these look really nice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i love how they look, i must use them more often... thank you :D

      Delete
  17. It looks very beautiful over dark polish. You make me want to use mine! :-)

    ReplyDelete
  18. joj ja imam neke le folije od prije sto godina jos ih nisam posteno isprobala :sramise:

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...