Sunday, October 5, 2014

September's New In

Hi there!

Hope you haven't forgot about me, I'm still alive big grin. Let me show you my nail-part of  September in few photos.

Nadam se da me niste sasvim zaboravile, još sam uvijek živa big grin. Dozvolite da Vam u par fotki pokažem kako je moj rujan, ili barem njegov 'noktarski' dio izgledao.

 

I've been a good girl, and bought only few things myself. My first impressions: essence nail art express dry drops can really help, but Eveline 3in 1 top coat is good for - nothing, if you ask me.  Essence gel-look topcoat is really glossy, but misses speed drying quality. Essie 'vested interest' I found on discount, from 75,00 to some 13,00 kn, which is almost unbelievable big grin, but haven't tried it yet. Super cute Betty Boop stamping image plate is still waiting for its premiere on my nails, but I already love it.

Opet sam bila dobra, i sama kupila tek par stvarčica. Evo i prvih utisaka o par njih: essence nail art express dry drops stvarno pomažu, ali zato Eveline 3u 1 nadlak nije ni za šta, to čudo obavezno preskočite. Essence gel-looks nadlak je stvarno sjajan, no nedostaje mu brzosušeći finiš. Essie 'vested interest' sam iskopala na akciji, s početne cijene od 75,00 na nekih trinaestak kuna, što je ravno znanstvenoj fantastici big grin, ali ga još nisam stigla isprobati. Preslatka Betty Boop stamping pločica još čeka premijeru na noktima, no već ju jako volim.


P2 SAND STYLE polishes in: 'happy', 'lucky', 'classy' and 'strict', as / kao i...


P2 LOST IN GLITTER  'end up glamorous!' and 'go dangerous', p2 HERE I AM 'cool grey' and 'courageous purple', with VOLUME GLOSS 'diva expressiva' and 'royal beauty' were gift by my dear hubby love struck (he knows what I need, want and love).

Svi gore navedeni lakići su poklon moje jače polovice love struck (zna on što mi treba, što volim i želim).


He also get me p2 CUTICLE CARE gel, ULTRA RICH hand serum and SO GOLD lift-up concentrate for hands and nails. So far, everything looks great. 

Dobila sam i p2 'gel za zanoktice', 'ultra bogati serum za ruke' i SO GOLD koncentrat za ruke i nokte, i za sada - sve odlično izgleda. 

Sweet Suzana from Little thing that make me happy blog send me some polishes: MAX FACTOR 'graffiti', 'odyssey blue' and 'fantasy fire', along with ARTDECO 'iridescent butterfly wings' and NUBAR 'night sparkle'.

 Draga Suzana, znana kao Mala Palčica s Little things that make ma happy bloga, poslala mi je neke lakiće: MAX FACTOR 'graffity', 'odyssey blue' i 'fantasy fire', te ARTDECO 'iridescent butterfly wings' i NUBAR 'night sparkle'.


The package from dear Tanja of Raggio di Luna blog arrived in August, but I forgot to show its content, although you already saw some of these polishes. Inside was KIKO DENIM 'french charcoal', KIKO cupcake 'menta' and DEBORAH 'frizzy yellow', 'flip flop green', 'rebel girl' and 'pistache green' and NYC 'perfect day'. Here comes big virtual hug for these awesome two women big hug.
It seems like I have less and less time for this blog of mine... which I truly regret sad. That just means I'll have to try harder, right winking.

Paket od drage mi Tanje s Raggio di Luna bloga stigao je još u kolovozu, ali sam ga propustila pokazati, premda ste već vidjele neke lakiće iz njega. Unutra su bili KIKO DENIM 'french charcoal', KIKO cupcake 'menta i DEBORAH 'frizzy yellow', 'flip flop green', 'rebel girl' i 'pistache green', kao i NYC 'perfect day'
Ovim super ženama šaljem po veeeeeliki virtualni zagrljaj  big hug.
Izgleda da za svoj blogić imam sve manje i manje vremena... zbog čega iskreno žalim sad. No, to samo znači da ću se morati malo više potruditi, zar ne winking.

Thanks for stopping by, Žana 
 

52 comments:

  1. Nubar lakič izgleda više nego predivno, a i onaj ljubičasti Max factor izgleda zanimljivo :)
    Baš sam radoznala dali p2 gel za zanoktice pomaže šta? Imam grozne probleme s njima, pa mi je dobro došao kakav takav gel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. imala sam njihovu kremicu, uopće nije loša ali do zla boga nepraktično pakiranje, zato sam se odlučila na gel ovaj put... nadam se da bude dobar, u svakom slučaju planiram recenziju ;)

      Delete
  2. Lijepe stvarčice, jedva čekam da nam pokažeš kako lakići izgledaju na noktima, posebno teksturci :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. matte leather su već bili... a čini mi se da smo sve slabe na hrapavce :D

      Delete
  3. So many lovely polishes and pretties :)

    ReplyDelete
  4. So many goodies :D I had 'Go Dangerous' :)

    ReplyDelete
  5. Very nice haul, i love your p2 polishes - the sand styles are great! I want Essie "Vested Interest" too :(...

    xoxo Neru

    ReplyDelete
    Replies
    1. i love p2 sandy :D
      hope you'll get your hands on one vested interest ;)

      Delete
  6. i meni je zapala za oko Beti Bup , jedva cekam da je vidim i P2 lakovi takodje
    ali svi su mi lepi :)

    ReplyDelete
  7. Predivni su ti noviteti, posebno p2 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Vedrana, drago mi je da ti se sviđaju :D

      Delete
  8. bio ti je predivan Noktarski dio mjeseca :D
    3u1 Eveline je koma, slažem se, ništa s njime nisam dobila, čak mi je lakbrže skidao se od njega :D
    mame me ovi P2 preparati za nokte :D i ovaj KIKO DENIM 'french charcoal' izgleda lijepo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :D
      ma 3u 1 je čista vodica, totalno bezveze :(
      svašta lijepog meni ljudi donesu :D

      Delete
  9. divni noviteti, p2 posebno :D
    a za ove p2 mazalice za ruke bih voljela recenzije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. imam namjeru i napisati par riječi o njima... nadam se da će se namjera i realizirati ;)

      Delete
  10. Ooohhhh I can't wait to see swatches of these wonderful polishes.
    (**,)

    ReplyDelete
  11. divni lakici, dodje mi zao sto nisam vise p2 lakica pokupovala kada sam imala prilike :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj, meni se čini da bih poharala dm da se nađem ispred njihove police ;)

      Delete
  12. KIKO <3 Obožavam. Fantasy Fire - nikad prežaljen :( Kako super izgledaju ove kremice i serum p2, šteta što nam (ni to, kao sve ostalo što sam navela :D) nije dostupno ovde :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. uf, ni nama ne bi naškodilo da su nam kiko i p2 dostupni ;)

      Delete
  13. Looks like fun. My girls would love to hang out with you:)
    They love plashing their nails.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL just send them in my direction, i could use some company :D

      Delete
  14. Bravo za dragog, jako lijepo je odabrao :D

    ReplyDelete
  15. divni noviteti! tko bi tebe zaboravio, falis nam sa postovima :(

    ReplyDelete
  16. Pa, gde si ti... nesto si se ulenjila ili si morala malo vremena da posvetis i "jacoj" (hahaha, to mozda samo oni misle da su jaci...) polovini? :-) Oho, stvarno si bila dobra i nisi bas mnogo trosila u septembru! Sreca da se razni pokloni (od dragog ti muza i koleginica lakoholicarki) ne racunaju, hihih...! :-) Sta bih ti odavde odmah ukrala: P2 Sand, sve, i P2 cuticle care gel...! :-)
    Od septembarskih manikira ubedljivo pobedjuju plave patikice! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. šta da se radi, koji put se i 'pravi' život umiješa u ovaj online ;)
      dobivene stvarčice su itekako nadoknadile nedostatak shoppinga :D

      Delete
  17. Great to see you back :-)

    These look like really nice polishes :-)

    ReplyDelete
  18. Kak si se raspištoljila s novitetima :D Sve je super, i najviše me zanimaju P2 proizvodi za njegu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. da raspištoljila, a ja baš bila dobra ;)
      bude par riječi i o njima... ali ih moram temeljito ispitati :D

      Delete
  19. Unhas maravilhosa amei todas tenha uma semana abençoada.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal de youtube: http://www.youtube.com/NekitaReis

    ReplyDelete
  20. Koliko san p2 lakića vidila kod tebe došla san do faze da bi zadavila koga da proban jedan :D Divne stvarčice ko uvik, najviše me zanima koko će ti se svidit ovaj gel za zanoktice, šeraj iskustvo ^^ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da ti se sviđaju :D
      gel ne izgleda loše, premda meni malo fali da se zanoktice sjaje ;)

      Delete
  21. taj jadni vested interest ocito mnogima nije bio zanimljiv kad je jos uvijek ostao na tolikom popustu i ja sam ga po mnogim kosaricama vidjala

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, bar sam ga ja jadnička udomila, bilo mi ga muka samog i tužnog tamo ;)

      Delete
  22. So much stuff! I love the stamping plate, every pattern is awesome :O

    ReplyDelete
  23. Vidim bila si dobra <3
    Jooooj sviđaju mi se gotovo svi P2 lakovi i naravno KIKO cupcake :)
    Morat ću naći neku "špagu za te Kiko lakove :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da dobra, ma ja sam oličenje dobrote, finoće i pristojnosti ;)
      kiko cupcake je sad već jako teško nabaviti :(

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...