Thursday, October 16, 2014

Summer Calling

Hi there!

Here's one of p2 nail polishes, with very well guessed name.

Evo jednog od p2 lakića, s odlično pogođenim imenom.





p2 color victim 'summer calling', two coats, no topcoat, outside / dva sloja, bez nadlaka, vani

P2 'Summer calling' is a coral polish with strong orange undertone and tiny gold glitter, which somehow reminds me more of glass fleck particles. It comes in a 8 ml bottle, with flat medium wide brush. The formula is great, love the drying time, and you only need two coats to see it in its best. Pretty summery and happy color, I'd say. 
But, here's the 'but' part... it really looks bad on my skin tone sad. So, I needed to found a way to wear it after all.

P2 'Summer calling' je koraljni lak koji jako naginje narančastoj, sa sićušnim zlatnim glitterom, koji mene, eto, više podsjeća na glass fleck čestice nego na glitter. Dolazi u bočici od 8 ml, sa srednje širokom ravnom četkicom. Formula mu je odlična, sviđa mi se i vrijeme sušenja, a trebaju Vam tek dva sloja da ga doživite u najboljem izdanju. Ovo je sasvim ljetna i sretna bojica, barem bih ju ja tako opisala.
No, stiže i 'ali' dio... s mojim tenom se zbilja ne slaže  sad. Kako sam ga ipak htjela barem jednom prošetati, morala sam naći način da to i napravim. 




I used striping tape and China Glaze 'evening seduction'. I did it in a hurry, and this is definitely not the tidiest manicure, but I wanted to show you how you can turn 'bad' polish in something that suits you better  winking.
What do you do with polishes that are not quite your first choice?

Poslužila sam se striping trakicama i China Glaze 'evening seduction' lakom. Napravila sam to u žurbi, i ovo definitivno nije jedna od urednijih manikura, no htjela sam Vam ipak pokazati kako lako možete promijeniti 'loš' lak u nešto što Vam više odgovara  winking.
Što Vi uradite s lakom koji Vam ne bi bio prvi izbor?

Thanks for stopping by, Žana 

34 comments:

  1. meni je boja super! imam 2 narančasta laka i zao mi je što ih nemam više. odličan je u kombinaciji sa cg i trakicama :)

    ReplyDelete
  2. What do I do? If I'm 100% sure it isn't my shade, I swap or sell them. If I'm not so sure, I keep them, then it usually happens I don't want to wear them so I swap or sell them :D You did a nice mani with the stripes :)

    ReplyDelete
  3. It is absolutely gorgeous - it reminds me of my favorite orange: China Glaze Riveting!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i just searched for swatches, and you're absolutely right :D

      Delete
  4. lijep je lakić, al' mi je srce brže zakucalo na slovo A na prstenjaku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha, kad se drugi put budem igrala s trakicama, nastojat ću da bude još koje A ;)

      Delete
  5. P2 lakič, što ih mi nemamo u DM drogerijama kao u Njemačkoj :( Ali je baš super ljetna boja <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. o da, ni mi se u hrvatskoj ne bi bunile kad bi stigli ;)
      hvala ti :D

      Delete
  6. Ne mogu da prebolim što P2 nema u Srbiji :( Imaju divnu paletu boja, ova je jako lepa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. srečom sad bar povremeno mogu doći do kojeg p2 lakića... ali voljela bih da ih i uživo mogu gledati :D

      Delete
  7. Prvo primjećen prstenjak, nadan se da je s namjeron rađen! :D Lip lak, baš litnji :D Neke boje mi uvik stoje sa strane, ne budu mi nešto.. Zaborave se, eventualno ih opet nađen pa poludin haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. namjerno, nego šta ;)
      jadni lakići, treba ih lakirati ili proslijediti nekom tko će to raditi :D

      Delete
  8. Gorgeous colour and I love that shimmer :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. that shimmer make it special, thanks Ananka :D

      Delete
  9. I don't think the P2 looks bad on you, but I'm sort of glad you do because that's what made you change it up with the ChG, and I like that look very much. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. this is what i call diplomacy ;)
      thank you Karen :D

      Delete
  10. As for me I liked Summer Calling on you even before nail art ;). Looks cool with design also! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. it looks very appealing in the bottle, but not so great with my tan :(
      we can't all be in love with same colors ;)

      Delete
  11. Meni se ne cini da ti lose stoji, naprotiv :-) Narandzasta nije moja boja, ali ova nije losa... a u svakom slucaju moze da posluzi za nail art kreacije :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni se nekako više čini koraljnim... ma eto, trebalo ga bar prošetati ;)

      Delete
  12. Boja mu je odlična i savršeno u skladu sa imenom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel'da, ime ga savršeno opisuje :D
      hvala Vedrana :D

      Delete
  13. S mojim tenom bi se slagao još manje, ali zato kad si ga popravila s ovim ta,nim...e to već može!!!

    ReplyDelete
  14. i love your nail art, very striking!

    ReplyDelete
  15. I think the polish looks great though! I like how you turned the summer nails into autumn design :D

    ReplyDelete
  16. e zove zove ali je daleko :'( al ova ''pokrivena'' je prikladnija za ovo vrijeme

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto danas mi se ljeto uopće ne čini daleko, vani je prekrasno, a na suncu se jedva da sjedit ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...