Saturday, May 24, 2014

Avon Gel finish polishes


Hi there!

I decided to show all Avon Gel finish polishes in one post. This collection is quite big, it has 24 polishes, but you won't mind too many photos, right winking. So, here they are, arranged the same way as in Avon catalog.

Odlučila sam se 'rješiti' svih Avon Gel finish lakova u jednom postu. Kolekcija je prilično velika, ima čak 24 laka, ali uvjerena sam da Vam previše fotki neće smetati winking. Evo ih dakle, posloženih istim redom kao u Avonovom katalogu. 





limoncello,  three coats, no topcoat



orange crush, two coats, no topcoat



fire cracker, 2 coats, no topcoat



roses are red, 2 coats, no topcoat



red velvet, one coat, no topcoat



candy apple, two coats, no topcoat



wine and dine me, two coats, no topcoat



parfait pink, two coats, no topcoat



very berry, two coats, no topcoat



fabulous, two coats, no topcoat



mauvelous, two coats, no topcoat



perfectly plum, two coats, no topcoat



mudslide, two coats, no topcoat



purplicious, two coats, no topcoat



sheer love, three coats, no topcoat



dazzle pink, four coats, no topcoat



barely there, three coats, no topcoat



lavender sky, one coat, no topcoat



glimmer, two coats, no topcoat



sterling, two coats, no topcoat



creme brulee, four coats, no topcoat



envy, one coat, no topcoat



marine blue, two coats, no topcoat



royal vendetta, two coats, no topcoat

And last, but not the least, here are the photos of the brush from this line:

Na kraju, isto tako važne, evo i kista iz ove linije:



What's in common to all these polishes is super glossy or gel look finish. The pigmentation varies from color to color, few of them need only one coat, majority two for perfect look, some of them even more. As for durability, it also depend from color to color. I'm wearing 'Sterling' for four full days, and it looks great. But, with top coat. The brush is classic I'd say, it spreads perfectly over the nail, and it won't make you any problems while applying the polish. Drying time is ok, some half hour later you can do everything you want. 
Top three, in my book, are Sterling, Lavender Sky and Limoncello big grin... but, I must say, it was really hard decision.
I'm sure everyone can found color or two for falling in love. 
And I must, once more, express my gratitude to Avon which provided me with this collection kiss.

Ono što je svim ovim lakovima zajedničko je taj super sjajan, odnosno gel finish. Pigmentacija varira od boje do boje, par ih je nosivo u jednom sloju, većina s dva savršeno izgleda, ali nekima će trebati i više od toga. Što se tiče trajnosti, i to ovisi od boje do boje. Nosim 'Sterling' puna četiri dana, i tek se naziru izlizani vrhovi. Ali, s nadlakom, sam ne bi tako trajao. Četkica je klasična, rekla bih, lako se širi preko nokta i neće Vam praviti probleme pri lakiranju. Vrijeme sušenja je ok, nekih pola sata kasnije mogle biste već sigurno upotrebljavati ruke. 
Meni najprimaljivije izgledaju Sterling, Lavender Sky i Limoncello big grin, no moram reći, kako je odluka bila teška, i već sutradan bi možda bila drugačija. 
Sigurna sam da svaka od Vas može naći barem nijansu ili dvije u koju će se zaljubiti.
I još jednom, moram izraziti zahvalnost Avon timu koji mi je osigurao kolekciju kiss.

Thanks for stopping by, Žana 

PR samples 

57 comments:

  1. Uh, kako puno bolje izgledaju nijanse na noktima, odmah ih vise zelim :D
    Bas si to junacki odradila, sve nalakirala i pofotkala, a cak nisu ni dugo kod tebe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti, eto potrudila sam se, a to mi baš teško palo ;)

      Delete
  2. Koje divne boje :D Predivni lakići, a favorit mi je envy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, krasotan je, još kad sam vidjela da mi je jedan sloj dovoljan, što da ti kažem <3

      Delete
  3. i love this nail polishes :)) i have 10 of them :) you have all ??

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete
  4. Krasni su :)
    Ja sam se ipak odlučila na 4 posta s obzirom da imam po 7 fotki po boji, ali sam ih zato na FB page sve strpala u jedan album :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma počela po malo, pa ih ipak odlučila izbacit sve odjednom, proteglo bi se to pomalo na mjesec dana, a onda bi uletilo nešto drugo i nikad kraja, ovako sam mirna ;)

      Delete
  5. super linija, odlične boje od kojih 2-3 nisu po mom guštu

    ReplyDelete
  6. Limuni, vino i lavanda najlipše boje, pa jesan li dalmatinka ili šta :D 'Envy' i 'Marine blue' ti predivno idu uz kožu, a za 'Royal Vendetta' bi nekoga sačekala u kutu mračne ulice :D I kist im je diiiiivan! *_*

    ReplyDelete
  7. Ajme ovaj zadnji plavi <3 <3 želim si takvu nijansu otkako sam ugledala Diorov Sailor koji mi je puno preskup šmrc

    ReplyDelete
    Replies
    1. zato ovaj može poslužiti kao odlična zamjena :D

      Delete
  8. Da, par.. Lakše mi je izbrojati one koji mi nisu napeti :D Evo par favorita: candy apple, parfait pink, very berry, fabulous, purplicious, sheer love. To baš i nije par.. To su tri para :/. Teško je, zaista je teško.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila sam totalno optimistična kad sam rekla da se može izabrati par lakića ;)
      ja sam izgrizla nokte dok sam se odlučila za tri lol

      Delete
    2. Zamisli, kad napokon izaberes nemas vise na sto mazati. Zvuci kao plot uzasnog horora!

      Delete
    3. ma ne zovi vraga, to je zbilja horor ;)

      Delete
  9. Red Velvet is my favorite, closely followed by Perfectly Plum and Royal Vendetta - but it's hard to choose...
    It's been interesting to see them all, in one great post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. glad you like the post, see you're still in love with vampy shades :D

      Delete
  10. Limoncell, Mudslide, Envy i Marine Blue su mi se baš izdvojili iz cele ove ekipe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. super, i meni se sviđaju... ok, ima tek par nijansi kakve zbilja ne nosim, ali teška srca bih se ijedne odrekla :D

      Delete
  11. Meni se najvise dopadaju Royal vendetta, Limoncello i Perfectly plum mada ima tu jos zanimljivih boja. ;)

    ReplyDelete
  12. predivni suu!!!!
    moji favoriti su i želim :D :
    Wine and Dine me, Mauveolus, Perfectly Plum i Marine Blue :D

    ReplyDelete
  13. Uuu, koliko barv! Predvsem klasične, a lepe.

    ReplyDelete
  14. Svidja mi se pink, envy i royal vendeta :)

    ReplyDelete
  15. Wow! Bravo za Avon, a tebi kapa dolje. Trebalo je napisat ovaj post, A meni šljokićavi.ne znam zašto ali svi u kojoj god boji bili.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nije bilo baš previše pisanja, pustila sam fotke da govore ;)

      Delete
  16. uff, tole pa so konkretni lepotci :D ampak royal vendetta mi je najlepši ;)

    ReplyDelete
  17. Svi su krasni, svaka čast na trudu. Perfectly plum, envy i royal vendetta su definitvno moji favoriti. <3

    ReplyDelete
  18. Svaka čast! Stvarno si se potrudila:)) Mislim da mitreba barem 5-6 nijansi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. lakiranje noktiju je bilo zadovoljstvo, muka je bila izabrati favorite ;)

      Delete
  19. Lijepo ih je vidjeti sve na jednom mjestu :) Krasna kolekcija!

    ReplyDelete
  20. I like too many of them :). Gorgeous swatches!

    ReplyDelete
  21. Lavender Sky, Marine Blue, Royal Vendetta... i ne obavezno ovim redosledom :-) Zatim Mauvelous, Mudslide i Sheer Love :-) Eto, ogranicila bih se na ovih 6 komada... :-) Limoncello?...Neee... :-)

    ReplyDelete
  22. Jedva cekam da vidim tvoj mesecni kolaz za maj, ima da bude pun krcat novih lakova :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, nisam ga se niti sjetila dok nisam vidjela ovaj komentar, hvala ti :*
      danas ću to ispraviti :D

      Delete
  23. Bome si bila vrijedna, favoriti, purplicious, vendetta, limoncello i orange crush :D a ostatak, za svakog ponesto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, zbilja paleta od koje svatko može nešto izvući za sebe ;)
      mene je limoncello totalno oduševio, inaće baš se i nisam držala za ljubiteljicu žutanjaka :D

      Delete
  24. Svaka ti čast. Bome je bilo posla. :) Moj vječiti problem je što mi se svi sviđaju. Tako je i sada. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o da, sasvim te razumijem, imam i ja sličnih problema ;)

      Delete
  25. sto volim zutu boju ovih dana,,super izgleda na tvojim noktima.dopadaju mi se sve crvene kremaste boje i royal plava ! bas sam uzivala gledajuci boje !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      sad kad se vratim na ove fotke i vidim kako su mi nokti kriminalni, najradije bih ih sve nanovo pofotkala ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...