Thursday, February 23, 2012

Joy with dots

Hi my friends!


This lovely polish was waiting for its walk in the sun too long... it was a gift from dear Dolores, and yes, she's back !
It's Joy 353, gorgeous violet (mine kind of color) with lots of shimmer and tiny glitters, which you can see better on pics taken in the shade (the last two)... but I didn't want to leave it just like that so I added some dots, irregular and in no form, just layered them on my nails (with Essence 'viva la green').
Ovaj krasan lakić je predugo čekao da ga prošetam po suncu... bio je poklon od drage Dolores, i da, ona nam se vratila !
To je Joy 353, krasna ljubičasta (moj tip) s tonom shimmera i glittera, kojeg ćete bolje vidjeti na fotkama poslikanim u sjeni (zadnje dvije)... ali nisam ga htjela ostaviti samog pa sam dodala točkice, nepravilne i bez forme, samo ih nabacala po noktima (s Essenceovim 'viva la greeen). 





Sarah from Chalkboard Nails blog is hosting a nail art contest, with dotting tool theme, I'm going there... are you coming with me?
Sara s bloga Chalkboard Nails je domaćica natjecanja u nail artu, s temom - točkalice, idem tamo... hoćete li sa mnom?


Till the next polishing... love, Žana

42 comments:

  1. Uuuuu,krasan je *_*!Btw,imaš neke nagradice kod mene ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel' da :-D
      hvala ti, idem po njih i nosim ih doma ;-D

      Delete
  2. Predivni su, sviđa mi se kombinacija boja!!!

    ReplyDelete
  3. OHMG that's weird, I just finished planning next week, and I have from the vault found something almost identical, not the same colors though - how weird is that. Of course I like it :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, that's just one more proof - great minds thinking as one ;-D

      Delete
  4. Uf s točkicama,ja mislim,ne može se pogriješiti!Ja ih obožavam....

    Hvala ti na posjeti i lijepim rječima ;)

    ReplyDelete
  5. Jako mi se svidja, dobra kombinacija :) ^^

    ReplyDelete
  6. Izgleda sasvim pristojno, imam osjećaj da je sama manikura oduzela podosta vremena.
    Idem zavirit kud nas vodiš :))

    ReplyDelete
  7. What a fun mani! That purple reminds me of one of the Orly Cosmic FX--Galaxy Girl I think it's called.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you dear :-D
      now that you're mention it... it looks like a dupe , woohoo, now i can clean galaxy girl from my wish list ;-D

      Delete
  8. Čuj, draga... Da sam se ja tako igrala, to bi ti bilo nabacano, a ovo je odlično! Baš mi se sviđa kontrast boja! :) Kiss!

    ReplyDelete
  9. E meni su te točkice baš kul detalj! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti, znači definitivno bolje od prošle sumorne manikure ;-D

      Delete
    2. "This is how 'the dawn is broken' should look like" uopšte nije bila sumorna manikura, meni je baš bila lepa!

      Delete
    3. hvala ti :-D
      nekima se nije svidila ;-D

      Delete
  10. Sviđa mi se manikura, vesela je i za ovo učestvovanje na takmičenju Chalkboard Nails ti želim: "Brake a leg"!!! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... drago mi je da ti se sviđa, ali tamo ima brdo originalnijih manikura, samo sam htjela učestvovati :-D

      Delete
    2. Evo sad ja nešto smišljam, valjda će nešto od tih ideja da mi uspe, pa ću da pobedim, hahaha! :-)

      Delete
  11. the green dots are so "spring-like", love it! :)

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. hvala ti... ma ne nadam se ničemu, ali kad sam vidila točkice morala sam i ja stavit koju ;-D

      Delete
  13. Looks great!
    Love the underground polish!

    ReplyDelete
  14. Sretno na contestu :) Fino ti izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... ali ženo tamo ima 500 ljudi, prava gužva ;-D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...