Wednesday, February 1, 2012

Dr Pink

Hi my friends!


Hope you're all OK today, and this bad and cold weather won't harm your good will... or ability to polish your nails .   On the nails now...
Nadam se da ste mi svi dobro danas, i da ovo loše i hladno vrijeme neće utjecati na vašu dobru volju... ili sposobnost lakiranja noktiju . Na noktiće... 


The base color is Aura 'Dr Pink', darker version of hot pink color, two coats on my nails, jelly finish, I love the drying time... great polish indeed... except for this Perfect Matt sticker on it, it's not mat at all, but I don't mind. Then I thought about some french... but I couldn't decide for white or black, so I used both , even added some silver on it. 
I love how it's turned up... what do you think? 
Podloga je Aurin 'Dr Pink', nešto tamnija verzija hot pink boje, dva sloja na noktima, ima jelly finiš, vrijeme sušenja je apsolutno fantastično... ma super lak... osim ove glupe naljepnice Perfect Matt koja stvarno nema veze sa ovim lakom, doduše ni ne smeta mi. A onda mi je pao na pamet french... pa se nisam mogla odlučiti crni ili bijeli, i na kraju sam stavila oba , čak dodala i malo srebrne. 
Sviđa mi se kako je ispalo... a šta vi mislite?

Till the next polishing... love, Žana

  

39 comments:

  1. Lijepo izgleda i sviđa mi se :)
    A baš je matt haha :D
    I ja pišem post u kojem je jedna manikura sa crvenom, bijelom i srebrenom bojom.. Samo mi je crna falila da nam budu braća :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :-D
      kao što vidiš, mat definitivno :-p
      aj brzo dodaj malo crne ;-)

      Delete
  2. Super kombinacija barv! Mi je zelo všeč.

    ReplyDelete
  3. Nice nails :)
    The weather is awful and I'm ill ;/

    ReplyDelete
  4. Bas dobro izgleda,super je ispalo:)

    ReplyDelete
  5. Lijepi i elegantni, bas su pink chic:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti, hehe a chic sam od glave do pete ;-D

      Delete
  6. The necklace is the Evenstar from "The Lord of the Rings", Arwen's necklace.

    ReplyDelete
  7. odlično je :)
    imam osjećaj da čak i nokte produži :)

    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :-D
      istina, i meni se čini da mi nokti djeluju duže ;-D

      Delete
  8. Mene podsjeća na Power Rangerse :D Tak neki znak su oni imali :p Super je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. možebitno, sjećam se kroz maglu, to sam gledala s klincem ;-D

      Delete
  9. Odlično! Bome za to treba mirna ruka i puno strpljenja

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... trebale bi se dogovorit za razmjenu znanja - ti mene naučiš frostirat čaše, ja tebe lakirat nokte ;-D

      Delete
  10. Pa baš je fora ovako, djeluje malo u prometnom duhu i to. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala... možda malo i liči na koji prometni znak, samo ne znam koji ;-D

      Delete
  11. ajme super mi izgleda, ova roza mi je bas lijepa, ovih aura nema kod nas za kupit ili?

    ReplyDelete
  12. Sviđa mi se tvoja manikura, lepa je kombinacija boja i sviđa mi se kako ti stoji Dr. Pink :-)
    Ja već skoro mesec dana na prstima desne ruke imam promrzline (imam lošu takozvanu "perifernu cirkulaciju", ufff...), pijem neki lek koji mi slabo pomaže, pa su mi 2 prsta još uvek u dosta lošem stanju i dosta su "buckasti", još uvek ne mogu da ih savijem kako treba.. :-(
    Ali, imam jaku volju za ukrašavanjem noktiju, tako da ne odustajem..! Napred u nove pobede! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      po tvojim radovima se ne vidi da imaš takvih problema, baš mi je žao, nadam se da će s prolaskom zime proći :-(

      Delete
    2. Hvala, i ja se nadam da ću se uskoro izlečiti.. Na sreću, ovog puta je nastradala samo desna ruka, čak sam i prsten sa desne ruke prebacila na levu, pa ga tako nosim zajedno sa burmom.. Ej, ako nastrada i leva ruka, moraću da zatvorim blog do proleća!!! :-)))

      Delete
  13. Odlično izgleda! Sviđa mi se *___*

    ReplyDelete
  14. Ponovno si me nadahnula da počnem opet sa svojim ludorijama na noktima. P.S. daj svrati malo do mene, eno sam postala koji novi post :D Pusa

    ReplyDelete
    Replies
    1. a dobro si se više sitila :-p
      drago mi je da si nam se vratila XD

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...