Monday, February 27, 2012

Dry marble manicure

Hi my friends!


At Raggio di Luna's blog I saw this gorgeous manicure, and I just had to try it myself. She's done a great job with it, hope you'll agree with me . I'm not so happy with my own... but I'll keep practicing until I got it perfect!
Na Raggio di Luna blogu sam vidjela ovu prekrasnu manikuru, i morala je probati. Ona to super radi, vjerujem da ćete se složiti sa mnom . Nisam baš zadovoljna s ovom... morat ću još vježbati! 




The prettiest nail... naj nokat   

As base I used Opi 'yoga-ta get this blue', than marbleize it with white and silver polishes. It looks great on nails, better in rl than this close up on the photos . This is my very first Opi, thanks to my dear friend Dubravka ... and I love it! It's really great color, it looks a lot like my favorite blue - Catrice 'it blue my mind', I have to make a comparison sometimes. The brush in Opi is wide, so it's really easy to do with it, the polish dries pretty fast - no objection from my side 
Kao bazu sam koristila Opi 'yoga-ta get this blue', pa ga 'mramorizirala' s bijelim i srebrnim lakom. Super izgleda, bolje uživo nego ovako izbliza na fotkama . Ovo je moj prvi Opi, zahvaljujući teti Dubravki ... i obožavam ga! Boja je zbilja krasna, izgleda kao moja omiljena modra od Catrice 'it blue my mind', trebala bih ih baš usporediti. Četkica je prilično široka pa je lako raditi s njom, suši se prilično brzo - stvarno nemam primjedbi .    


What do you think of this kind of manicure? Would you like to know how to do it?
Što vi mislite o ovakvim manikurama? Zanima li vas kako ih napraviti?


Till the next polishing... love, Žana

51 comments:

  1. O, to moram poskusiti tudi jaz! =)
    Do zdaj sem jo videla samo pri Raggio in tebi in obe sta me navdušili! Pleg tega se mi ta tehnika zdi lažja od water marbla, ker nikjer ni vodnih mehurčkov, marble pa je bolj fin oz. droben. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. definitivno je puno lakše od vodenog ;-D
      drago mi je da ti se sviđa, hvala :-D

      Delete
  2. I like it, and I'm in love with blue at the moment hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. the blue is my first love... after black, of course ;-D

      Delete
  3. I love the marble effect! I once tried the water marble but it's too much work :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks :-D
      oh, the water marble is a nightmare for me :-(

      Delete
  4. looks like sea waves :). I would like to know how did you do it :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks... i'll put it in one of the next posts :-D

      Delete
  5. Uf, sjajno je, bas mnogo dobro izgleda, e ovako nesto bi i ja mozda pokusala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. probat ću što prije odradit nekakav tutorijal, nije teško ;-D

      Delete
  6. Meni se baš sviđa manikura, totalno je originalna. E samo da znaš da si "kriva", jer počela sam si lakirati nokte i to u svakakvim kombinacijama. Ne slikam i objavljujem, jer fotić mi je katastrofa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha, neka, da i ja na nekog utjećem... nadam se da ljudi oko tebe ne kukaju da sam te pokvarila ;-D

      Delete
  7. I meni je pravi water marble noćna mora, mada sam ga samo jedno popodne isprobavala; moraću da sama sebi dam još jednu šansu sa water marble-om...!
    Mislim da ti je ovaj dry water marble vrlo lepo ispao, o boji da ne govorimo :-) Nokat koji mi se najviše dopada je nokat na domalom prstu, pa tek onda nokat na palcu
    :-)
    Hvala što mi reklamiraš blog, baš si zlatna! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina, zapackala sam i sebe i pola sobe, a još pametnica išla radit s crnim lakom ;-)
      hvala tebi :-D

      Delete
  8. Meni ti je ovo super,i čekan momenat da i ja provam ovu šemu :D

    ReplyDelete
  9. Super izgleda, bas je lijepa:-))

    ReplyDelete
  10. Nemam ni ja nikakvih primjedbi.Ovo je totalno marmorizirajuće :)

    ReplyDelete
  11. Izgleda res lepo, pa še manj packanja je kot pri "mokrem" marblingu =).
    Sem nekje videla tutorial, ampak sem že pozabila kako gre =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina, brže i čišće... bude i tutorijal, stay tuned ;-D

      Delete
  12. This is really awesome and very cool! I love it!

    ReplyDelete
  13. Dobro je ispalo, cak bolje nego kod devojke ciji si link ostavila. :] Tvoje mi se vise svidja jer je manje zamrljano. :D Cini mi se da sam istu tehniku koristila kad sam pravila Nutella Nail Design. Moracu opet da probam nesto ovako, bas mi se svidja rezultat! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      baš sam pogledala tvoju nutellu, to je to :-D

      Delete
    2. ^^ Ima li ova tehnika ime? Ja nisam znala ni da postoji. X'D

      Delete
    3. dry marble ili suho mramoniziranje lol, ipak zvuči bolje na engleskom ;-D

      Delete
  14. oooh very awesome, id love to see a tutorial!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks, hope you'll be happy with the tutorial to ;-D

      Delete
  15. This looks fantastic!! I LOVE the colour combo too~xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično je ispalo! Ja bih se sva zaprljala s time! Budem jednom probala, uvijek me mami, ali nikako da to napravim :D
      Budi mi pozdravljena!

      Delete
    2. Minnie, thanks a lot :-D

      Melody of Beauty... hvala ti... evo i tutorijal, bez packanja, obećajem ;-D

      Delete
  16. Super mi je ovo,pošto mi mokri marble ne uspijeva,mogla bi napraviti neki tutić ;))
    A Opi je prekrasan!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. uf, ni ja sa vodenim nikako na zelenu granu :-p
      tutorijal je već vani, a opi... opet sam se zaljubila *.*

      Delete
  17. Tole je čist super. In se že veselim kakšnega tutoriala.

    Na mojem blogu te čaka nagrada in tag :)

    ReplyDelete
  18. Looks like fun! I haven't tried dry marbling yet.

    ReplyDelete
  19. This is definitely adorable. :)

    ReplyDelete
  20. da si uzela platno i to isto na njemu napravila, dobila bi postmodernističku sliku, LOL. probaj. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha, a mogla sam, samo su moja platna puno manja ;-D

      Delete
  21. I love these! So pretty!

    eclairecollier.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. This is really pretty! It's just so fun and wavy and neat! ^.^

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...