Monday, February 20, 2012

This is how 'the dawn is broken' should look like

Hi my friends!


The weather outside is not so good, day is grey, the rain is just about to start... so I pull up something that suits the day . But the bad weather didn't stop me from enjoying my walk in the wind!
It's Essence's 'the dawn is broken' nail polish from the Vampire's love collection. I love it on it self, but layered with this polish looks so much better. 
Vrijeme vani ne izgleda baš najbolje, dan je siv, kiša samo što ne počne... pa sam izvukla nešto što bi odgovaralo takvom danu . Ali vrijeme me nije spriječilo da uživam u šetnji po vjetru!
Naravno, radi se o Essenceovom 'the dawn is broken' lakiću iz 'Vampire's love' kolekcije. Sviđa mi se i sam, ali sa slojem ovog laka izgleda puuuuno bolje.





Can you guess which polish is that? I'd like to know how bad you addiction is 
Slutite o kojem se laku radi? Baš me zanima koliko je duboka vaša ovisnost ... i nećete ga naći u Hrvatskoj, možda vam to olakša.  



I used Afrodita's cuticle remover, it seems like I held it too long, it made my skin and even nails peel off 
Koristila sam Afroditin odstranjivač zanoktica, izgleda da sam ga predugo držala jer mi je ogulio ne samo kožu već i nokte 



Till the next polishing... love, Žana

47 comments:

  1. Imaš prav - tako bi bil še boljši!

    ReplyDelete
  2. The Dawn Is Broken with Black Polka Dots - that was easy - and it looks great too :) I love the BPD.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I just realized that I gave away just HOW bad my addiction is - siiigh - I need help ;)

      Delete
    2. lol, you're the worst... but you're right :-D

      Delete
    3. OK, then I suppose I win 50 bottles of polish, yes, yes, YESSSSS - riiight???? sweeeeet Zana :)

      Delete
    4. sadly no :-(
      but you win the title of the greatest polish addict i know ;-D

      Delete
    5. OH, thank you for this outstandingly honorable (or maybe not ;)) title hahahaha :)))

      Delete
  3. Ooo! I love this! It came out so pretty! I'm going to try this as well:) Did you use L.A Girl Uninhibited or Nubar Black Polka Dot?

    ReplyDelete
  4. I love this Essence collection.

    ReplyDelete
  5. Nubar Black Polka Dot? anyway, super izgleda, meni je taj essence bio ocu-necu i ipak ga nisam uzela, zbog tih zrnaca/tackica/hrapavosti/kojecega sto sam videla na svim swatchevima, mada moram priznati da jako lepo izgleda

    ReplyDelete
    Replies
    1. bravo :-D
      ja sam ćopila čitavu kolekciju, i baš mi je drago zbog toga ;-D

      Delete
  6. Kao sto rekoh na Faceu mislila sam da je LA Girl Uninhibited, ali njega ima kod nas za kupit pa sam ocito profulala, tako da se pridruzujem ovim nubarima gore :)

    ReplyDelete
  7. I meni se čini da je Nubar Black polka dot :). I ljepše je s njim. Imam ovaj Essence i sviđa mi se cementasti izgled ali boja mi ne stoji uz put.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma da, nubar je, da bar lak ima ove sitnije točkice ;-D
      šteta... ja ga se ipak ne bih odrekla ;-D

      Delete
  8. JAko mi se ovo sviđa! VOlim srebrnasto sive tonove, a ove crne točkice su baš točka na i.:) <3 Ljubim

    ReplyDelete
  9. Iskreno, nisam znala koji je :) Imaš award kod mene na blogu :)

    ReplyDelete
  10. Really gorgeous polish! But I have no idea which one it is!! You have so many cool polishes:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks, it's nubar black polka dot... you can never have too much polishes ;-D

      Delete
  11. Ja sam neznalica :-) nisam imala ni blagu ideju koji bi to lak mogao biti :-) ali moraš mi oprostiti, tek je počela da me hvata "zavisnost" od lakova... :-)
    U svakom slučaju, vrlo lepa kombinacija i super ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala... samo polako, svašta ćeš ti još naučit s nama ;-D

      Delete
  12. Ma sve kaj je broken meni je zakon :))

    ReplyDelete
  13. Ja nisam pojma imala koji je lakić al u svakom slučaju sviđa mi se kako izgledaju zajedno! Bolje mi je u kombinaciji nego samo Down is broken...inače nemam ga u svojoj kolekciji i sad mi je nekako žao :(

    ReplyDelete
  14. Slazem se, ovakav bi bio savrsen :)
    (mozda jos jedan sloj tog crnog preko :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma pametna sam ja... hihi, još malo crnila, ha ;-D

      Delete
  15. Meni je ova tvoja manikura malo pretmurna. Možda bi bila bolja da si ovaj šljokičasti kombinirala s nekom drugom bojom ili da si ga samo npr. stavila na vrh nokta. Ne kritiziram, to je samo moje mišljenje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam ovo ni shvatila kao kritiku, zamisli kako bi svijet bio dosadno mjesto da se svi o svemu slažemo :-(
      ali mislim da ću ove šljokice često upotrebljavati ;-D

      Delete
    2. A sa šljokicama se uvijek slažem! :D

      Delete
  16. i'm sorry, i have to delete your other posts here, please don't spam me with links :-(

    ReplyDelete
  17. Of course I recognized the Polka Dot. :) As for the Online SEO person, I deleted all their posts on my blog. Very spammy behavior on their part.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i first saw it on your blog ;-D
      i don't like this kind of comments either :-(

      Delete
  18. What a great combo!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...