Friday, February 17, 2012

Friday I'm in love

Hi my friend!


I love my new manicure...
Vooolim ovu manikuru...



The last picture taken in the shadow, the rest of them in the sun. 
As base color I used 'true love' from Essence's 'Vampire's love' collection, and this gorgeous silver sparkling crackle is Misslyn 703, given to me by ItGirl as token of appreciation for hosting the giveaway. Thanks guys, I really love it! 
Zadnja fotka poslikana u sjeni, ostatak na suncu.
Za bazu sam koristila 'true love' iz Essenceove 'Vampire's love' kolekcije, a ovaj fantastični srebrni iskričavi crackle je Misslyn 703, kojeg sam dobila od ItGirl u znak zahvalnosti što sam bila domaćica darivanju. Hvala, baš mi se sviđa!

Do you love friday? Song of my youth is one of the reasons why I love this  day...
Volite li petak? Pjesma moje mladosti je tek jedan od razloga zašto ga ja volim...

Till next polishing... love, Žana


p.s. I added a banner for Minnie's giveaway, because I really appreciate what this girl is doing, and honestly think that she deserves a lot more followers, if you don't believe me, just check her blog 
p.s. dodala sam i banner za Minnie-no darivanje, jer stvarno cijenim ono što cura radi, i mislim da zaslužuje i puno više sljedbenika nego što ih ima, ako meni ne vjerujete, slobodno provjerite njen blog 

39 comments:

  1. LOL I'm sure you husband would like it to be him hahahaha - but I can see why you love it :)
    And thanks for making me word verification free, the new double words are sooo terrible, so hard to read, I really hate them...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, you're crazy :-D
      so true, it's too annoying :-p

      Delete
  2. Fantastična kombinacija! Pa pesem je tudi zakon :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :-D
      ma tko to ne voli ovu stvar... naročito petkom ;-D

      Delete
  3. Super kombinacija, mnogo mi se svidja srebrni crackle, bas lepo puca

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, oduševljena sam crackleom, trebat ću probat još koji njihov lakić, ovo mi je tek prvi ;-D

      Delete
  4. Super kombinacija, a i ja volim tu pesmu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da ti se sviđa i manikura i pjesmuljak :-D

      Delete
  5. Žana, ovo je divno! Znaš da se ja svaki put raspametim kad svratim kod tebe! :* Ljubim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. srce si... ali čuvaj pamet, trebat će ti još koji put u životu ;-D

      Delete
  6. nice crackle and song! ;)

    ReplyDelete
  7. Aaaaaaaaaaa,imamo identičnu manikuru danas,također vampirac za podlogu,samo moj srebrni crackle nije Misslyn,nego P2,kako ću sada objaviti post a da te besramno ne iskopiram ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a stvarno, svašta baš :-p
      sačekaj koji mjesec pa onda postaj ;-D

      Delete
    2. Već sam ja smislila nešto drugo,a ionako imam već slićnu manikuru na blogu,tako da ću ovu preskočiti;D

      Delete
    3. nije radi tebe,imam već jednu skoro istu,pa da se ne ponavljam,a imam i novi lakić za pokazati ;D

      Delete
    4. a kad je novi, samo ti njega pokaži ;-D

      Delete
  8. Danas sam mislila na tebe :) i kupila sam si 5 novih lakova... i spremila ih na sigurno... al sam onda ipak isprobala onaj 'nude' boje sa confetti prozirnim lakom i sad se moji nokti vesele nakon poduže apstinencije :D

    ontopic, crackle na noktima mi nekako nikako da priraste srcu, just not me, čak ni sa šljokicama :)

    puse šaljem :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, sjetila me se kad si kupila toliko lakova ;-D
      eto se i tvoji noktići imaju čemu radovat :-D

      Delete
  9. Sad sam skužila da od svoje skromne kolekcije lakova (nekih 25-30 komada) nemam ni jedan takav pucajući lak. Morat ću si ga nabaviti, jer mi se čini totalno zgodnim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto razloga za novi shopping ;-D
      ovo je super kad ne želiš samo lak na noktima a nemaš volje za neko crtanje i ukrašavanje ;-D

      Delete
  10. Volim ovu šljašteću manikuricu :) nadam se da si imala divan vikend ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... vikend je bio pristojan ;-D
      ali ja nisam :-p

      Delete
  11. Nemam rijeći. Jednostavno je mrak!

    ReplyDelete
  12. Odlična kombinacija, Misslyn lakić baš lijepo puca :)

    ReplyDelete
  13. Fino puca a sviđa mi se i kombinacija boja :)
    I ja imam jedan njihov crackle, ali obični bijeli :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      meni je ovo prvi susret s misslyn brandom :-D

      Delete
  14. aaaa Cureovci me često uveseljavaju ujutro dok slušam mjuzu na putu do posla :) ...imam par Misslyn lakova i jako sam zadovoljna s njima, na meni dugo traju...a ova tvoja pucketava manikura bi mi bila savršeno pasala uz novogodišnji makeup i outfit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa trebala si onda svratiti na manikuru ;)
      neka cureovaca, neka sviraju, uvik me podignu :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...