Thursday, April 17, 2014

Empty #4

Hi there!

Sorry girls, this post will be in Croatian only.


Zahvaljujući bloganju i svim beauty blogericama koje čitam postala sam pravi hrčak, jer svako malo naletim na nešto što bih htjela probati big grin.
Zadnji ovakav post bio je skoro pred godinu dana, prošle godine u lipnju, pa se skupilo prilično toga. No, s početkom nove godine odlučila sam očistiti staro smeće i napraviti mjesta za novo winking. Sve što vidite, ispražnjeno je u tekućoj godini. 




Proizvodi koji su jednom bili na mom licu. Da napomenem još jednom, moja je koža mješovita, s obrazima sklonim sušenju, perutanju i iritaciji, te masnijom t-zonom, osobito surlom tongue


KOZMO Blago mlijeko za čišćenje lica s lavandom i nevenom (za Kozmo proizvodi Olival) me na prvu oduševilo. Ima malo intenzivniji lavandast miris koji bi nekima mogao smetati, meni osobno nije. Nije čisto mlijeko, ima skoro pa uljastu strukturu, a posao je odrađivao pristojno, uredno bi odstranio ostatke make-upa... osim maskare. Trenutno praznim još jednu bočicu, i mislim da sam time završila s ovim mlijekom. Premda nije loše, micelarne su puno bolji izbor. 
Olea hidratantni tonik za njegu lica (za Kozmo by Afrodita) mi je odličan! Ima blag, nenametljiv miris, osvježi lice i trenutno mi ublaži crvenilo, a iza njega se krema ili serum bolje upiju. Ovom ću se sigurno vratiti još koji put. 
Mixa Tonik za čišćenje lica protiv isušivanja kože me mirisom baš nije oduševio, ali prolazi jer se ne zadržava na koži. Nije bio loš... najveća zamjerka je nespretna pumpica koja izbaci i previše proizvoda, i predaleko. I ovaj trenutno skine crvenilo s lica i pripremi kožu za daljnju njegu. Ipak, ako bih morala birati između njega i prethodnika, radije bih se odlučila za Olea-in proizvod. 


Balea Piling za pranje lica s mirisom maline, za sve tipove kože je super-blagi piling koji se može često koristiti. Osvježi lice, i nije mi previše isušivao kožu. Najveći plus, ujedno i mana mu je jak miris, koji se neće zadržati na koži, ali često imam dane kad jednostavno ne podnosim ovakve mirise... tako da, nisam ni sama sigurna što da radim s njim. S druge strane, nekim danima mi se čin prejestiv. Mislim da ću ponovnu kupovinu ipak preskočiti. 
Balea Aqua Serum. Što reći o njemu a da već ćule niste? Bez njega doslovno ne mogu, koristim ga svaki dan, ujutro za dobar dan, uvečer za dobar san winking. Dobro, dobro, navečer ga znam i preskočiti, ali jutrom nikako. Nakon tonika, nanesem ga na kožu i kad ga koža popije, nastavljam, obično s bb kremicom ili tekućim puderom. Moja koža se drastično promijenila, iz suhe je prešla u mješovitu (možda je tome kriva i ova super-blaga zima!?), tako da mi je ovakva hidratacija većinom dovoljna. Hladnijih dana moram pojačati njegu s kakvim bogatijim serumom ili kremom, no inače odlično odradi svoj posao. Ne vjerujem da bi baš previše bio učinkovit na suhoj koži, ali vrijedi probati. Za smiješnu cijenu (mislim da je nekih 25 kn) ovo je zbilja odličan proizvod. Kupujem iznova... samo ne mogu vjerovati da sam od početka godine potrošila tek jedan. 
My face krema za čišćenja lica (by Bipa) je odlično rješenje za nešto sušu i osjetljivu kožu. Kako je kremasta, neće isušiti kožu. Ima blagi, kremasti miris, a mjestimično i piling zrnca. Bih li kupila ponovno? O da, ovaj mi se proizvod baš svidio. 


Eveline Aktivna Okoloočna Kremica Protiv Bora s kozjim mlijekom i pro-elastinom. Iskreno, nisam je koristila u tu namjenu, mazala sam je po cijelom licu, a kad sam se zasitila mirisa, čak i po rukama. Dobila sam je od frendice, sama je ne bih kupila... ne zato jer baš ne valja, nego što s ovakvom vrstom proizvoda još nisam na ti (premda mi je Vichy-jeva okolo-očna mazalica sasvim promijenila mišljenje).
Amazing Care Vitaminski Losion je jedna od stvarčica s iHerb-a. Prekrasno miriše, onako kiselkasto i vitaminski, ali ga ni u ludilu ne bih kupila ponovno. Zašto? Zato što mi je koža od njega doslovno gorjela. Nije to trajalo minutu-dvije dok se proizvod ne upije u kožu, nego sam ga doslovno morala ispirati s lica. Na kraju je poslužio kao losion za tijelo. U mom neseseru se sigurno više neće naći.
essence all-in-one BB krema. Iskreno, volim essence stvari i pašu mom tipu kože. Ova bi kremica bila super, da nije nesretnog izbora nijansi. 1-ica je kriminalno narančasta, 2-ojka je nešto svjetlija, ali zimi ipak pretamna... kad koža uhvati malo boje sasvim solidan izbor. Missha bb krema meni je definitivno naj, koristim ju zimi, ali kasnije je ipak presvijetla, pa se poslužim ovom kremom. Ja bih je kupila ponovno, niti mi suši, niti masti kožu, i može poslužiti. Naravno, nije puder i ne očekujte od nje super prekrivanje, ali fino ujednači ton lica i meni ublaži crvenilo s nosa i obraza. Na nosu je ipak malo i matiram, tu se zna zasjajiti nakon nekih sat do dva.


U ovoj okrugloj kutijici skrivala se krema napravljena posebno za mene by Herba Vitae. Krema je bila super bogata, s maslinovim uljem, žute boje, masnija... ali moje bi ju lice oduševljeno popilo. Odlična kao noćna njega. Bih li ju kupila? Naravno, odlična je, a k tome još prirodna kozmetika domaćeg proizvođača. Za osobe koje naginju sušoj koži, ovo bi bila odlična krema... naravno, potrošila sam ju a da se nisam sjetila odraditi recenziju i pokazati Vam je, shame on me sad.
Madre Bees balzam za usne, verzija bez mirisa. Ovi balzami su me prosto oduševili, i redoviti su u mojoj iHerb košarici. Nijedan balzam koji sam uzimala u našim drogerijama se ne može mjeriti s ovima, a vjerujte mi, probala sam ih sve, jer bez njih ne mogu. Naravno, kupujem opet. 
essence multi action blackest black maskara. Ukoliko tražite dobru a jeftinu maskaru, evo jedne. Ima klasičnu četkicu, pristojno obogati i zaokruži trepavice, a u više slojeva će poslužiti i za večernji make-up. Moje trepavice nije ljepila, niti mi je stvarala grudvice na njima, niti mi se preslikavala na kapke. Jedina mana joj je što vjerojatno neće potrajati dulje od 3 mjeseca jer se zna zgusnuti. No, to i ne treba biti mana, zar ne.


Proizvodi za higijenu tijela.


Afrodita uljni gel za tuširanje jojoba ulje i karite maslac. Kako ja po default-u padnem na sve što sadrži taj famozni karite maslac, tako sam pala i na ovo čudo. I skoro pala u nesvjest kad sam se prvi put s njim tuširala confused. Što da Vam kažem, miris ove tuširalice je toliko jak i težak da sam se u tuš-kabini gotovo ispovraćala i onesvijestila. Ukoliko niste ljubitelj jačih miris, ni u ludilu nemojte ovo čudo donijeti doma. S vremenom sam se nekako i naučila na miris, ali moram priznati da je veliku većinu proizvoda ipak potrošio moj sin, a ne ja. Ponovna kupnja? Ni za živu glavu. No to ne znači da nekoj od Vas možda ne bi super odgovarao. Na žalost, taj miris je ujedno i najupečatljivija osobina ovog proizvoda, da niti ne mogu reći kakva je moja koža bila nakon tuširanja. 
Balea kremasti gel za tuširanje - guava. Za razliku od prethodnog, ovaj božanstveno miriše. Već sam spomenula kako sam slaba na kiselkaste, limunaste mirise, e pa ovaj gel miriše tako. Ugodno se pjeni, ne isušuje kožu (premda se ja nakon svakog tuširanja mažem jer mi je koža na tijelu suha) i što se mene tiče, sasvim ok proizvod. Još kad uzmete u obzir cijenu od nekih 10-ak kuna, zbilja vrijedi probati. 
Nivea kremasto mlijeko za tijelo za suhu kožu. Premda volim Baleine losione i mlijeka, vjerujte mi kad kažem da se nijedan ne može usporediti s Niveinim mlijekom. Prvo taj božanstveni miris, koji vjerojatno većinu nas asocira na djetinjstvo i plave kutije Nivee, bez kojih, vjerujem, ni jedno kućanstvo nije bilo.... onda bogata, kremasta tekstura, koju koža lako i brzo popije, pa se ne morate bojati da ćete zamastiti odjeću ili pidžamu nakon toga. Najbolje od svega, zbilja Vam je potrebna mala količina. Ah Nivea... volim, volim love struck.
My body piling za tijelo - magnolija (by Bipa). Premda se ovaj piling bazira na morskoj soli koja često zna iritirati, meni se to nije desilo. Ovo nije blag piling, s njim ćete se pošteno izribati, i nakon njega se zbilja morate osjećati čisto i svježe. A tek miriiiis love struck. Što se mene tiče, ovo je savršen piling, i kupujem ga opet... ako mi pažnju ne odvuče neki drugi miris winking


Bourjois mineralni roll-on dezodorans 'Lijepa bez premca' sa 100 % prirodnim sastojcima. O ovom ste deziću već mogle pročitati par riječi u postu o potrazi za zdravijim dezodoransom. Blagog je puderastog mirisa, ne bijeli mi odjeću (a pretežno sam u crnoj), i za prosječnu aktivnost sasvim djelotvoran. Jedino što još nisam sigurna što da mislim o mineralnoj stipsi koja je jedna od aluminijevih soli, ali kažu da su joj molekule puno veće od aluminij-klorohidrata pa se ne absorbiraju kroz kožu. Problem je što zbilja zdravi dezići sadrže sodu bikarbonu koja meni smeta, pa mi se čini da sam zaglavila s ovim.
Biofarmin Aloe Vera Gel bio je prva pomoć kod nadražene kože, izazvane recimo depilacijom, ubodom insekta, blažim sunčanim opekotinama. Zbilja svačiji frižider treba imati ovakav proizvod - ali ne ovaj. Zašto? E pa zato jer u ovom ima svega 10% aloe i brdo parabena. Zadnji put sam baš u Kozma zagledala ovaj tip proizvoda, i šokirala se činjenicom da su svi puni konzervansa. Kod kupnje obavezno obratite pažnju na deklaraciju, naročito ako će se i Vaši klinci koristiti njime. Ne kupujem ponovno, našla sam bolju varijantu.
Playboy parfumirani dezići 'Play it spicy...' i 'Play it lovely...' su mi odlično rješenje za svakodnevne izlaske, do trgovine recimo. Prvi je malo težeg mirisa od drugog, ali sviđaju mi se oba, svaki u svoje vrijeme. Ne podnosim deziće u spreju, a preškrta sam da parfem trošim svaki dan, pa su mi ovakvi proizvodi odlično rješenje winking.


Odstranjivači laka za nokte... izgleda da bez njih ipak ne mogu. 
Ebelin odstranjivač laka za nokte bez acetona uopće nije loš, no priznajem da sam ga uzela prvenstveno zbog ambalaže. Imam jednu pumpicu, a trebala mi je i druga i to je to. Služi svrsi a ne isuši zanoktice previše, kod mene ima prolaznu ocjenu.
essence nail art Ultra odstranjivač laka za nokte je također bez acetona u sastavu. Za divno čudo, mislim da mi je ovo najbolji essence odstranjivač laka, i definitivno najbolji kojeg se trenutno mogu sjetiti. Odlično skine lak a pritom ne upropasti zanoktice. Kupujem ponovo, sigurno.
Olea uljni odstranjivač laka za nokte pokušava biti nešto što nije, jer mu je na prvom mjestu sastojaka aceton, što ćete na prvu osjetiti i po mirisu. Daljnju kupnju ću ipak preskočiti, moje zanoktice ne vole aceton, makar u primjesi imao i ricinusovo ulje. Ali, imam savjet kako ne baciti ovakav odstranjivač laka - jednostavno mu dodajte par kapi glicerina, i šteta za Vaše zanoktice će sigurno biti manja.
Aveo odstranjivač laka za nokte, badem, s acetonom. Već sam rekla kako mi ovaj nikako ne odgovara, preagresivan je i moja ga koža ne voli, a unatoč eveline 8u 1 bazi zna mi izazvati listanje noktiju. No, kupit ću ga opet i uvijek će biti na mojoj polici. Ako radite s pečatima, i imate volje za nail art, onda razumijete zašto. Kad čistite pločice za pečate, važno je da koristite ovakav odstranjivač laka, nikako onaj koji u sebi ima primjesu ikakvog ulja. Isto tako, kad treba čistiti sve ostale alate za nail art tipa kistiće ili točkalice, ovakav će biti nezamjenjiv. Znači, ne za nokte, već za alatke winking.


Moje mazalice za ruke.
Kozmo Zaštitna krema za ruke s lavandom i maslinom (za Kozmo proizvodi Olival). Kreme u tubi su mi prva pomoć, i u torbi uvijek imam barem jednu. Ova, kao ni većina njih nije bila ništa posebno. Da moja koža nije takva kakva je (a na rukama je ekstremno suha), vjerojatno mi ne bi bila loša. S njom moje zanoktice trebaju dodatnu njegu. Jedna od boljih koje sam probala, ali ne najbolja. Mislim da budem preskočila ponovnu kupnju, no kao što rekoh, kad Vam koža nije tako tragična poput moje, vjerojatno bi Vam ova kremica pristojno poslužila. 
Dove Winter Care hranjivu kremu sam uzela samo zato što je bila na akciji: kupiš jedan, dobiš dva LOL. Ne volim kreme na bazi petroleja i parafina, uz to još pune parabena - a ova je upravo takva. Gusta je, teže se razmazuje, masna je... sve bi to i bilo ok da je moja koža nije odbijala upiti. Ne mogu zamisliti ikog tko bi imao volje s ovim se trljati po čitavom tijelu, meni je i po rukama bilo dosta. Sigurno ne padam opet na istu foru i ne kupujem ovo čudo.
Ligana Specijalna krema za ruke i lice, iako baš i nije bajnog sastava, moje ruke su je zavoljele. Ovo je definitivno jedna od boljih krema koje sam ikad koristila. Koža je upije, i iza nje ostane mekana, blagog je mirisa... i našla je mjesto među mojim prošlogodišnjim favoritima.  Naravno, na lice se nešto ovakvo ne bih usudila staviti. Ukoliko se nađete u Njemačkoj, probajte je pronaći, mislim da ćete više sreće imati u ljekarnama nego u drogerijama.  
Balea Nevenova mast je dugo bila omiljena u mojoj obitelji... dok se nismo okrenuli malo prirodnijim verzijama. Ne želim sad pljuvati po nečem što sam godinama koristila, ali stvarno sam se uvjerila u činjenicu da sve kreme i melemi na bazi petroleja tek prividno nahrane kožu, a u stvari je čine sve žednijom i žednijom. No, ako nemate problema s presuhom kožom, i ne smeta Vam petrolej, onda je ova mast najbolje rješenje, jer za razliku od nekih drugih sličnog ili istog sastava, ova ima smješnu cijenu, nekih 10-ak kn. A ako je već imate doma, prije spavanja namažite stopala, navucite čarape, a onda namažite ruke i navucite pamučne rukavice... i vjerujte mi, koža će Vam se ujutro činiti mekša i ljepša.
Now solutions shea butter ilitigaponaški karite maslac, u sastavu od 100%! Nemam riječi kojima bih Vam opisala koliko sam zaljubljena u ovaj proizvod. Karite maslac nahrani kožu, čuva vlagu unutar nje, a vani nije previše mastan što ga čini idealnim u njezi suše kože. Na prvu je tvrd, ali se vrlo brzo topi na temperaturi tijela. Ukoliko imate mogućnost kupovati online, preporučam iHerb jer je tamo prilično jeftiniji no kod nas. Kad sam doma, moja je omiljena krema za ruke, stopala, laktove, čak i usne. Već sam spominjala da mi sin ima psorijazu, za njega ga pomiješam s uljem noćurka, onda je mekši i dosta masniji, ali i instant olakšanje za ispucalu i oštećenu kožu. Kupujem opet, i opet, i opet... i najtoplije preporučam.


Juhu, imam i par bočica laka u mojoj kutiji za škovace (smeće) big grin. Bijeli je China Glaze 'snow', njega sam iscijedila do posljednje kapi. Odličan bijeli lak, pokrivan u dva sloja... volim CG lakiće, i ni ovaj nije izuzetak. Jedino što me odbija od ovih lakića je online shopping, a naš se uvoznik ne trudi previše da ide ukorak s novim kolekcijama, ali su barem zadržali pristojne cijene. 
essence better than gel nails top sealer, fast dry, na žalost više nije u ponudi. Možete Vi sad pričati kako se i ovaj novi, koji se odaziva na ime 'high gloss' isto tako brzo suši, ali to nije istina. Da sam znala da ga povlače, bila bih si napravila zalihu od nekih 50 bočica winking. Prije njega sam koristila Seche  i Poche, i uvjeravam Vas da se ovaj bez problema nosio s njima, a kad uzmete u obzir cijenu i dobavljivost, meni je jasno tko je pobjednik. Zašto, o zašto, essence crying
S-he 466 je definitivno bio jedan od najljepših sivaca u mojoj kolekciji. Radi se o tamnijoj nijansi sive, sa zlatnim shimmerom. Nisam ga sasvim potrošila, čuvala sam ga za crne dane i u bočici je još neka četvrtina laka. Na moju veliku žalost, zabetonirao se i čak mu ni velike količine thinner-a nisu pomogle. Zato, ukoliko imate lak kojeg silno volite, nemojte ga sakriti, šetajte ga - jer on to zaslužuje.


Source Naturals Extra djevičansko kokosovo ulje još je jedan proizvod kojeg naručujem s iHerb-a. Volim ga u cappuccinu, palačinke pečene na njemu su neopisivo dobre, ubacim ga u kolače... ali ono je isto tako savršeno kad ga stavite na kosu umjesto maske, kad ga namažete po tijelu... ne znam da postoji itko tko ga je probao a da se nije zaljubio u njega. Pri kupnji pazite samo da je extra djevičansko, jer je takvo dobiveno hladnim prešanjem. Posebnost kokosovog ulja je da je pri nižim temperaturama kruto, a pri višim od 25° C je tekuće. Ja ga obožavam, a Vi?
Solgar-ov Biotin sam uzela da mi malo pomogne oko noktiju, više ga tamo trebam nego u kosi ili koži. I da znate da je pomogao. Nokti su mi nešto čvršći, već odavno ne znam što je to listanje, a čak uspiju i nešto narasti prije no što puknu winking. Ukoliko i same imate problema sa slabim noktima, probajte. 
21st century Vitamin D Vam pomaže u absorbciji kalcija , čuva Vaše kosti i pomaže imunološki sistem, pa sam odlučila odraditi jednu turu, najviše zbog imuniteta. Zimi kad nema dovoljno sunca, mislim da nikom neće naškoditi. Ne znam je li to zbog njega, ali ove zime su me prehlade i gripa preskočili big grin.


Garnier Ultra Doux Heritage de Provence šampon s ekstraktom ulja masline i ružmarina za normalnu kosu još je jedan u nizu koji je zauzimao mjesto u mojoj kupaonici. Ugodnog je mirisa, nešto gušće strukture, pošteno se pjenio... dobar šampon, ništa spektakularno, ima ih i puno gorih od njega. Nisam sigurna da ću ga opet kupiti, ne zato što ne valja, već zato što svaki put posegnem za drugačijom bočicom. Ah, srce moje varljivo winking.
Balea dvominutna kura za obojenu i toniranu kosu - kokos i cvijet tiare. Meni je odlična, praktično pakiranje (puno bolje od teglice po kojoj moram kopati), kosa iza nje fantastično meka i podatna. Jedan od proizvoda kojima se svako malo vraćam. love struck


Ovakve proizvode obično ne pokazujem, ali kad su već upali u kutiju, neka tu i ostanu. Već nekih desetak godina imam dijagnozu paradentoze i trudim se držati ju pod kontrolom. Do kad, vidjet ćemo. Curaprox soft 1560 četkice mi u tom pomažu, probala sam i verziju super soft 3960, no te su mi premekane i puno brže propadnu, odnosno iskrive se. Na žalost, teško se odhrvajem porivu da ribam zube što samo izaziva još brže propadanje sad.
Kad su paste za zube u pitanju uvijek uzmem drugu. Kažu da im čisto mijenjanje održava učinkovitost. 
Interdentalna četkica je obavezna u higijeni usne šupljine, no isto tako Vam može poslužiti i zubni konac, nemojte da Vas ja učim kako je bitno očistiti svaku površinu zuba, a naročito prostor između njih. 


Hmmm, tek 4 omota blazinica!? Meni se čini da ih jedem, stalno ih kupujem.  Duchesse blazinice by Müller su mi odlične, a pakiranje sadrži čak 120 komada. Kad mi se ne da do Müllera, u lokalnom supermaketu kupim si Extra soft Blazinice 'Ultra Plus'.
Septona štapići za uši... što uopće reći o njima!? Meni uvijek trebaju, za sto stvari čini mi se. A ove kutijice su mi super-praktične za sve one sitnice koje koristim na stolu za lakiranje. 


Probala sam i Niveine testere Cellular Anti-Age linije koje sam dobila na BB Day-u. Zamislite, rekli su mi da mi treba neka njega protiv bora, lol, a tek su mi 44. Uglavnom, dnevna krema je ok, ali ima zaštiti faktor, a kako ja uvijek nosim bb kremu koja ima spf 42 onda ova ispod nje nema smisla. To znate, kad imate više krema sa zaštitinim faktorom, da se oni međusobno poništavaju!? Zato uglavnom koristim Balein Aqua Serum i bb kremu. 
S druge strane, noćna krema iz ove linije mi puno bolje paše. Ima onaj prepoznatljiv Nivein miris (jesam već rekla koliko ga volim?), nije preteška i pregusta pa je povremeno koristim i kao dnevnu kremu, ispod bb kreme naravno jer noćna nema spf. Koža je nahranjena, a opet mi ne oteža lice. Vjerojatno ću si je kupiti kad potrošim zalihe testera.
Na žalost, s okolo-očnom kremicom se nisam uspjela dogovoriti. Nakon par pokušaja korištenja, od kojih je svaki završio iritacijom i osjećajem ispečene kože, na koncu sam i odustala od nje. 

Uf, ovoj je priči ipak došao kraj. Ako ste došle do kraja posta, svaka Vam čast. Jeste probale nešto od ovih stvarčica, kakva su Vaša iskustva s njima bila? 

Do čitanja, voli Vas Žana 

45 comments:

  1. Svašta si ti nešto potrošila, svaka čast. :D Meni opet Jojoba tuširalica predivno miriši, ipak sam ljubitelj bogatih i snažnih mirisa, mada nekada volim i one nježne i nenametljive. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, trudim se ;)
      već sam si napravila zalihe i moram napraviti mjesta za neke druge stvarčice ;)
      super da ti paše, svi imamo različite ukuse i potrebe :D

      Delete
  2. Si bila pa res pridna, ogromno izdelkov si porabila. Vmes vidim nekaj izdelkov, ki jih obožujem tudi sama (Balein serum, Essence Nail Art odstranjevalec ...). Za lak se pa strinjam. Jaz tudi čuvam lake, ki so mi ljubši, potem pa ugotovim pri ponovni uporabi, da se je že malce zgostil, ampak moji na srečo ne tako zelo, da se tega ne bi dalo rešiti s thinnerjem. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, baš sam bila vrijedna ;)
      ni sama ne znam kako thinner ne djeluje, obično svaki lak spasi, ali ovaj se ne da :(

      Delete
  3. Ti si stvarno bila vrijedna.. :) Baš sam se razveselila dok sam pročitala kako si zadovoljna ovim My body pilingom od magnolije, već ga duže vrijeme gledam. Sada definitivno kupujem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da će ti se svidjeti, meni je savršen <3

      Delete
  4. Volim ove empty postove,jer su kao mini recenzije :) Moram definitivno probati Curaprox četkicu,svi ih hvale,pa da vidim kolika je razlika između njih i običnih :D Prijateljica mi je spominjala kokosovo ulje,ona je isto oduševljena,pa i to stavljam na popis za kupnju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti, kad već ne odradim prave recenzije volim barem ovdje reći koju riječ o proizvodima :D
      curaprox četkice su super kad imaš paradentozu, naročito ako imaš naviku baš ribati zube... a kokosovo ulje je definitivno proizvod vrijedan pažnje :D

      Delete
  5. Kokosovo ulje i karite maslac, wishlist eto :D Sad kad sam i kod tebe vidila Balea piling, morat ću kupit i probat, iako preferiram sama mišat :) Uvik nađen nešto što mi pomogne kod tebe, pa nemogu shvatit kako mi prije aloe vera nije pala na pamet. Imam problema sa komarcima, slatka sam im hahaha :'( i još imam ožiljke od ugriza od prošlog ljeta, baš ću potražit neki gel u ljekarni :D I bravo, bravooo za 3 laka!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dok sam bila mlađa sam i sama mućkala, sad nemam ni vremena ni volje, jer se sjetim da mi to treba tek kad uđem u kadu ;)
      e stvarno, ne mo'š virovat da nemaš gel od aloe :(
      tehnički je tek jedan, ali bitne su bočice lol

      Delete
    2. Ti iskorištavaj, ja ću kupit, možda jednog lipog sunčanog dana bez oblačka na nebu budem imala tako lipu kolekciju ko ti *uzdah* LOL

      Delete
    3. eh da, kad sam ja počela pratit blogove i sinjavat manikure imala sam cila tri laka... ne moram govoriti koliko je brzo taj broj rastao, desit će se i tebi, viruj ;)

      Delete
  6. Stalno vičem da moram uzet ovaj karite maslac i onda odem napravit naružbu na iHerb i zaboravim :)) Mislim da bi ovo pakovanje meni trajalo 3 godine, ono malecko od L'Occitanea koje imam trošim već jaaaako dugo! I aj mi please objasni zašto svi rejvaju kako je ovaj zeleni Aveo odličan a ima aceton unutra?! Kod mene bi to automatski značilo isušivanje i listanje...uzela sam umjesto njega onaj rozi, on nema aceton...ali zato ima alkohol. Oh well :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. viči ti viči, samo nemoj i drugi put zaboravit ;)
      meni je trajao... dugo, mislim skoro godinu dana, uz svakodnevno korištenje, nije proizvod kojeg ti treba pola kila za jednu upotrebu :D
      moje su ruke ruke sa specijalnim potrebama pa mi ovakvi odstranjivači laka nikako ne odgovaraju, ali svi moraju imat ili aceton ili alkohol u sastavu, pa izabereš manje zlo ;)

      Delete
  7. Vidim da si bila vrijedan i puno toga potrošila :D Mislim da sam baš od tebe čula za My body piling za tijelo - magnolija, a sad sam se podsjetila kad sam ga vidjela i moram ga nabaviti jer sam pri kraju s pilingom :D A vezano uz tuširalice, bez obzira koliko volim isprobavati, po meni nema da Balea tuširalica, one su mi baš po mjeri :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma taj piling vrijedi barem probati :D
      i meni su baleine tuširalice ipak najčešći izbor :D

      Delete
  8. That's a looooooot of nail polish remover:D (though, i'm not sure if they're all nail polish remover's bottles:P)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, 4 nail polish removers for three monts, that's not too much ;)

      Delete
  9. Probala sam i koristim kokosovo ulje, drugo bas i ne dijelimo, osim aqua seruma koji jedino meni valjda na cijelom svijetu nije odgovarao :D ali neka..fino si ti toga potrosila, lijepo je vidjeti :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa da, ne može nam svima sve odgovarati ;)
      ja volim kad pronađem nešto jeftino što mi usto i paše :D

      Delete
  10. Od svega ovoga ja samo Aqua serum isprobala ali vidim svašta zanimljivo pa sam dodala na "TO BUY" listu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je ako sam te inspirirala dovoljno da nešto probaš :D

      Delete
  11. Svašta si nakupila, uvijek su mi zanimljivi empty postovi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. marljivo sam ja to skupljala ;)
      volim i kod drugih cura vidjeti što su potrošile, i što kupuju, naravno :D

      Delete
  12. woow pa lakove si potrošila! lipo se toga kod tebe nakupilo ;) probala afoditinu i baleinu tuširalicu meni obe odlične, nemam problema sa tim parfemima u gelovima. aveo mi je grozan za skidanje laka, vise volim od essenca onaj plavi :) i samo 4 pakovanja blaznica je potrošeno? kod mene je ta brojka odavno presla granicu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sretan Uskrs i tebi :D
      meni je taj aftroditin miris jednostavno pretežak... a sve mi se čini da je koje pakiranje blazinica završilo u pravom smeću ;)

      Delete
  13. meni je onaj afroditin gel za tuširanje super, ali dobro ne odgovara svima ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto vidiš, nekima super, nekima ne valja nikako ;)
      zar to nije super, zamisli kako bi svijet bio dosadno mjesto da nam svima pašu iste stvari :D

      Delete
  14. Mmm baš bi htjela ovaj karite maslac :D Čini se super :) Balea serum mi nažalost nije bio nešto posebno; nije mi dovoljno hidratizirao lice. A što se tiče kokosovog ulja, probala sam kuhati na njemu, ali to tako smrdi kad se zagrije, ajme! Isto imam hladno prešani i ne znam kako puno ljudi kaže da normalno kuha na njemu, a meni je cijela kuhinja smrdila, užas xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja se ne bih niti usudila kuhati konkretnu spizu na kokosovom ulju, za ispeći palačinke ili staviti malo u kolače je ok, ali ne mogu zamisliti da netko na njemu peče odreske ili dinsta luk... fuj :P
      ali ako ga baš hoćeš i tako probati, imaš kupiti i onaj pročišćen kroz paru kojem je odstranjen miris ;)

      Delete
  15. Baleina maska/umivalica mi je super, koristim takodjer i essene maskaru, aqua serum iako nisam sigruna svidja li mi se jer ne primjecujem da radi nesto extra. Ovaj my body piling me jako zanima, nadam se da cu se sjetiti potraziti ga. Jako mi je zao sto su povukli ovu balea kokosovu masku, meni je isto bila super, a i miris mi je jako odgovarao.

    Nadam se da necu ispasti totalna plavusa, no jeli ovo sa spf ponistavanjem stvarno istina XD?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemoj zezat, zar su stvarno povukli kokos masku :( nisam znala...
      sve o kombiniranju spf najbolje je rekla Martina (enciklopedija od žene) :D
      http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/02/kombiniranje-spf-preparata.html

      Delete
    2. Da, povucena je jos ljetos ako se ne varam, bilo je sveopce oplakivanje te linije po blogosferi :)

      hvala za linkic ;)

      Delete
    3. nnč :D
      hmm, najvjerojatnije sam to negdje i pročitala, ali i zaboravila, desi se to meni ;)

      Delete
  16. Kupuje se puno toga, ali je super ovako kad se i potrosi puno toga :D

    ReplyDelete
  17. I've never tried any of these products. I'd love to try the coconut oil!
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    ReplyDelete
  18. Puno stvarčica si vidim potrošila, i ja skupljam svoje "smeće" ali nikako da sjednem i natipkam post jer znam koliko će mi vremena za njega trebati...
    Moram malo smanjiti svoje zalihe, isprazniti ormariće, ladice... a onda bi neke od tvojih stvarčica mogla i isprobati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ti prepolovi, pola ostavi za neki drugi post ;)
      ja intezivno radim na tome da se rješim zaliha :D
      samo dok se njih rješim zaboravit ću nešto od stvari koje bih sada rado uzela ;)

      Delete
  19. Replies
    1. na žalost, sve zahvaljujući 'legicama blogericama ;)

      Delete
  20. So many empties :). Is it the result of one month or more?

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...