Tuesday, November 19, 2013

Blue iced fire for Tanja

Hi there!

When Tanja asked me to make a guest post for her blog, I had to grab the opportunity. I'm proud to call such a kind and warm person my friend, even just a virtual... but, who knows, the world is getting smaller day by day winking. She's amazing in what she loves the most - painting her nails, and let's be realistic about it, my skills are no match to hers. But, I practice joyfully winking
I know how she loved my fire manicure, I know how she loves blue color... so, the choice I made was kinda obvious. Dedicated to Tanja, here's a blue iced fire. 
Kad me Tanja pozvala da gostujem na njenom blogu, objeručke sam prihvatila priliku. Ponosna sam što mogu tako ljubaznu i toplu osobu nazvati prijateljicom, makar samo virtualnom... ali, tko zna, svijet je sve manji iz dana u dan winking. Ona je fantastična u onom što najviše voli - ukrašavanju svojih noktiju, i budimo realni, moje se vještine baš i ne mogu mjeriti s njenim. Ali, vježbam sa zadovoljstvom winking.
Znam kako je voljela moju 'vatrenu manikuru', znam kako voli plavu boju... pa je i odabir bio nekako očekivan. Posvećene Tanji, evo i verzije ledeno plave vatre.


The rest of this post you'll find at Raggio di Luna Nails blog, right here
Thanks for this opportunity my dear Tanja kiss
Ostatak posta ćete pronaći na Raggio di Luna Nails blogu, baš ovdje.
Hvala na ovoj prilici i pozivnici, draga moja Tanja kiss

Thanks for stopping by, Žana 

29 comments:

  1. Wow,super izgleda,bas ledeno,zimsko ♥

    ReplyDelete
  2. Svaka čast, ovo izgleda divno! :)

    http://beautyorcheetah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hvala na gostovanju na mom blogu i hvala na prekrasnom manikiru, ti bas lepe stvari donosis kad ides u goste! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da je bila još i čokolada bilo bi još bolje ;)
      hvala tebi na pozivu :*

      Delete
  4. Odlicna je! Genijalno izgleda tako plava, nemogu se nagledati :D

    ReplyDelete
  5. It is so beautiful! Absolutely well done :-)

    ReplyDelete
  6. Manicure for Tanja could be only blue! ^_^ Amazing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no other color wasn't even the option ;)
      thank you :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...