Sunday, March 6, 2016

Matching Manicure Sunday - Rainbow Nails

Hi there!








Danas mi je palo na pamet da dugu napravim s holo lakićima. Šteta što nemam žuti, pa sam ubacila žuti krem, a još veća šteta što ovi lakovi nekako izgube na holo kvaliteti kad su nanešeni spužvom. Svejedno, neskromno ću priznati da mi se manikura sviđa, naročito kako su se fino zeleni i plavi lak izblendali da je prijelaz sasvim nevidljiv.
Na donjim fotkama vidite i moje pomagače, na prvoj lakove koji su vidljivi na noktu, a na drugoj sve ono što mi je, osim gornjih lakova, trebalo da do nje dođem. 

I thought of doing my rainbow with holographic polishes. Too bad I don't have yellow one, so I replaced it with an ordinary cream polish. Too bad these polishes kinda loose their holographic quality when they are applied with sponge, but I still love how this manicure looks, especially the nail when the green and blue collided, they are blended so well that you can't see when one ends and the other one begins. 
On lower photos you can see the polishes that I used, and my invisible helpers. 



Sviđa Vam se moj uradak? Obavezno provjerite i što su druge cure napravile.

Do you like it? Please, check out what the other girls have done.

Thanks for stopping by, Žana

28 comments:

  1. Ovo je odlično. Baš, baš dobra ideja i sjajna izvedba.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. drago mi je da ti se sviđa, hvala Bubice :D

      Delete
  3. Super ideja,lakići su prekokrasni *_* !!!

    ReplyDelete
  4. Prva asocijacija kad sam vidjela ovo šarenilo boja je- Skittles bonkasi:) Zaista preslatka manikura:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. imaš ti i pravo, i oni dođu u duginim bojama... pomuzi dugu ahahaha

      Delete
  5. Ajme koliko divota u jednoj manikuri <3 Odlično :)

    ReplyDelete
  6. oooh...this is so pretty. I love rainbow nails

    --Sony
    https://nailscontext.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...