Tuesday, March 22, 2016

Catrice Graphic Grace Limited Edition

Bok cure!


Povuci, potegni, bilo je vrijeme da napišem koju riječ o svojim dojmovima o proizvodima iz Catrice Graphic Grace Limited Edition kolekcije
Ova je kolekcija pred skoro mjesec dana stigla na police dm drogerija, i najtoplije se nadam da je još uvijek dostupna. Iskreno se ispričavam što recenzija nije išla ranije, no bolje ikako nego nikako.



Catrice Eyebrow Pen u boji 01 Brown* je, kako i ime kaže, olovka za obrve. Pakiranje je praktično, jer s donje strane ima i četkicu za oblikovanje obrva. Sama olovka je voskasta i prilično mekana pa se zbilja lako nanosi. Premda sam do sad za oblikovanje obrva koristila olovke ili sjenila, ni ovakav proizvod mi ne predstavlja problem. 






Catrice Linear Lines paletica sjenila za oči* donosi tri 'svakodnevne' boje u neutralnim smeđim tonovima začinjene sjenilom u boji fuksije. Sam izgled palete mi se sviđa, podsjetio me na osamdesete, na Madonnu i njen makeup... tih godina smo kombinirale smeđa sjenila s rozim. O da, ja sam toliko stara, šminkam se još od sredine osamdesetih. 
Sjenila su ugodne satenaste strukture, fino pigmentirana. Na fotkama je razmaz prstom, na suncu i u sjeni. Najslabije sjenilo iz paletice je baš ova fuksija, nakon nekog vremena blijedi... šteta, jer mi je žao da ovakva boja prođe nezamijećena. No, sve u svemu ovo je baš iskoristiva paletica koju možete šetati svaki dan.






Catrice Structured Shapes rumenilo* je... bomba! Na prvi pogled, odnosno dodir kista činilo mi se da će se rumenilo trusiti a ja ostati razočana. Uf, kako sam se samo prevarila! Ne da se ne trusi nego satima ne mrda s obraza, a toliko je pigmentirano da malo jači pritisak kistom donosi rizik da Vas netko zamjeni za odbjeglog klauna. Odličan proizvod!


Šećer dolazi na kraju, zar ne!?




Catrice Functional Forms lak za nokte* je žarke fuksijaste boje, odlično pigmentiran. Na gornjim fotkama imam jedan sloj laka što definitivno treba cijeniti. 
Boja je nosiva i ne sumnjam da će mnoge curke ovog proljeća posegnuti upravo za ovom nijansom.




Catrice Geometric Greys lak* je, zamislite čuda, sive boje. U bočici je primjetan roskasti shimmer, no na noktima ga je teško uhvatiti. I ovaj lak je savršene formule, odlično pigmentiran, i premda na fotkama nosim dva sloja, trebate znati da je drugi sloj išao isključivo zbog fotkanja. Ovaj shimmer donekle otežava odstranjivanje, lak se baš poput kakvog glittera 'zalijepi' za nokte.



Evo i jednostavnog nail arta s lakovima iz kolekcije. Kao što vidite, Catrice Functional Forms je toliko pigmentiran da bez problema posluži kao lak za pečatiranje.

Nisam Vas htjela zamarati tehnikalijama, njih možete pronaći na službenim Catrice stranicama - ovdje. Sve napisano tek su moji dojmovi. Da Vas ne prestrašim, ipak sam se odlučila ne objaviti fotke looka s proizvodima iz kolekcije. 

Vjerojatno imate favorita, želim znati što Vam se najviše sviđa iz kolekcije. Jeste li možda već nabavile nešto iz nje? Budete?

Zahvaljujem na posjeti, Žana 

*PR uzorci

37 comments:

  1. Lakovi su fantasticni, posebno sivi :) Rumenilo mi se jako dopada bilo bi mi ga zao pokvariti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da ti se sviđaju, jer se sviđaju i meni :D
      rumenilo je bomba, a nakon par korištenja još izgleda kao novo :D

      Delete
  2. I meni se bas dopao sivi lak :D a i rumenilo mi izgleda super samo sto meni ne bi stajala ta boja :D Imam nekoliko olovaka za obrve ali ih ne koristim jer sam svoje sakrila ispod siski hihi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. lako ti tako, pustiš šiške i rješila problem obrva... pametno, nema šta :D

      Delete
  3. Oba su ti laka vrlo lepa, a i te taupe senke mi se svidjaju

    ReplyDelete
    Replies
    1. lakovi su krasni a paletica super iskoristiva :D

      Delete
  4. Divno si sredila noktiće! :)
    Sivi lak je i moj favorit... Kao i ova catrice paletica,ima fine nijanse..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, hvala... drago mi je da smo se složile :D

      Delete
  5. Lakovi i rumenilo su divni,ali art je fenomenalan ❤
    I naravno da u mom dm-u nema te kolekcije :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Nina, još ću se zacrvenit ;)
      i meni se čini da je nije bilo u svim, u nekima sam vidjela drugu kolekciju :/

      Delete
  6. Beautiful colors, and I love the nail art you created!!

    ReplyDelete
  7. Pretty polishes, both of them, with a particular sympathy for pink. I also like the mani :) and the eyeshadows.

    ReplyDelete
  8. Sve lepo izgleda, a moj omiljeni je sivi lak... i paleta ima fine nijanse :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. čudo kako ti se ovaj put sivi lak više sviđa ;)
      paletica je baš krasna :D

      Delete
  9. Zelim Catrice u Srbiji! rumenilo mi je favorit, predivno je! :)

    ReplyDelete
  10. Sivi lak je baš lep, a sviđa mi se i manikir koji si uradila.

    ReplyDelete
  11. Počastila sam se s rumenilom i ovim sivim lakom i malo je reći da sam oduševljena:) Rumenilo je zaista jako pigmentirano, a lak mi se sviđa upravo zbog tog shimmera i što je vrlo iskoristiv u kombinaciji s drugim lakovima:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je sivac prekrasan, šteta jedino što se ovaj shimmer ne vidi malo bolje ;)

      Delete
    2. Da,to se slažem, ali baš zbog tog shimmera sam ga i kupila i obožavam ga, pa makar u shimmeru uživala gledajući ga u bočici:)

      Delete
  12. Ovaj rozi lak je bombica :D I megasviđa mi se manikura :)

    ReplyDelete
  13. Olovka za obrve deluje zanimljivo. Sivi lak fino izgleda, dobro bi došao kao podloga za razne manikire. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. olovka za obrve mi se čak čini prepigmentirana, baš je dobra... a lakić mi se jako sviđa, ja volim ovakve boje pa nije nužno da ih pokrijem ;)

      Delete
  14. Your stamping is so perfect! I love the bold pattern, especially using these two colors :)

    ReplyDelete
  15. Beautiful polishes and manicure, dear! <3

    ReplyDelete
  16. Kombinacija ova dva laka je savršena!! Lijepa manikura. Me like it! :D

    ReplyDelete
  17. The grey polish is so pretty. I like how you combined the two shades.

    --Sony
    https://nailscontext.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. kon kaheta hai taj mahel banane ke lie dolat nahi milti.
    taj mahel banane ke lie dolat to milti he magar mohbatt karne ke lie mumtaj nahi milti. Satta King
    Play Bazaar

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...