Thursday, March 17, 2016

Matching Manicure Sunday - Gradient Manicure

Bok cure!








Danas je trebalo ići nešto drugo, ali mi se manikura baš sviđa i nisam mogla dočekati da je podijelim s Vama. Isto tako, nisam htjela ni pokriti previše gradijenta pa je uletio tek po jedan 'cry wolf' i mjesec da ima na što/koga zavijati. 


Tu su i svi moji pomoćnici - od baze, bijelog laka da boje bolje izgledaju, preko tri plavca koja sam koristila za gradijent, crnog pečatnjaka do naaaaajboljeg nadlaka na svijetu.
Poslužila mi je pločica BP-16, koju sam uzela nakon totalnog razočarenja ovom:


Nije problem u pločici, da se razumijemo, već u veličini mojih noktiju, ovi su uzorci jednostavno preveliki da stanu na moje noktiće. 
Ako Vam se gornja pločica sviđa i planirate shopping, nije loša ideja iskoristiti i moj kod X10X31 s kojim u Born Pretty Store dobijete 10% popusta.


Sviđa Vam se moj 'cry wolf'? Obavezno provjerite i što su druge cure napravile.

Zahvaljujem na posjeti, Žana


p.s.
Četvrtak je pa je vrijeme da zatvorimo prošlotjedno darivanje i objavimo pobjednicu. Sretan broj ovaj put je bio - 2, a pod brojem 2 našla se Sanda Biuk.
Sanda, čestitam, molim te pošalji mi podatke na email ili preko fb stranice.
Ostatku ekipe zahvaljujem na sudjelovanju, više sreće želim nekom drugom zgodom.

32 comments:

  1. Mislim da si pobedila. Gradijent je odličan, kao i odabir slika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... premda mislim da je sudjelovanje bitno a izbor pobjednice je subjektivna stvar, svejedno, baš ti hvala :*

      Delete
  2. What a beauty, the night landscape with the wolf!

    ReplyDelete
  3. aaa kako je lijep vuk :D mnogo mi se dopada tvoja maknikura i stapanje boja je jako lijepo :D cista desetka :D

    ReplyDelete
  4. Fantastičan manikir, oduševljena sam! Svaka čast :)

    ReplyDelete
  5. Odlicno uradjeno :D

    ReplyDelete
  6. Sto je ovo dobro! :)
    Mislim da bi motivi sa te velike plocice vecini bili veliki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      ma preveliki su, ništa nisam mogla smjestit na nokte :(

      Delete
  7. Vucko je odlican, ali gradijent je boli glava! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. paaa, meni se čini da se boja u sredini jedva primjećuje na fotkama, ali hvala ti puno... i nemoj da te boli glava ;)

      Delete
  8. Predobra manikura, jako mi se sviđa ;)

    ReplyDelete
  9. svidja mi se ! predivno! ulepsala si mi dan ! bas je lepo

    ReplyDelete
  10. Da, to je to, tko zna zna <3
    Žana rules :*

    ReplyDelete
  11. Wonderful gradient and you added such a perfect scenery to it!

    ReplyDelete
  12. Satta King
    Play Bazaar Nazar Chahti Hai Deedar Karna,
    Dil Chahta Hai Pyaar Karna,
    Kya Bataoon Is Dil Ka Aalam,
    Nasib Me Likha Hai Intezar Karna…

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...