Wednesday, March 9, 2016

Essence Love Joy Care LE

Hi there!



Nedavno me essence tim obradovao s par stvari iz aktualne kolekcije 'love - joy - care' koju možete pronaći u Kozmo drogerijama i Super Konzumu. Uz pomoć stvarčica iz ove kolekcije lako se kreira vlastiti spa i wellness kutak. Zašto si malo ne ugoditi!?
Maskica za oči* osigurat će siguran san i spriječiti mjesec ili sunce da Vas gnjave virenjem kroz prozor. 
Turpijicu za nokte* obavezno podijeliti s najboljom frendicom... sve znate čemu služi.
Balzam za usne* liječi ispucale usne, a ima diskretnu aromu vanilije. 
A lakići? Evo ih dolje.



Na gornjim fotkama vidite dva (od ukupo četiri) laka iz ove kolekcije - 'you made my day' i 'i care for you'. Prirodni sastojci u ovim bočicama trebali bi ojačati noktiće i zaštititi ih od dnevnog stresa. 




Nisam mogla odoljeti da ne složim prigodnu namikuru. Pomogla sam si pečatima, a nešto se i crtalo.
Sviđa Vam se!?



 essence 'i care for you', dva sloja, bez nadlaka - two coats, no topcoat


essence 'i care for you'* lak je puderasto roze boje, i odlične pigmentacije. Ipak, s dva sloja izgleda bolje nego s jednim. Lakovi iz kolekcije su u četvrtastim bočicama od 10 ml. Kist je širi i zaobljen. Vrijeme sušenja sasvim pristojno.
Tonom mu liči Essie 'muchi, muchi', no essenceov malac ga debelo šiša u pigmentaciji i s te strane su jednostavno neusporedivi.



essence 'you made my day', dva sloja, bez nadlaka - two coats, no topcoat


essence 'you made my day'* je nešto slabije pigmentiran od gore spomenutog prethodnika, ali s obzirom na boju ja sam sasvim zadovoljna. Oba su  mi laka s te strane baš ugodno iznenađenje. No, moram reći i da sam već drugi dan primjetila iskrzanost na pojedinim noktima. 

Osim ovdje viđenih stvarčica, u kolekciji su svoje mjesto našli još i ulje za usne, ulje za njegu noktiju i zanoktica, 'all in one' lak za njegu noktiju, blazinice za odstranjivanje laka s noktiju, intezivan maslac za ruke te osvježavajuće i umirujuće blazinice za oči. 

Ukoliko još niste nabavile ništa iz kolekcije nudim Vam priliku da probate barem ovdje viđene stvarčice. Jedino su lakovi korišteni u manikuri, ostatak je nov i neotvaran. 
Ništa lakše, napišite u komentaru 'želim essence stvarčice' i ostavite mi ime pod kojim pratite essence na facebooku. Možete popratiti i moju stranicu, ali samo u slučaju da to baš želite. 
Igra će biti otvorena tjedan dana, a ime najsretnije od Vas bit će objavljeno idući četvrtak. 

Igramo se!?

Zahvaljujem na posjeti, Žana 

*PR proizvodi

48 comments:

  1. mnogo su lijepi lakici :D bas su svjeze boje :D

    ReplyDelete
  2. Želim essence srvarčice! Na facebooku pratim Essence i Nail crazy, pod imenom Ivana Kunštek :)

    ReplyDelete
  3. Želim Essence stvarčice!
    Na facebooku pratim Essence i naravno Nail crazy, pod imenom Sanda Biuk.

    ReplyDelete
  4. Želim essence stvarčice! :D na fejsu pratim essence i nail crazy pod imenom Stella Sambolek
    <3

    ReplyDelete
  5. Bas su lepe pastelne boje, i iako nisam navikla da kod tebe vidim pastelne boje, mogu ti reci da ti za promenu bas lepo stoje

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, ma kod mene se može svašta vidjeti, ali da, preferiram tamnije boje :D

      Delete
  6. Ova roskasta nijansa mi je baš slatka :) Inače cijela kolekcija mi je totalno slatka i girly, a najviše od svega me privlače oni ''jastučići'' za oči :D Morat ću ih kupiti :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, a super pigmentiranost je definitivno plus :D

      Delete
  7. Naravno da zelim essence stvarcice,lakici su preslatki,a pigmentacija je ugodno iznenađenje :)
    Pratim pod imenom Karolina Doe ;)

    ReplyDelete
  8. Želim essence srvarčice! Na facebooku pratim Essence i Nail crazy, pod imenom Rebecca Suk :) <3

    ReplyDelete
  9. Želim Essence stvarčice! :)
    Suzana Rodeš

    ReplyDelete
  10. Želim essence stvarčice!
    Na Facebooku pratim Essence i Nail crazy pod imenom Stefani Fudurić

    ReplyDelete
  11. Želim essence stvarčice! Na facebooku pratim Essence i Nail crazy, pod imenom Martina Buba Novosel :) <3

    ReplyDelete
  12. Zelim Essence stvarcice!
    Na fb sam pod Anita Micic.

    ReplyDelete
  13. Essence je najbolja kozmetika i za one koji tek ulaze u svijet šminkanja tako i za one koji u njemu već odavno žive.Želim essence srvarčice! Na facebooku pratim Essence i Nail crazy, pod imenom Kristina Čižmešija

    ReplyDelete
  14. Želim Essence stvarčice!
    Tebe i Essence pratim na fejsu pod imenom Maja Šloser-Grgurević.

    ReplyDelete
  15. Želim Essence stvarčice!
    Pratim pod Sandra Gervais.

    ReplyDelete
  16. 'želim essence stvarčice...na facebooku pratim essence pod Nikolina Kruk

    ReplyDelete
  17. želim essence stvarčice.
    Fb: Valentina Kocijan

    ReplyDelete
  18. Mnogo mi se dopadaju boje ovih lakova. Nadam se da ce doci i kod nas. :)

    ReplyDelete
  19. Mintać je za mene pun pogodak. Baš moja nijansa mint.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i meni se sviđa... i ne mogu vjerovat da nemam duplić u kolekciji, a ne smijem niti reći koliko lakova u ovoj nijansi imam ;)

      Delete
  20. Zelim essence stvarčice! :)
    Essence pratim pod imenom: Ana Ivić

    ReplyDelete
  21. Želim Essence stvarčice!
    Pratim pod imenom: Lara Karlovic

    ReplyDelete
  22. Želim Essence stvarčice!
    FB: Ivanka Sabadin Ferenčak

    ReplyDelete
  23. Those polishes are such sweet and delicate colors - and I love the nail art!

    ReplyDelete
  24. Zelim Essence stvarcice!
    Pratim pod imenom Ines Mesic

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. Želim essence stvarčice!
    Facebook: Ivana Iličić

    ReplyDelete
  27. Želim essence stvarčice! :)
    Facebook: Valentina Smokrović

    ReplyDelete
  28. Želim essence stvarčice! :)
    Fb: Valentina Rogulja

    ReplyDelete
  29. želim essence stvarčice :) Ena Pamuković

    ReplyDelete
  30. Želim essence stvarčice <3 FB:Dora Vranes

    ReplyDelete
  31. Želim essence stvarčice.
    Fb: Simona Vranić

    ReplyDelete
  32. Želim Essence stvarčice ����

    Na Facebooku pratim pod imenom: Karla Juričev-Sudac

    ReplyDelete
  33. Slazem se sa Fifty and Polished, lepo ti stoje ove pastelne nijanse :-) Moj omiljeni ovde je zelenko :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kako ne bi bio kad je ovako krasan... jedina mana mu je što nije plav hehe ;)

      Delete
  34. Fora nail art, a lakovi mi se sviđaju, pogotovo blijedi lososasti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... premda obično nosim jače boje, volim pastelne lakove :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...