Monday, October 5, 2015

Essence The Pink Bang! with Nail & Cuticle Tattoo Liner

Hi there!


Danas Vam želim predstaviti ne jedan, već dva essence noviteta.

Today I have two brand new essence goodies.




essence 'the pink bang!, jedan sloj, bez nadlaka / one coat, no topcoat
Essence 'the pink bang!'* je lak iz 'effect nail polish' linije, koji nosi oznaku 'liquid foil'. Kao što mu i ime kaže, roze je boje, perlastog odnosno foil finiša. Lak dolazi u bucmastoj bočici, kao i čitava ova linija, u količini od 10 ml. Kist u bočici je ravno rezan, nešto uži. Formula je odlična, lak se fino maže i raspoređuje po noktu. Za punu pokrivnost trebao mi je čak jedan sloj! Vrijeme sušenja je također za svaku pohvalu. 
Jedino što se meni osobno ne sviđa kod ovog laka je finiš, pa sam se potrudila da ga malo ublažim.
U tome mi je pomogao još jedan novitet u essence ponudi ove jeseni - 'nail & cuticle tattoo liner'*, u nijansi 01 black. Radi se o crnom tušu koji omogućava bezbolno crtanje po noktima i zanokticama.

Essence 'the pink bang!'* nail polish is a part of 'effect nail polish' line, labeled as 'liquid foil'. It's pink color polish, pearly or foil finish. It comes in a chubby bottle of 10 ml, with flat and medium wide brush. The formula is great, it applies like a butter over warm bread. It took only one coat to cover my nails! Drying time was great too. 
The only thing bothering me with this polish is its finish, so I decided to cover it a bit.
I did it with a help of essence 'nail & cuticle tattoo liner', shade 01 black. It's  liner in a pen that makes nail art effortless.


Evo što sam napravila uz pomoć ovog linera.

Here's what I did with it.





Volim nail art, a posebno cijenim freehand tehniku. Ova će olovka čak i smotanijima među nama pomoći da poboljšamo svoju tehniku. Nemjerljivo je lakše baratati ovakvom olovkom nego kistom, a pritom ne morate brinuti ni o  količini boje na kistu, ni hoće li Vam se ista osušiti. Vrhom ćete izvući tanje linije, pritisnete li olovku malo više, linije će biti deblje. Ukoliko želite crtati i po zanokticama, morat ćete se pobrinuti da ne budu mokre ili masne. Što se tiče trajnosti na noktu, za probu sam ovo ostavila bez nadlaka. I za divno čudo, nail art se održao koliko i lak. 
Ova će mi olovčica definitivno poslužiti još koji put, odlična je!
I lak i tuš možete pronaći u dm, Kozmo i Bipa drogerijama za svega 16,90 kn.
Više informacija o ovim, ali i drugim novitetima, možete pronaći na službenoj essence stranici. 
Da Vas čujem, koji Vam se dio ovog dvojca više sviđa?

I love nail art, especially freehand. This liner will give the opportunity to less skilled among us to create something with much less pain. It's so much easier to handle this pen than a brush. If you want to paint over your cuticles, they have to be dry and grease free. As for durability, once dried, this liner will hold as long as your polish. I've tested it without topper, although the manufacturer recommends the use of it.
You'll be seeing this liner more on this blog, I love it!
More info of these products you can found on essence site. 
Now, let me hear you, which of these items you prefer. 

Thanks for stopping by, Žana

*PR sample

32 comments:

  1. Lakić je divan. Morati ću si kupiti ovu olovku, djeluje jako praktično. :)

    ReplyDelete
  2. Pretty polish. I will need to pick it up :-D

    Nice nail art design too :-)

    ReplyDelete
  3. Liner mi deluje zanimljivo, a svakako i korisno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. predobar je, moraš ga probati, daleko bolje i bezbolnije rješenje od kista :D

      Delete
    2. Ne sumnjam. :) Samo još da ga uvezu kod nas (što čisto sumnjam :P).

      Delete
    3. držim fige, nisam još vidjela je li našao mjesto na prvom metru essence stalka, ako je sigurno će doći i do vas :D

      Delete
  4. oba, još otkako je dosla obavjest na mail znala sam da ovo moram imati pogotovo za tribal manikuru :) samo što ti foil lakovi znaju bojati nokte, meni je moj obojao dva nokta, više od mjesec dana su bili plavi. inaće, manikurica je super a boja još više :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. možda je problem u plavoj boji, ovaj mi nije naštetio noktima :D
      hvala ti, a olovka je zbilja zakon :D

      Delete
  5. This tatoo liner is a great thing. I'm sometimes tempted to paint something on my cuticles :D Great pink too.

    ReplyDelete
  6. Olovčica deluje baš zanimljivo.

    ReplyDelete
  7. Moram priznati da lak nije po mom guštu, no liner se veselim isprobati.
    Planirala sam raditi svoj prvi Tribal, ali vidjet ću još u kom će se smjeru razvijati ideja (moram je pustiti da odleži malo, jer smo vidli u nedjelju kak završavaju ishitrene manikure :P )

    ReplyDelete
    Replies
    1. nije baš ni po mom, ali s crtarijom je djelovao sasvim nosivo... liner je oooodličan :D
      ne znam na koju se ovo manikuru odnosi, na moju ili tvoju ;)

      Delete
    2. a šta je to falilo tvojoj :P
      bila je fantastična i savršena <3

      Delete
  8. Pretty polish - and that liner looks really good/like it's easy to use. Will look for it when I go to Germany again!

    ReplyDelete
  9. Liner se čini super. Mislim da ću ga isprobati :)

    ReplyDelete
  10. Very nice with nail art! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i have to agree, with modesty included, of course ;)

      Delete
  11. I have that nail polish :) It is stunning :)
    I need to go see if we have that tattoo liner here cause it looks so lovely :)
    Been wanting something like that for a while now :)
    I LOVE the design you created with it :)
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you :D
      hope you'll get this liner, it so practical :D

      Delete
  12. I recently bought the liner and I love it. Not so much for the cuticles, because it comes off when I wash my hands, but it's one of my new favorites :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. right, not so much for cuticles, but it's great for nails :D

      Delete
  13. Bojica je fina, malo u poslednje vreme izbegavam taj finish, tj. matiram takve lakove :-) Olovcica izgleda da fino funkcionise :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ja bih nekakvim dekretom odredila mat finiš svim lakovima :D
      a olovka je odlična, zbilja sam oduševljena... nadam se samo da se neće istrošiti nakon par korištenja :D

      Delete
  14. ova olovka stvarno djeluje kao lagana za koristiti :D
    možda čak i ja, totalni antitalent za nail art i likovni uspijem nešto načrčkat s njom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaa daj, ako ja mogu nešto naškrabati, definitivno možeš i ti, trebaš se samo usuditi :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...