Sunday, October 4, 2015

Matching Manicure Sunday - Moonlight Manicure

Hi there!







Možda sam sasvim fulala temu, ali znam da je ova manikura, osim po nazivu 'half-moon', poznata i kao 'moonlight'. 
Kao podloga mi je poslužio essence 'be my lucky star', za kojeg ćemo se pretvarati da je Mjesec. Njega sam pokrila s Avonovim 'black sequins'. I to je to! Meni se baš sviđa manikura, nekako mi je nedjeljna, svečana. 
Sviđa li se i Vama? Provjerite sa mnom i što su druge cure napravile.

Maybe this is not entirely what this subject is all about, but I know that this manicure is known as 'half-moon', or 'moonlight', depends whom you ask. 
As a base I used essence 'be my lucky star', so that we can all pretend it's a Moon. It's covered with Avon 'black sequins'. And, that's all folks! I like it, it looks kinda festive, Sunday appropriate.
Do you like it? Join me, let's check out what the other girls have done.

Thanks for stopping by, Žana 

31 comments:

  1. Kako god je nazvali, meni se sviđa :)
    Mislim ono - tamni hrapavac je u igri, nemre mi se ne sviđati!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. a i to što kažeš, hrapavac uvijek spasi stvar ;)

      Delete
  2. This Avon looks very space-like. I like your mani. Cosmic!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Aneta, i love this avon too :D

      Delete
  3. This looks really cool. They work well together :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. my thoughts exactly, thanks Ananka :D

      Delete
  4. Yes, I like what you did here, so of course it's moon light ;)

    ReplyDelete
  5. nisam znala da je to drugi naziv manikure! u svakom slučaju super je! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. može se pronaći i pod tim nazivom... hvala ti :D

      Delete
  6. Dobra kombincija, sviđa mi se. :)

    ReplyDelete
  7. Nisam znala da se halfmoon zove i moonlight. U svakom slučaju mi se kombinacija boja sviđa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma da, odaziva se i na ovo ime ;)
      hvala Vedrana :D

      Delete
  8. Odlična je! Danas je radim samo ne sa ovako prekrasnim lakovima :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da ti se sviđa, hvala Marija :D

      Delete
  9. These are beautiful! Your half-moons are perfect and I love those polishes!

    ReplyDelete
  10. Mnogo je dobra kombinacija :) Eh, da sam znala da je i ovo Moonlight, možda bih i učestvovala u MM, ovako me Mesec samo nasekirao :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. još ti nije kasno, ima vremena do nedjelje :D

      Delete
  11. Ma daj, s hrapavcima i da hoćeš, nemreš fulat, ionak se mi obični smrtnici ne kužimo u moonlight. :D Predivna manikura. :)

    ReplyDelete
  12. Avon Black Sequin je bozanstven, a kombinacija boja je super, krasna moonlight manicure! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da dijelimo obožavanje prema black sequin :D

      Delete
  13. Kako god se zvala meni je lijepa ;) Nek je crno i nek šljašti ♥

    ReplyDelete
  14. Mislim da se ova half-moon manicure zove i ruffian.
    U svakom slučaju ovo je vrlo eleganta manikura i mislim da nisi fulala temu. :D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...