Thursday, October 1, 2015

Bye bye September!

Hi there!


Nakon par sušnih ljetnih mjeseci, sezona posta je iza mene pa je ovaj mjesec pun noviteta. 

This September was really loaded with new stuff. Most of them I got,  some for a review, some as a gift. 


Essence Hrvatska me počastio zbilja velikodušnim izborom jesenskih noviteta.

Essence Hrvatska surprised me with a big bunch from their autumnal assortment. 


Našlo se tu i par Catrice stvarčica.

I also got some Catrice products. 


BornPretty Store izabrao je par stvarčica za recenziju.

Few BornPretty Store items for a review. 


Moj dragi kući ne dolazi praznih ruku.

My hubby knows what I need and love. 


A Tanja me oprskrbila s par najnovijih BornPretty pločica.

My dear Tanja send me few hottest BornPretty stamping image plates. 


Sama sam si kupila tek tri laka, novi odstranjivač laka te razrjeđivač i kartonske turpijice s Juliana Nails. Turpije su mi savršene, traju stoljeće i najfinije su gradacije. Definitivno najbolje u svojoj kategoriji. Premda se uglavnom služim staklenom, ove je dobro imati pri ruci.
Kako je izgledao vaš rujan, jeste se počastile?

As for me, I bought myself few new polishes, nail polish remover and thinner. I also got new files from Juliana Nails, these are the best. Although I use glass file most of time, I love to have these near by. 
How did your September look like, what was the latest thing that you got?

Thanks for stopping by, Žana 

33 comments:

  1. Ajme koliko super stvari na jednom mjestu, bome ti je baš bio super mjesec :D Ja sam si kupila samo jedan crni Essence lak, ne možeš vjerovati koliko skromna sam bila haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. daaa, bila sam dobra pa sam svašta zaslužila ;)
      vidiš da nisam ni ja bila puno gora, tek tri laka :D

      Delete
  2. Auu koliko stvari, lepo bogme, mislim da ovo nadoknađuje prethodne mesece. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, definitivno nadoknađujem propušteno ;)

      Delete
  3. Replies
    1. righ, great gesture from essence team, i love essence :D

      Delete
  4. wonderful collection. love those stamping plate :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks dear, hope we all see them in action pretty soon :D

      Delete
  5. So many beautiful and delicious new arrivals!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. still not as many as yours, but so much better than last few months ;)

      Delete
  6. Lepi su ti noviteti, posebno p2 stvarčice za negu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Vedrana, ovakvih mi stvarčica uvijek treba a p2 mi je super izbor :D

      Delete
  7. Mjerkam ovo Arriba rumenilo već danima, help meee! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajme grozna sam, nisam ga još niti pomirislala, ali doslovno ;)

      Delete
  8. Bas sam i ja objavila kod sebe novitete, vidim ima i kod tebe svega, nista, sad se bacamo na recenziranje ovaj mjesec haha :D lakovi za nokte super izgledaju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, treba nešto i raditi ;)
      drago mi je da ti se sviđaju moji lakići :D

      Delete
  9. Replies
    1. neka malo noviteta, zaslužila sam... ili nisam, ali sad su tu ;)

      Delete
  10. Great assortment of new polishes!! :)

    ReplyDelete
  11. Odlični noviteti! Tvoje manikure me uvijek oduševe

    ReplyDelete
  12. Seems like Christmas came super early for you!!! Lots of nice gifts...and lots of PINKS!!! Looking forward to your reviews :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. maybe Christmas will be poor ;)
      thanks Minnie :D

      Delete
  13. Been a quick month! Nice polishes :-D

    ReplyDelete
  14. Izgleda da je septembar bio vrlo uspesan mesec! Najvise me privlaci svetlo plavi S-he lakic, kao i srebrni stampani listici :-) A imas i finih novih stvarcica za isprobati, uzivaj! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o da, još samo da je malo vriše vremena za igru :D

      Delete
  15. Tum ho shubah sham ki tarah.
    Tum ho khushiyo ke paigam ki tarah.
    Hamne kab bhulaya hai aapko.
    Tum yaad rahte ho mujhe mere naam ki tarah Satta King
    Play Bazaar

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...