Thursday, July 31, 2014

July in pictures

Hi there!

No one happier from me that this month is finally over! On first day of July I lost my dad... well, I'm a big girl now, but I still want my dad. He lived in another country for a long time, so I had to travel to a funeral. When I got home, another lovely surprise waited for me - my son was physically attacked two times in two days. It seemed like the whole world was conspiring to hurt me or my family... 
But, life goes on. I survived, like so many times before. Luckily, the rest of this month wasn't so bad. I even had some time for shopping, seeing some dear people, enjoy myself at concerts... 
These are the things that found their way to me through last month.

Nitko sretniji od mene što se konačno rješavamo ovog srpnja! Prvog dana mjeseca izgubila sam tatu... no, već sam velika cura, ali isto trebam tatu. Tata već duugo živi u drugoj državi pa sam morala putovati na pogreb. Po dolasku doma čekalo me još jedno krasno iznenađenje - sin mi je dva puta u dva dana napadnut. Činilo mi se kao da se čitav svijet urotio da povrijedi mene ili moju obitelj...
No, kako to već biva, život neminovno ide dalje. Preživjela sam, kao i svaki put do sada. Srećom, ostatak mjeseca nije bio tako strašan. Uhvatila sam vremena i za shopping, za susrete s dragim ljudima, zabavu na koncertima...
Evo i stvarčica koje su pronašle put do mene.





China Glaze: 'celtic sun', 'grass is lime greener', 'highlight of my summer' and 'too yacht to handle', all bought at Alexandar Cosmetics in Novi Sad. I was inside literally for five minutes, but I saw great assortment and kind staff... to bad I didn't had more time to check some makeup. Wish we had something like that here.

China Glaze: 'celtic sun', 'grass is lime greener', 'highlight of my summer' i 'too yacht to handle' su kupljeni u Alexandar Cosmetics u Novom Sadu. Unutra nisam provela ni pet minuta, ali sam ubrala fenomenalan asortiman i ljubazno osoblje... šteta što nisam imala više vremena da se počastim i kakvim makeup-om. Eh, da bar imamo nešto takvo i ovdje.


My very first ibd nail polish - 'tha abyss', as dark as abyss can be, looks almost black. Comes from same place as China Glaze polishes. Aura is Serbian brand and I had to take few of them, only these two draw my attention: 'scale cocktail' and 'skinny jeans'.

Moj prvi ibd lak za nokte - 'tha abyss', taman kako to bezdan zna biti, izgleda skoro crn. Našla ga na istom mjestu gdje i China Glaze lakove. Aura je srpski brand pa sam morala uzeti kojeg, tek su ova dva privukla moju pažnju - 'scale coctail' i 'skinny jeans'. Neću prežaliti što nisam malo bolje gledala i ubrala njihov mat nadlak, koliko vidim - odličan je.

Malena nail polishes you already saw, also bought in Novi Sad, you can't found them in Croatia. 

Malena lakove ste već vidjeli, također kupljeni u Novom Sadu, u Hrvatskoj ih nemamo.


My nails were in pretty bad shape, and the old base was finished and I needed another one. In my local 'Kozmo' there's only one thing that I can be sure of - the shelves are half-empty, like always. I haven't found Eveline 8in 1 base, so I took this one. Hope it'll be as much good as the old one.

Nokti su mi bili u prilično lošem stanju, a stara bočica s bazom prazna pa je bilo vrijeme za nabavu nove. U lokalnom 'Kozmu' tek je jedna stvar konstantna - police su uvijek poluprazne, nevjerojatno. Nisam pronašla Evelin 8u 1 bazu, pa sam uzela ovu. Nadam se da će biti dobra kao i prethodna.

I'm glad that I had the opportunity to share a cup of coffee with my lovely fellow blogger - Mikka's Makeup Box. She's dear human being, and great makeup enthusiast, gotta love her looks. Anyway, the O.P.I 'Suzi & the 7 Düsseldorfs' was a gift from her kiss.

Drago mi je što sam imala prilike podijeliti šalicu kave s dragom kolegicom blogericom Mirjanom 'od' Mikka's Makeup Box bloga. Ona je zbilja drago biće, i makeup entuzijast čije lookove jednostavno morete voljeti. O.P.I 'Suzi & the 7 Düsseldorfs' sam dobila od nje kiss.


I almost forgot about the Misslyn Galaxy Nails set that I got for a review. If you missed them, you can see them here.
I decided to skip all those things non-related with nails, it's time that this blog goes back to its roofs. If something's really good, I'll let you know, somehow  winking.
And it's also time for the last month's manicure collage.

Skoro sam zaboravila na  Misslyn Galaxy Nails set kojeg sam dobila na recenziju. Ukoliko ste propustili, lakove možete vidjeti ovdje.
Odlučila sam preskočiti sve ono nevezano za nokte, vrijeme je da se ovaj blog vrati korjenima. Ukoliko mi se nešto baš svidi, već ću naći načina da Vam to dam do znanja winking.
A sad bi bilo vrijeme i za prošlomjesečni kolaž manikura. 

Thanks for stopping by, Žana

41 comments:

  1. nema vece srece nego kada china glaze lakove mozes birati u zivo :) ja sam na njih naletila u budvi u jednom ducanu unutar shopping centra, cak su imali sve najnovije limitirane kolekcije. eh kad bi mi u hr imali tako :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel'da :D
      split i zg imaju studio di, ali zadnji put kad sam ih posjetila kasnili su barem godinu dana s kolekcijama... toliko me to štufalo da sad niti ne znam kakvo je stanje kod njih

      Delete
  2. Zanimaju me dojmovi zs CG Too Yacht To Handle...
    Divnih lakica si sla :-)

    ReplyDelete
  3. They all look well; my eye stayed for a longer time on Malenas ;)

    ReplyDelete
  4. I'm so sorry to hear about your loss - no matter how old you are when you loose your parents, a part of you is lost....
    I love all the bright polishes you got this month!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks my dear, guess we never to old to be a child :*
      this will be a bright month :D

      Delete
  5. Veoma mi je žao zbog tvog gubitka.
    Ove vesele boje ti sigurno makar malo dižu raspoloženje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti Vedrana :D
      vesele boje pomažu, makar na kratko :D

      Delete
  6. stay strong!
    btw. sviđaju mi se ovi china glaze lakići

    ReplyDelete
  7. Moja sućut za tatu, i nadam se da je sin dobro sad. Srpanj je svima bio oblacan, u svakom smislu, dolaze suncaniji i bolji dani. 😊 'Grass is lime greener' pa ajme💖 CG su mi svi krasni, 'puca' me zelenilo ima par miseci 😃

    ReplyDelete
    Replies
    1. svi se nadamo boljim danjima... a ja sam totalno u zelenilu, da nije bloga mislim da bi mi nokti vječno bili zeleni ;)

      Delete
  8. moja sućut za tatu :(

    a što se lakova tiče - jedva čekam neki zanimljiv look :)

    ReplyDelete
  9. Moje iskreno saučešće :(
    Nadam se da ćeš nam brzo predstaviti ove lepotane i zaboraviti na ružan period koji je iza tebe. Nije lako, ali život ide dalje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      ma tako je to, život uvijek ide dalje... bude kakva manikura uskoro :D

      Delete
  10. Moje saucesce... :( Jako mi je zao zbog tvog gubitka...

    ReplyDelete
  11. I love all the greens and the blues that you bought!!

    ReplyDelete
  12. žao mi je što ti je ovaj mesec bio pun loših vesti, nadam se da će biti bolje!

    ReplyDelete
  13. Moje saučešće draga, nisam pojma imala :(

    ReplyDelete
  14. moja sućut, drzi se <3
    i super su ti lakici :)

    ReplyDelete
  15. Moje saucesce za tatu, bas mi je zao; gubitak roditelja je veliki udarac, bez obzira koliko mi godina imali u tom trenutku.. Nadam se da se i situacija sa napadima na tvog sina razresila na pozitivan nacin..
    Lakovi su krasni, posebno 4 China Glaze :-)
    U kolazu mi se dopadaju plavi i zeleni lakovi, a favorit ovog meseca je Misslyn 86A Gold Moondust :-) Sto se tice manikira, moje omiljene su zastava Brazila i color-blocking manikir :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti Tanja... na žalost, sve nas to čeka - nekog prije, nekog kasnije
      ma jel'te zapeli ti moji china glaze lakići za oko, i meni su ;)

      Delete
  16. žao mi je zbog smrtnog slučaja i zbog maloga sto je napadnut :( lakovi lipi, lajkam sve do jednog. zar mje mika bila u st-u?

    ReplyDelete
  17. Što nas ne ubije to nas ojača... ili bi barem tako trebalo biti, zar ne?
    CG i Suzi <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. mene nekako ubija po malo... tako mi se barem čini :P
      ali bar imam zgodne bočice da me tješe ;)

      Delete
  18. I am so sorry, dear... Hugs! :*
    Your haul looks so nice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Irina :D
      those polish bottles should help a bit ;)

      Delete
  19. moja sucut za tatu, drz se oko svega, pogotovo se nadam da ce ti se stvari sa sinom rijesit

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Ana... ma vrijeme u svakom slučaju čini svoje, naučiš se igrati s kartama koje dobiješ ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...