Sunday, July 27, 2014

Matching Manicure Sunday - Caviar Manicure

Hi there!


Judging by upper photo, it looks like this Sunday's theme is - Caviar Manicure winking. I believe that there's nothing I could say that you already don't know about this kind of manicure, so, enjoy the pics. 

Sudeći po gornjoj fotki, izgleda da je ovonedjeljna tema - Kavijar Manikura winking. Vjerujem da o njoj već sve znate pa nema smisla da se ponavljam, stoga, uživajte u fotkama.



I feel a need to say a few words about these two sets that I bought in 'China Shop'. I decided that I need new pearls, instead of using the old ones (here and here), so I bought these. They weren't too expensive and they seemed O.K... until I opened the first polish surprise. I haven't use any Chinese polish for I don't know how long, and I must confess that I almost faint from the smell of it. Honestly, the stink is so strong that I felt nausea... enough said, these polishes have already left my home - in garbage, where they belong tongue. But I kept the pearls, they don't smell at all winking.

Osjećam potrebu reći Vam i par riječi o ova dva seta koja sam kupila u 'China Shop-u'. Odlučila sam nabaviti nove perlice, umjesto da koristim stare (poput ovih tu ili tu), pa sam uzela ove. Nisu bile preskupe i činile su se O.K... dok nisam otvorila bočicu laka surprise. Nisam koristila kineski lak, ni sama ne znam otkada, i moram Vam priznati da sam se skoro onesvijestila od smrada. Miris mu je tako jak da me preplavila mučnina... dovoljno rečeno, lakovi su već napustili moj dom - u smeću, gdje i pripadaju tongue. No, perlice sam ipak zadržala, one nemaju apsolutno nikakav miris winking
  

Please, take a look at other girl's manicures.

Budite tako ljubazne, pa provjerite i što su druge cure napravile. 

Thanks for stopping by, Žana 

32 comments:

  1. LOL I know what you mean about the smell - arrrghhh...
    This looks very festive, and I like the pattern on the index :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. glad you like what i've done, but no likes for chinese polishes ;)

      Delete
  2. Jao, kineski lakovi su zlo. Dopada mi se tvoj manikir jer srebrne kuglice izgledaju odlično.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma fuj, to zbilja treba zabranit :P
      i meni se sviđaju srebrne perlice, mislim da bih ih mogla pronosati još koji put ;)

      Delete
  3. Super je, ovaj crveni lak mi se sviđa. Perlice nisan koristila nikako, nije mi napeto. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bojica nije loša, ali smrad je prestrašan pa je već u smeću ;)
      pa kad ti nisu napete briga te, al' moraju svima bit napete ;)

      Delete
  4. Neuobicajeno (kombinacija perlica dve boje na istom noktu) i super lepo! :-) Meni je najveci problem sa perlicama taj sto kad nanesem top coat perlice puste boju i pokvare mi ceo manikir... do sada jos uvek nisam pronasla perlice koje su postojanih boja :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :*
      nekako su mi se loše pomiješale te dvije boje, ali ok, preživjela sam... na perlice ne stavljam nadlak, pokvari im teksturu a i ovako mogu izdržati dan-dva bez problema :D

      Delete
  5. Znala sam da će biti posebno! Jednom sam probala te perlice i bilo ih je višena podu nego na noktima .D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha znam na što misliš, nije loša ideja staviti si ispod kakvu posudicu da izbjegneš bježanje po stanu ;)

      Delete
  6. baš odlično izgleda :D
    meni ponekad top coat skine boju sa perlica ://

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      istina, zato ga ja na perlice ne stavljam ;)

      Delete
  7. baš si to zanimljivo izvela :D
    sviđa mi se što si kombinirala dvije boje perlica :D :D

    ReplyDelete
  8. Such a fun mani! I have to try it :)
    p.s. I know what you mean about bad polish smell, it's the worse!

    ReplyDelete
    Replies
    1. it's been a while since i used any chinese polish so this was kinda surprise, only bad one ;)
      thank you :D

      Delete
  9. Aha, znači to su kineski lakovi! Svakako, kavijar izgleda super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, smrdljivci iz kine ;)
      ali barem kavijar valja :D

      Delete
  10. Cool mani! I'd keep the pearls too :D

    ReplyDelete
  11. I can relate with polish smells. I have bought some bottles that really stinks. They go straight to the bin as well.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, we all can be seduced by cute bottles ;)

      Delete
  12. Chinese nail polishes can stink a lot, they are like glue and seem toxic to me.

    ReplyDelete
    Replies
    1. right, so it's the safest to just skip them :D

      Delete
  13. Viš ja još nisam ni u jednom čajna dućanu naletjela na kavijar kuglice :/
    Sviđa mi se ova tvoja kombinacija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pitaj, nisam ih ni ja vidjela nego sam pitala tetu koja me uputila u pravom smjeru :D

      Delete
  14. fino :) nisam odavno radila kavijar imam na pameti jedan koji moram pod hitno napravit

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...